بازدید 54806

فرد متخلفی که موی دانش‌آموزان را قیچی کرد، چه شد؟

متخلفی که کرامت دانش آموزان را حفظ نکرده بود به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون مدرسه نیز استعفا دادند.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 16 April 2022

به گزارش «تابناک»، در روزهای اخیر، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از کارکنان مدرسه در حالی که دانش‌آموزان در صف ایستاده‌اند با قیچی به کوتاه کردن موی آنها اقدام می‌کند، انتشار این ویدئو بازتاب زیادی در میان کابران و افکار عمومی داشت.

سخنگوی دولت در توییتی در این‌باره نوشت: متخلفی که کرامت دانش آموزان را حفظ نکرده بود به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون مدرسه نیز استعفا دادند.

گفتنی‌ است که هنوز هیچ واکنش و خبری از سوی وزات آموزش و پرورش اعلام نشده است و مشخص نیست که این ویدئو متعلق به چه مدرسه‌ای و در کدام شهر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶۷
انتشار یافته: ۲۴
معلم و مدیر استعفا دادند!!!!!! شما گفتید و مردم باور کردند. مدرک ارایه دهید . ضمنا فردی که مو ها را قیچی کرده نباید کمتر از 3 ماه جبس قطعی انتظارش را بکشد
قدیما این کارا خیلی رایج بود!
کرامت ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم چرا خندم گرفت
مسئولین اصلا از کف جامعه خبر ندارید
رفتارهای ناهنجار در جامعه و خود مسئولین بیداد میکند
مردم کجای کار هستن واقعا
قرار بود مسئولین خادم ملت باشند ولی ....
مطمئنا ناظم مذکور بارها در مورد انضباط و موی دانش آموزان تذکر داده بوده و بعد از عدم توجه دانش آموزان با این اقدام سعی در اجبار دانش آموزان در کوتاه کردن موی خود داشته است. نمی شود سریع اسم متخلف روی این قشر زحمت کش بگذارید.
اگر دانش آموزان به حرف اولیای مدرسه گوش ندهند باید منتظر باشید از این به بعد افرادی با مدل مو های عجیب دم اسبی، تاج خروسی و ... از مدرسه بیرون بیایند. و کسی هم جرأت نمی کند به آنها تذکر دهد.
همونطوری شد که اسپری زننده فلفل بین زنان در مشهد شد!
مدیر و معاون محترم هنوز سرکار هستند فقط بصورت نمادین استعفا نوشته اند

فرد خاطی هم فعلا ما چیز خاصی ندیدیم که روش انجام بشه
چقدر به فکر آموزشید!
این همه نکبت تو کشور هست
تو بقیه زمینه ها قاطع باشید!!
چه عجب . باید درعمل دید که این خبر جقدرصحت دارد .هرگونه رفتارخشن و غیراخلاقی با دانش آموزان ، آنها رافردی خشن و پرخاشگر و تحقیرشده و عقده ای بارخواهد آورد .
آفرین چه کاریکاتور زیبا و پرمفهومی .اخسنت
اتفاقاتی از این دست مکررا درکشور تکرارمیشوند تصویر گرفته شده ازاین اتفاق البته درشبکه های اجتماعی قرار داده شده
باشه حتما. ما هم گوش دراز. لابد الان همه اون ماموران گشتی که دختر میکوبوندن به در ماشین هم استعفا داد
قدرت فضای مجازی
با سلام ،یادش بخیر اون موقع ک دبیرستان بودیم ناظم مدرسه با ماشین موزر جلوی در می ایستاد موی بچه ها رو ببا انگشتاش تست می کرد موی هر کسی که به دستش می اومد و می تونست بکشه با ماشین موزر اصطلاحا" واسش یه چهارراه درست می کرد و تا وقتی موها رو بیخ تراش نمی کردیم مدرسه راهمون نمی دادند.تازه بعد از مدتها فهمیدیم چرا سلمانی روبروی مدرسه یه وقتایی اول وقت مغازه اش رو بازمی کرد لامصب این رانت از همون قدیم بود.
بنده مدت کوتاهی ناظم بودم ولی مشکلات را خوب درک میکنم آن ناظم هم دلسوز دانش آموزان است
چیه حالا گیر دادین به این؟ اسیدپاشای اصفهان چی شدن؟ اونی که اسپری فلفل به چشم زنها پاشید چی شد؟
دستاش که قطع نکرده...والا زمان در طول سال چند بار موهامون قیچی میزدن کتک هم تا دلتون بخواد می‌خوردیم یکی از این حرفها نبود...بچه های امروزی تیتیش مامامانی شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
کار بدی می کردند
چرا شماها فکر می کنید هر بلایی سرتون امده باید سر نسل جدید هم بیاد ؟؟
تنوقت دخترهایی که به خاطر برداشتن سیبیل اخراج یک هفته ای میشوند چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلاسا رو حضوری میکنن بعدش این رفتار ها رو انجام میدن .
بچه دلش نمیخواد حضوری بره دیگه
بچه ها به حرف پدر ومادر گوش نمی کنن حالا تو مدرسه جلوشونو بگیرن و بهشون سخت بگیرن چه ایرادی داره؟پس چرا بچه های قدیم کرامت نداشتن ؟واقعا برای این جامعه متاسفم
با سلام فکر می کنم بیشتر از این باید والدین آن دانش آموز که به احترام محیط کسب علم فرزند خود را راهنمایی نکردندکه باید اینگونه در مدرسه حضور داشت باید پاسخگو باشندنه آنکه مدیر و معاون که زحمات زیادی را برای رشد و تعالی فرزندان این مملکت متحمل می شوند استعفا دهند و بدتر از آن اینکه ما بدون اینکه از جزییات ماجرا اطلاع داشته باشیم دچار احساسات زودگذر می گردیم
چرا بچه های الان هیچ کدوم به حرف پدر ومادرشون نیستن چرا هر مدل لباسی ک میخوان و میپوشن و هر مدل مویی ک دوست دارند میزنن تا هر موقع شب هر جور بخوان گشت و گذار دارند بی طلاع خانواده همه اینا بر میگرده به اینکه چجوری سخت گیری کنیم من نمیگم بچه رو انقد محدود کن ک یواشکی مشغول این کارا بشه بچه های قدیم و الان چقد فرق کردن قدیم پدر و مادرا و معلما و ناظم و مدیر همه باهم برای تربیت بچه ها تلاش میکردن اگه به حجاب و موی دختر و پسری گیر میدن یا تذکر و نصحیتی میکنن حتما به صلاحشونه وگرنه اگه جلوشون باز بزارن هرکاری دلشون بخوان میکنن اون موقعس ک جامعه به گند کشیده میشه برای مثال الان چرا میزارن تو دانشگاه هر جور لباسی ک دوست دارن و هر تیپی دوست دارن بزنن قبلا اگه گیر میدادن حجب و حیا برای دو طرف خیلی بیشتر بود الان همه چی بر عکس شده اگه به این مسائل رسیدگی کنن میگن باید محکوم شن ک چرا به بچه هامون گیر میدن اگه رسیدگی نکنن و بچه شون خراب بار بیان بازم محکوم میکنن ک استادش استاد خوبی نبود چرا انقد راحت معلم ها و اساتید محترم باید قضاوت شن؟ این حقشون نیس
مثلا در این یک ماه اگه به مو و لباس دانش آموزان کاری نداشته باشند چی می شد بابا دو هفته مونده اینکار را نکنید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی