بازدید 9437

ثبت‌نام دوره جدید MBA دانشگاه تهران

در این مقاله بیشتر درباره دوره ام بی ای و نحوه ثبت نام در دوره mba دانشگاه تهران صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ 13 April 2022

ثبت‌نام دوره جدید MBA دانشگاه تهران

دوره MBA چیست؟

دوره MBA را می توان یک جهش ایده‌آل برای تبدیل شدن به یک مدیر تمام عیار دانست. اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید در مدیریت آن بهترین عملکرد را داشته باشید ، لازم است این دوره را سپری کنید. در ادامه مقاله بیشتر درباره دوره ام بی ای و نحوه ثبت نام در دوره mba دانشگاه تهران صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

MBA چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

ام بی ای یا دوره پیشرفته مدیریت کسب و کار یک دانش تخصصی برای مدیران کسب و کار و دانشجویان این رشته است که مهارت های کاربردی و اجرایی لازم برای مدیریت کسب و کار به صورت کامل در آن مطرح شده است. با این حال در یک تعریف ساده برای پاسخ به سوال MBA چیست، می توان گفت هر آنچه که برای تبدیل شدن به مدیر یک مجموعه ، کسب و کار ، شرکت و یا حتی سازمان به آن احتیاج دارید در این دوره وجود دارد.

همانطور که گفتیم این دوره برای تمامی علاقمندان به حوزه مدیریت مناسب بوده و تمامی افراد امکان شرکت در این دوره را دارند. از این رو جالب است بدانید در فرایند آموزش های دوره، فرصت های شغلی جدید در ذهن دانشجویان شکل گرفته و از این رو برای کارآفرینان نیز بسیار مثمر ثمر می باشد.

اغلب شرکت کنندگان دوره MBA افرادی هستند که در حوزه ای خارج از مدیریت تحصیل کرده اند و برای تقویت و بهبود مهارت های مدیریتی، این دوره را نیز پشت سر میگذارند.

معرفی گرایش های بازاریابی و استراتژی MBA دانشگاه تهران

گرایش بازاریابی MBA

MBA بازاریابی یکی از پرطرفدار ترین گرایش های MBA به شمار می رود چرا که تمامی کسب و کارها به بازاریابی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود نیاز دارند. در این گرایش از MBA ، شما به صورت کامل مباحثی همچون اصول و فنون مذاکره، تحلیل رقتار مصرف‌کننده، تدوین استراتژی های بازاریابی و... را فرا خواهید گرفت.

گرایش استراتژی MBA

در گرایش استراتژی، برنامه ریزی و مقابله با چالش های روبه روی شرکت یا سازمان، حرف اول را میزند. به طور قطع می توان گفت اغلب سازمان ها و شرکت های بزرگ حتی برخی از ارگان های دولتی برای پیشبرد بهتر فعالیت خود نیاز به یک مدیر استراتژی دارند. در MBA استراتژی، شما مباحثی همچون تدوین طرح کسب و کار، بودجه ریزی و مدیریت مالی، برنامه ریزی استراتژیک و .. را به صورت کامل آموزش خواهید دید.

ثبت نام دوره MBA دانشگاه کارآفرینی تهران

برای ثبت نام در دوره mba دانشگاه تهران می توانید از طریق وبسایت دانشکده کارآفرینی VLA به نشانی Vla.ir اقدام کنید. همچنین برای ارتباط مستقیم میتوانید با شماره تلفن ۲۲۱۳۶۷۶۴ و یا از طریق پیام‌رسانها نظیر واتس اپ به شماره ۰۹۱۲۳۸۱۳۸۱۴ تماس حاصل فرمایید.

شما با ثبت نام و شرکت در دوره MBA دانشکده کار آفرینی تهران، علاوه بر ارتباط مستقیم با اساتید شاخص مدیریت ایران می‌توانید تا پایان دوره آموزشی به صورت رایگان از خدمات پشتیبانی اختصاصی و شرکت در همایشهای تخصصی رایگان دانشکده ویژه شرکت کنندگان این دوره‌ها بهره‌مند شوید. در پایان دوره نیز گواهینامه رسمی و دوزبانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با قابلیت استعلام آنلاین از سامانه مرکزی آموزشهای آزاد دانشگاه تهران را دریافت خواهید کرد.

ثبت‌نام دوره جدید MBA دانشگاه تهران

همایش ها و کارگاه های دوره MBA در دانشکده کارآفرینی تهران

یکی از مزیت های شرکت در دوره MBA دانشکده کارآفرینی تهران ، امکان برخورداری از همایش ها و ورکشاپ های این دوره آموزشی است. در واقع اساتید برجسته این دوره معتقدند اجرای همایش ها و کارگاه های آموزشی این امکان را به دانشجویان می دهد که به صورت عملی با مهارت های مدیریتی درگیر شده و با همفکری در کنار دیگر دانشجویان و اساتید دوره ، سطح مهارت های کسب شده را افزایش دهند.

معرفی برخی از اساتید مجرب و برجسته دوره MBA دانشکده مدیریت تهران

  • دکتر بهزاد ابوالعلایی : عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
    • دکتر بابک ضیاء : عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
    • پرفسور بیژن خرم : پدر علم تفکر سیستمی ایران
    • دکتر نادر سید امیری : پست دکتری از دانشگاه البرگ آلمان
    • دکتر احمدرضا نخجوانی : دکترای مدیریت دانشگاه لیون سه فرانسه
    • دکتر راضیه رضائی : عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
    • دکتر سعید میرزا محمدی : عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت
    • دکتر نسرین جزنی : عضو هیأت رئیسه انجمن مدیریت ایران و سازمان مدیریت صنعتی
    • دکتر مهدی کنعانی : مدرس و مشاور سرمایه‌گذاری و مدرس دانشگاه تهران
    • دکتر کیوان کیان : متخصص حوزه استعدادیابی و مدرس دوره‌های تخصصی اصول و فنون مذاکره
    • دکتر محمد خطیبی : مدرس دوره‌های مدل کسب و کار
    • دکتر سیامک حاجی یخچالی : مدرس دانشگاه تهران و متخصص حوزه مدیریت پروژه
    • دکتر حمید محمدی پور: مدرس بازاریابی و مهارتهای نرم
    • دکتر امیرحسین صبور طینت : مدرس استراتژی و مدیریت منابع انسانی
    • استاد پژمان تاج محرابی : مدرس حسابداری
    • دکتر آرش بهجو : مدرس دیجیتال مارکتینگ
    • دکتر عماد قائنی : مشاور منابع انسانی و کارآفرینی
    • و ده ها استاد برجسته دیگر

چگونه در دوره های MBA و DBA دانشکده کار آفرینی تهران شرکت کنیم؟

ابتدا از طریق وبسایت https://vla.ir با تکمیل فرم درخواست مشاوره ، درخواست خود را ثبت کنید. پس از تماس با کارشناسان و مشاورین دانشکده با شماره 02122136764 برای انتخاب بهترین گرایش تحصیلی مشاوره رایگان بگیرید  و سپس مدارک خود را ارسال کرده و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم