بازدید 3867

اهمیت استاندارد‌سازی برای توسعه بستر اقتصاد خدمات

رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: حوزه روانشناسی یکی از بخش‌های مهم برای توسعه بستر اقتصاد خدمات در فضای مجازی کشور به خصوص در دوران پساکرونا است و نظارت بر تبلیغات، احراز هویت، ارزیابی برخط و استانداردگذاری از جمله اقداماتی است که باید هر چه سریعتر در این حوزه صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 10 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در دیدار با رئیس سازمان نظام روانشناسی بر تسریع بررسی مطالبات فعالان و مدیران برنامه ها و سکوهای روانشناسی در فضای مجازی کشور و اهمیت ایجاد استاندارد سازی برای ساماندهی این حوزه تاکید کرد.

وی گفت: حوزه روانشناسی یکی از بخش های مهم برای توسعه بستر اقتصاد خدمات در فضای مجازی کشور به خصوص در دوران پساکرونا است و نظارت بر تبلیغات، احراز هویت، ارزیابی برخط و استانداردگذاری از جمله اقداماتی است که باید هر چه سریعتر در این حوزه صورت گیرد.

بنابراین گزارش، در این دیدار نمایندگان بخش خصوصی برنامه ها و سکوهای روانشناسی در کشور ضمن تاکید بر اهمیت سه حوزه فنی و تکنیکی، اقتصاد دیجیتال و کیفیت ارایه خدمات روانشناسی؛ چالش ها، آسیب ها و مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

فعالان برنامه ها و سکوهای روانشناسی کشور که در دو گروه آموزش و خدمات کارگاهی و ارایه خدمات روانشناسی و درمانی فعال هستند، تاکید کردند که ساماندهی مقرره گذاری و قانون گذاری به خصوص برای شناسایی شبه روانشناسان فعال در پیام رسان های خارجی همچون تلگرام و اینستاگرام که فاقد صلاحیت و مدرک معتبر رسمی هستند از جمله مهم ترین مباحث این حوزه است.

همچنین تسهیل در مجوز دهی برای فضای مجازی، امکان استعلام مدارک تحصیلی یا پروانه های نظام روانشناسی و اصلاح نظام تعرفه گذاری متناسب با واقعیت بازار از دیگر خواسته های فعالان این حوزه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی