بازدید 6287
۹

پشیمانی مرد عصبانی از توهین به مادر کودک اوتیستیک

کد خبر: ۱۱۱۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ 09 April 2022

مرد جوانی که به علت توهین به مادر یک کودک مبتلا به اوتیسم بازداشت شده در حالی ابراز ندامت کرد که مدعی است بر سر جای پارک با وی درگیری لفظی پیدا کرده بود.

به گزارش ایران، سه‌شنبه 16 فروردین امسال ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که مرد جوانی با پیراهن آبی چهار خانه و شلوار کرم رنگ در کنار خودرواش ایستاده و در حال ناسزاگویی و پرخاشگری به راننده زن یک خودرو است. بر‌اساس این فیلم مرد جوان اقدام به آسیب رساندن به خودروی زن جوان کرده و او نیز به خاطر حضور دختر بچه‌اش که مبتلا به اوتیسم است و از دیدن این صحنه وحشت زده شده ابراز نگرانی کرده و سعی دارد تا کودکش را آرام کند.

پس از انتشار این فیلم که از سوی زن جوان گرفته شده بود علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور پیگیری فوری موضوع را صادر کرد و در کمتر از 24 ساعت مرد پرخاشگر از سوی پلیس دستگیر شد.

پس از اینکه متهم و شاکی در دادسرای جنایی تهران مقابل هم قرار گرفتند زن جوان گفت: من در محلی که مخصوص پارک خودروهای ویژه معلولان بود پارک کردم اما ناگهان راننده خودروی دیگری با اعتراض به من شروع به ناسزاگویی و پرخاشگری کرد.

مرد جوان در تحقیقات اولیه در حالی که ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: به خاطر رفتار نامناسبم از همه ایرانی‌ها و جامعه اوتیسم عذرخواهی می‌کنم. از این خانم و دخترش نیز عذرخواهی می‌کنم که این اتفاق افتاد. من در خیابان شهرزیبا دنبال جای پارک بودم. با دیدن یک جای پارک می‌خواستم دنده عقب وارد محل پارک شوم که این خانم جای پارک را گرفت. سر همین موضوع جر و بحثی بین من و ایشان پیش آمد و من رفتاری مرتکب شدم که شایسته و درخور نبود.

زن جوان که شاکی این پرونده است ضمن تشکر از دادستان و پلیس گفت: زمانی که این مرد فحاشی می‌کرد فقط توانستم 30 ثانیه فیلم بگیرم. فکر نمی‌کردم با انتشار این فیلم ظرف 24 ساعت وی شناسایی و دستگیر شود. حتی برخی به من گفته بودند که چندین ماه طول می‌کشد باید کلی دوندگی کنی تا به نتیجه برسی و تصورش را نمی‌کردم که به این سرعت دستگیر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
درود خدا بر پلیس کشورم
خب اين اثر پخش فيلم و فشار افكار عمومي بود كه مثل كاتاليزور عمل كرد ، خود اين خانم شكايت ميكرد ، زمان طولاني بايد براي شناسايي و احضار اين فرد سپري مي شد .
الان یادش افتاده پشیمونه؟اون موقع که جلوی بچه طفل معصوم عربده می کشید یادش نبود داره زورشو به زن و بچه مردم نشون میده؟حالا چون بازداشت شده یهو فهمیده که کارش خیلی زشت بوده؟
چرا باید شبکه مجازی که آنقدر کاربرد دارد را به فکر مسدود کردنش باشند نمی‌فهمم چرا دوزدی قتل و
......را فاش میکند مگر بد است
غلط کردی مردک قلدر
حالا کاری نداریم که برخی مثل این خانم واقعا آیین نامه راهنمایی و رانندگی را نمیدانند که حق با کسی است که دنده عقب برای پارک می آید اماااا کار این مرد هم اصلا درست نبوده شانس اورده راننده ماشین خانم بوده وگرنه مثل همان برف پاک کن لهش میکردن ..........
نمی دونم چرا همه داریم دلیر میشویم در مقابل ضعیف تر از خودمان؟ از نماینده مجلس گرفته تا مردم عادی کف جامعه
البته پلاک خودرو خانم هم ویژه معلولین نبوده . هر دو تا خلاف کردند. همراه داشتن بیمار به معنی مجاز بودن پارک در جای معلولین نیست
قدرت فضای مجازی را ببینید حال آقایان می خواهند این فناوری را از بین ببرند یا محدود کنند یا بقول خودشان صیانت کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست