بازدید 13256

لیست قیمت کاغذ دیواری‌های ساده و مدرن پرشین راگ

در این مقاله قصد داریم به مزیت‌های استفاده از کاغذ دیواری نسبت به رنگ آمیزی بپردازیم.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 05 April 2022

کاغذدیواری با طرح و رنگ‌های جذاب به عنوان یکی از محبوب‌ترین روکش‌ها برای دیوار محسوب می‌شود. اگر به فکر تغییر دکوراسیون هستید، می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری‌های جذاب، تغییر اساسی در فضای منزل یا محل کار خود ایجاد کنید. نصب کاغذدیواری بسیار راحت است و دیگر دردسر روش‌های قدیمی مثل رنگ کردن را ندارد. 

لیست قیمت کاغذ دیواری های ساده و مدرن پرشین راگ

استفاده از کاغذ دیواری و مزایای آن

  • تنوع طرح

تنوع بالا در طرح و رنگ کاغذ دیواری یکی از مزیت‌های استفاده از آن است. شما می‌توانید در هر اتاق از یک کاغذ با طرح خاص و منحصربه‌فرد استفاده کنید‌. مثلا اگر به دنبال طرح و رنگ‌های آرامش بخش برای اتاق خواب هستید، می‌توانید از کاغذ دیواری اتاق خواب استفاده کرده و فضایی آرام و زیبا را در اتاق ایجاد کنید. به علاوه اگر دیوارهای خانه بسیار کثیف شدند یا در اثر ضربه مقداری از گچ کاری‌های دیوار ریخته شده، با نصب کاغذدیواری تمام این مشکلات پوشیده می‌شود. هم‌چنین اگر علاقه‌ای به طرح‌های شلوغ ندارید، می‌توانید از کاغذ دیواری ساده با رنگ‌های جذاب استفاده کنید.

  • دوام بالا

یکی از مزایای این پوشش زیبا نسبت به رنگ این است که دیگر لازم نیست نگران تغییر شکل و رنگ آن به مرور زمان باشید. اگر تا به حال منزل خود را رنگ آمیزی کرده باشید خوب می‌دانید که جذابیت و براق بودن دیوارها بعد از مدتی از بین می‌رود و با نشستن گرد و غبار روی دیوارها، فضای خانه کدر جلوه می‌دهد. حتی ممکن است به مرور زمان رنگ‌ها ورقه کرده و مجبور به پرداخت هزینه زیادی بابت رنگ آمیزی مجدد منزل شوید. کاغذ دیواری دوام بالاتری دارد و نه تنها گرد و غبار را جذب نمی‌کند بلکه در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می‌شود.

  • نصب سریع و راحت

تصور کنید که می‌خواهید منزل خود را رنگ آمیزی کنید؛ در ابتدا باید کل وسایل خانه را جمع کنید؛ زیرا در صورتی که یک لکه رنگ روی ست مبلمان یا فرش‌های شما بریزد، به راحتی پاک نمی‌شود. هم چنین علاوه بر اینکه رنگ آمیزی ممکن است چندین هفته زمان ببرد، بعد از تمام شدن کار تا چند روز امکان زندگی در خانه وجود ندارد؛ زیرا تمام فضای منزل بوی رنگ می‌دهد. اما نصب کاغذ دیواری بسیار راحت است و دیگر دردسرها و کثیف کاری‌های رنگ آمیزی را ندارد. هم چنین بعد از اتمام کار دیگر خبری از بوی زننده رنگ نیست.

لیست قیمت کاغذ دیواری های ساده و مدرن پرشین راگ

  • عدم تغییر رنگ

یکی دیگر از مزایای کاغذ دیواری این است که به مرور زمان به هیچ وجه رنگ آن تغییر نمی‌کند. توجه داشته باشید اگر گران‌ترین رنگ‌ها را برای رنگ آمیزی ساختمان انتخاب کنید باز هم بعد از مدتی رنگ آن کدر می‌شود. البته این محصول با کیفیت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. برای اینکه از کیفیت آن خیالتان راحت باشد، پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. کاغذدیواری‌های مرغوب و درجه یک، دوام بالایی دارند و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

  • قابلیت شستشو

یکی از ویژگی‌های کاغذدیواری که برای بانوان خانه دار بسیار اهمیت دارد، شستشوی راحت آن است. در صورتی که بعد از مدتی به خاطر گرد و غبار یا به خاطر پخت و پز مخصوصا در محیط آشپزخانه، کاغذ دیواری کثیف شد؛ به‌ راحتی می‌توان آن را تمیز کرد. هم چنین اگر فرزند خردسال شما با مداد روی دیوار نقاشی کشید لازم نیست نگران باشید، زیرا به راحتی تمیز می‌شود.

انواع کاغذ دیواری

حال که با مزایای کاغذدیواری آشنا شدید، در این بخش می‌خواهیم انواع این محصول جذاب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در زمان خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • کاغذدیواری pvc

کاغذدیواری pvc یکی از مقاوم‌ترین و باکیفیت‌ترین کاغذ دیواری‌های موجود در بازار است. این نمونه جنس خوبی دارد و به راحتی پاره نمی‌شود. هم چنین قابل شستشو و ضدخش است و به همین خاطر یک انتخاب عالی برای اتاق کودک است.

  • کاغذدیواری نانو

کاغذ دیواری نانو با تکنولوژی نانو تولید شده و علاوه بر اینکه ویژگی‌های نوع pvc را دارد، دارای مزیت‌های دیگری نیز است. اگر خانه شما آفتاب‌گیر است و به خاطر تابش نور خورشید روی دیوار، نگران خراب شدن و تغییر رنگ آنها هستید، خرید کاغذدیواری‌های نانو را پیشنهاد می‌کنیم. هم ‌چنین این نمونه ضد دوده است و به راحتی کثیف نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های این نمونه می‌توان به ضدحساسیت و عایق گرما و صدا بودن اشاره کرد. البته قیمت این محصول نسبت به نمونه‌های دیگر گران است.

لیست قیمت کاغذ دیواری های ساده و مدرن پرشین راگ

  • کاغذدیواری بافت دار

در طراحی این مدل، از تکه‌های مخمل پارچه‌ای یا پلاستیکی استفاده شده و به همین خاطر قابل شستشو نیست. این نوع کاغذ دیواری به خاطر سبک خاص، جلوه زیبایی به دکوراسیون منزل می‌بخشد. اگر به دکوراسیون کلاسیک و لوکس علاقه دارید، این نوع از پوشش دیوار را پیشنهاد می‌کنیم. هم چنین شما می‌توانید طرح و رنگ آن را با  مبلمان خود هماهنگ کرده و فضای خانه را شیک و مدرن جلوه دهید.

  • کاغذدیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی و یا پوستر دیواری سه بعدی یکی از محبوب‌ترین نوع و مدل موجود در بازار است.‌ طراحی این مدل به گونه‌ای است که در فاصله سه الی چهار متری طرح‌ها را برجسته نشان می‌دهد. هم چنین قابلیت شستشو دارد و لازم نیست نگران کثیف شدن آن باشید. شما می‌توانید با استفاده از نورپردازی‌های خاص، فضایی منحصربه‌فرد و متفاوت را در خانه ایجاد کنید.

  • کاغذدیواری الیاف طبیعی

 همانطور که از اسمش هم مشخص است این نوع پوشش دیواری، از الیاف طبیعی تولید شده و به همین خاطر نمای زیبایی را به فضا می‌بخشد. اگر عاشق آرامش طبیعت هستید، می‌توانید بخشی از دیوارهای خانه را با آن پوشش دهید. علاوه بر زیبایی بصری قابلیت شستشو دارد و از دوام و کیفیت خوبی نیز برخودار است و با وجود اینکه قیمت بالایی دارد اما باعث نشده که از محبوبیت آن کاسته شود.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم تنوع طرح و رنگ کاغذدیواری بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل یا محل کار خرید خود را انجام دهید. البته کیفیت‌های مختلفی در بازار وجود دارد و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت آن خیالتان راحت باشد. فروشگاه پرشین راگ یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری است. جهت خرید جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات می‌توانید به آدرس اینترنتی پرشین راگ مراجعه کرده و باکیفیت‌ترین محصول با قیمت مناسب را خریداری کنید. آدرس فروشگاه پرشین راگ در زیر آورده شده است.

https://www.epersianrug.com

در صفحه اصلی سایت می توانید الگو ها و طرح های مختلف را مشاهده و در صورت نیاز اقدام به خرید نمایید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی