بازدید 6176

توضیح بهادری جهرمی درباره رونق سفرهای نوروزی

سخنگوی دولت گفت: همه تلاش دولت بالابردن توان اقتصادی مردم و گشایش‌های معیشتی است که رونق سفرها یکی از اقدامات در این رابطه است اما کارهای زیاد و بزرگ دیگری هم در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ 05 April 2022

به گزارش «تابناک»، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«رونق نسبی کسب‌وکار و اقتصاد شهرها، خصوصا شهرهایی که مسافرهای بیشتری را پذیرا شدند، از نتایج منطقی رکوردشکنی سفرهای نوروزی است.

این موضوع خلاصه عرایض من در جمع اعضای ستاد سفر بود، که از سوی برخی مورد سوءاستفاده قرار گرفت. این مهم هم به سادگی و با توجه به مواردی همچون تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی در بعضی از شهرها در ایام نوروز قابل احراز است. رونق اقتصاد گردشگری مانند هتل‌داری و صنایع دستی در اثر ازدیاد سفرها، نکته‌ای نیست که بر کسی پوشیده باشد.

در آخر عرایضم هم به صراحت ابراز امیدواری کردم که این «رونق اقتصاد گردشگری» به سایر حوزه‌های اقتصادی تعمیم داده شود. همه تلاش دولت بالا بردن توان اقتصادی مردم و گشایش‌های معیشتی است؛ مبارزه با کرونا و رونق سفرها یکی از اقدامات در این رابطه است، کارهای زیاد و بزرگ دیگری در دست اقدام است، کارهای بیشتری هم باید به سرانجام برسد تا عقب‌ماندگی‌های چندساله در این رابطه جبران شود و شرایط آن‌گونه که شایسته است رقم بخورد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
بنظر می رسد وزرای محترم سعی دارند از همه چیز در جهت موفق جلوه دادن خود استفاده کنند. مثلا "ببینید مردم زیاد جوک درست می کنند پس اوضاع اقتصادیشان خوب است."
یه بچه 5 ساله هم میفهمه سفرهای امسال بخاطر محدودیت های 2 سال قبل سفر به دلیل کرونا بود !
رونق اقتصادی رییسی از برنج کیلیویی 100 هزار تومن مشخصه !
نقش دولت در سفر کردن مردم چی بوده؟!! بخاطر گرانی مردم از هزینه کردن بشدت اجتناب کردن.
تو چادر زندگی کردن و با پیک نیک غذا درست کردن که نشد مسافرت که به آن بنازند
طبق معمول دچار شعار زدگی شدیم تا تحلیل گذشته نگر سفرها که بایستی در ایام بعد از آن صورت پذیرد و یک تحلیل با روش صحیح و کارشناسی شده می تواند موید اظهارات ایشان باشد
سخنگوی جوان نمک به زخم ما نپاشون
قیمت مرغ چنده؟!!
فقط میتونم بگید خجالت بکشید از مردم
دونق کجا بوده مردم با هزار قرض و قوله و فقط بخاطر زن و بچه اش که تور این دو سال کلافه شده ، رفتن مسافرت ؛ من خودم کار گر بخش خصوصی هستم با 4 نفر اعضا خانواده کلا 5 میلیون حقوق به من میدن ، نمی دونم این پول رو کرایه خونه بدم یا پول مرغ و گوشت 200 هزاری بدم یا هزینه مدرسه دولتی پسر و دخترم رو بدم یا هزینه خورد و خوراک بدم یا هزینه پوشاک بدم یا هزینه ایاب و ذهاب بدم یا هزینه .......... بدم ولی مجبور شدم بعد از 2 سال و کلافه شدن بچه هام از تمام زندگیم بزنم و یک مسافرت 2 روزه برم حتما این رو بحساب وضعیت مالی خوب من گذاشتن ، با با خراب کردید دوحانی بنده خدا می گفت یک روزی با چراغ دنبال من می گردید ما مسخره می کردیم
ملت با پول خودشون
با ماشین خودشون
با بنزین لیتری 3 تومنی
با لاستیک هر جفت 3 تومنی
رفتن مسافرت
رئیسی چکاره بوده که برنامه داشته براشون؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی