بازدید 6636
۷

هشدار پلیس درباره روزه خواری

رئیس پلیس پایتخت گفت: حتی کسانی که دارای عذر شرعی هستند باید ملاحظات لازم را داشته باشند تا شبهه روزه‌خواری ایجاد نشود و در واقع قبح این موضوع شکسته نشود.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 04 April 2022

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در اولین جلسه اخوت و شورای فرماندهی و راهبردی سال جدید، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بیان داشت: ماه رمضان، فرصت مناسبی است برای بندگان خداوند متعال تا از ظرفیت عظیم و لایزال این ماه به خوبی استفاده کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به شعار سال و تشریح بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، عنوان داشت: امروز دشمنان ما با حربه اقتصادی به نبرد و جنگ با ما پرداخته‌اند و همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا از طریق مشکلات اقتصادی از جمله با ایجاد تحریم‌های شکننده و به قول خودشان فلج کننده، کشور و مردم را با چالش و مشکلات جدی مواجه نمایند.

وی افزود: نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال بسیار کلیدی و مهم است؛ چرا که ایجاد امنیت با ثبات و پایدار می‌تواند عامل مؤثری در رشد مسائل و موضوعات اقتصادی کشور ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه این قرن به طور حتم قرن زوال هیمنه قدرت‌های پوشالی و ابر قدرت‌ها است، بیان داشت: باور ما بر این است که این قرن در حقیقت قرن ظهور منجی عالم بشریت و رشد و گسترش عدالت خواهان و آزادی خواهان است.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه قرآن کتاب چگونه زیستن است، گفت: بزرگترین معجزه خداوند متعال در روی زمین قرآن کریم است و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس بیشتر با قرآن است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه با مظاهر روزه خواری برخورد می‌کنیم، عنوان داشت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای روزه خواری در ملأعام پذیرفتنی نیست و همه باید خود را مکلف به این مهم بدانند؛ از این رو حتی کسانی که دارای عذر شرعی هستند باید ملاحظات لازم را داشته باشند تا شبهه روزه خواری ایجاد نشود و در واقع قبح این موضوع شکسته نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۷
به جای این هشدار های بیخود توضیح بدید که چرا در کشور رو اینطور عین در کاروانسرا چهار باز کردید و این همه افغانی بی حساب و کتاب وارد کشور دارن می شن و وقتی تو خیابانهای تهران راه می ری دسته دسته افغانی خیابانهای شهر رو اشغال کردند که حتی فرهنگ راه رفتن تو پیاده رو رو هم بلد نیستند؟! واقعا چی توسرتونه ؟! چرا دولت به این نگرانی جدی مردم جواب نمی ده ؟! یعنی واقعا از عواقب امنیتی این افسار گسیختگی تو مرز با افغانستان نمی ترسید ؟! اصلا به فکر تبعات امنیتی، اجتماعی اقتصادی و سیاسی این کار خطرناکتون نیستید؟! برجام رو گرو گرفتید و بی پولی ناشی از استمرار تحریم ها رو می خواید با پول خورد هایی که از سازمان ملل و چند تا کشور اروپایی بابت راه دادن دیوانه وار افغانی ها به کشور می گیرید جبران کنید؟!
به جز تهدید چی بلدین؟ فقط بلدین در حرف بگین ماه مهمانی خدا. شما میرید مهمونی، بقیه که نمیان رو تهدید میکنین؟ توو مهمونی همش عزا و غم دارین؟ معنی مهمانی خدا رو توو کشورهای عربی میفهمی که هم عبادت میکنن هم برنامه های شاد دارن.
چیزی که شما میخواید مهمه یا چیزی که مردم میخوان ؟ یادتون نره با پول این ملت سر کار هستید
دیروزگوشی من رادزدیدن،توکلانتری هم ده هامورددیگه اومده بودن،شماهشداربرای روزه خواری میدی؟اون سریال هشداربرای کبرا11 راببین وازشون درس بگیرکه بایدبرای چه مواردی آماده باشی وهشداربدی،مملکت پراجرم وجنایت ودزدی وتجاوزشده،شماهادنبال آبنبات چوبی دست مردم هستین؟
افراد دیابتی یا زنان باردار یا افرادی که بیماری دارند هم انسان هستند
یکی می خواد روزه بگیره که بره بهشت مابقی باید محدود و سرکوب بشن ؟
زشته این کارها
خیلی خوب. حالا هشدار شدید برای رانت‌خواری نداریم؟
هشدار شدید برای اختلاس چطور؟
بعد این صحبت‌های ایشان چه ربطی به روزه داشت؟
آقاجان! کجا شما جلوی روزه خواری رو میگیرید که ما نمیبینیم؟؟؟
در شهر قم، در بوستان علوی که یکی از بزرگترین بوستان‌های قم هست، دختر و پسر نشستن و دارن بستنی میخورن و سیگار میکشن!
چرا الکی حرف میزنین که پلیس جلوگیری میکنه؟؟؟
کووووو؟؟؟؟؟
ساعت ۴ بعد از ظهر تا اذان مغرب تشریف بیارین و تماشا بفرمایین! یکی و دو تا هم نیستن! نه پلیسی هست و نه حتی نیروهای خودِ بوستان علوی، فقط باغبان‌ها هستن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم