بازدید 37722
۳
بازتاب

جلسه مهم شبانه ماجدی با اینفانتینو بر سر پول بلوکه و اتفاقات مشهد

رئیس فیفا با تایید مشکلات مالی فوتبال ایران و اینکه قبلاً نیز این مسائل به وی منتقل شده بود اعلام کرد حاضر است راهکار‌هایی را برای پرداخت مطالبات فوتبال ایران به شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دهد
کد خبر: ۱۱۱۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 02 April 2022

در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی، با توجه به درخواست مکرر سرپرست موقت فدراسیون فوتبال از دبیرکل فیفا برای برگزاری نشستی خصوصی با جانی اینفانتینو، در نهایت رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با برگزاری این نشست موافقت کرد و این جلسه شبانه با حضور ماجدی، اسکوچیچ، کامرانی‌فر، استیلی و ... برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این نشست مهم در خصوص مشکلات مالی فوتبال ایران و پول‌های بلوکه شده از سوی فیفا بحث و تبادل نظر صورت گرفت. رئیس فیفا با تایید مشکلات مالی فوتبال ایران و اینکه قبلاً نیز این مسائل به وی منتقل شده بود اعلام کرد حاضر است راهکار‌هایی را برای پرداخت مطالبات فوتبال ایران به شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دهد.

جلسه مهم شبانه ماجدی با اینفانتینو بر سر پول بلوکه و اتفاقات مشهد

اینفانتینو در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی ایران و لبنان و مشکلات به وجود آمده برای حضور بانوان از مسئولان فدراسیون فوتبال سؤالاتی را مطرح کرد که مسئولان فوتبال اعلام کردند این مسابقه تا ۳ روز مانده به شروع بازی قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود. ضمن آنکه مشکلات زیر ساختی نظیر اضافه شدن تعداد تماشاگران و همچنین نبود ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی برای بانوان باعث عدم حضور خانم‌ها در استادیوم امام رضا (ع) مشهد شده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال تأکید کردند با وجود این مشکلات در صورت برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی مشکلی برای حضور بانوان وجود نداشت همانطور که پیش از این مسابقاتی با حضور بانوان در این استادیوم برگزار شده بود.

در این نشست سرپرست فدراسیون فوتبال گفت که اجرای پروتکل‌های مد نظر فیفا از مسائل اساسی است که ایران به آن توجه جدی دارد. در مقابل اینفانتینو اطمینان خاطر داد که مشکلی فوتبال ایران را تهدید نمی‌کند، زیرا فیفا به دنبال این است که کشور‌های مختلف از فوتبال لذت ببرند و با توسعه این ورزش صلح و دوستی بین مردم کشور‌ها برقرار شود.

مسئولان فدراسیون از رئیس فیفا و فاطیما سامورا دبیرکل این نهاد درخواست کردند هر سؤالی در خصوص مسائل مختلف دارند به صورت مستقیم از فدراسیون فوتبال بپرسند و این فدراسیون پاسخگوی آن‌ها خواهد بود. دبیرکل فیفا نیز عنوان کرد آماده همه گونه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران است و در صورت به وجود آمدن شائبه‌ای، به صورت مستقیم با فدراسیون فوتبال ایران مکاتبه خواهد کرد.

در پایان این نشست اینفانتینو ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد خوبی داشته باشد و گفت که برای موفقیت این تیم در آسیا و مسابقات پیش‌رو آمادگی هر گونه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
امیدوارم هیچ پولی به ایران ندهند. پول ایران نزد فیفا بماند و هرجا لازم شد از طرف ما پرداخت کند.
بالاخره مخ اينفانتینو را هم زدید !
همینطور که همه میدانیم هیچ کس دوشمن فوتبال ایران نیست و تمام کشورها فوتبال ما دوست دارند نباید بگذاریم که خدا نکرده از جامی که در آسیا برگذار میشه محرم شویم خدا عاقبت همه بخیر کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی