بازدید 6480

کشف ۷ کیلو تریاک داخل قوطی‌های چسب

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، ۷ کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه در داخل قوطی های چسب فوری جاساز شده بود، کشف کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 25 March 2022


فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه مازندران از کشف ۷ کیلو تریاک جاسازی شده در قوطی های چسب فوری و دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر خبر داد.

به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید
به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ عبدالله اکبری اظهار کرد:‌ در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک راننده خودرو سواری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر از استان های جنوبی و مرکزی کشور به مازندران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی، خودروی سواری در محور سوادکوه را شناسایی و پس از هماهنگی‌ قضائی، خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، ۷ کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه در داخل قوطی های چسب فوری جاساز شده بود، کشف کنند.

اکبری با اشاره به اینکه ۳ سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی