بازدید 7822
۲

خبر مهم درباره کمبود پول در خودپردازها

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کشور از تأمین اسکناس دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 25 March 2022

به گزارش «تابناک»، علیرضا قیطاسی گفت: با توجه به مشکلی که سه روز گذشته رخ داد برای تأمین اسکناس دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها برنامه ریزی کردیم و از روز گذشته روند خدمت‌رسانی خودپردازها خوب شده است.

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها، جلسه‌ای با حضور شورای مدیران عامل بانک‌های عضو شورای هماهنگی برگزار و قرار شد بانک‌های ملی، سپه، ملت، تجارت و صادرات، شعب کشیک را در سراسر کشور همانند روزهای دوم و سوم فروردین ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان کنند.

قیطاسی می گوید: انتظار ما این است که مردم کارهای پولی خود را غیرحضوری انجام دهند، اما اگر نیازی به کار حضوری بود به پایگاه اینترنتی این پنج بانک مراجعه و از خدمات شعب کشیک استفاده کنند.

چند روز گذشته برخی عابر بانک‌های سطح کشور با اختلال و کمبود اسکناس مواجه بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
با کارت و همراه بانک و اینترنت بانک که پول نقد لازم نیست.
هر دم از این باغ بری میرسد. دولتی که حتی توان تزریقرپول دستگاههای خود پرداز را ندارد، وعده ریشه کنی فقر تا پایان سال گذشته را میدهد و جالب ابنجاست در برابر همه ناتوانی هایش، گرانی تورم، بورس، حذف ارز ترجیهی، الگو مصرف مضحک برق و گاز و اب، و .... نه تنها صدای منتقدی در نمی اید بلکه رسانه ها ایمه جمعه مجلس همه و همه شده اند روابط عمومی دولت و بجای ایفای رسالت خود از اقای رییسی تعریف و تمجید میکنند و خودش و کابینه اش هم از خود متشکر است. کو فریاد رسی، حتی نای نفس کشیدن را هم نداریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی