بازدید 6438
۱

تلاش توانیر برای عبور از تابستان ۱۴۰۱ بدون خاموشی

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: امسال صنعت برق در نوروز استراحت ندارد و برنامه ریزی ویژه ای برای عبور از پیک ۱۴۰۱ طراحی شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 24 March 2022
در مورد قطعی برق در ویکی تابناک بیشتر بخوانید
به گزارش تابناک  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد اله داد" در دومین جلسه گذر از پیک ۱۴۰۱ که با حضور مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق استان‌های مرکزی، خراسان شمالی و جنوبی، گلستان و شهرستان مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: افزایش مصرف صنایع و افزایش تعداد مشترکان موجب ناترازی تولید و مصرف برق شده که می‌بایستی با تعادل بخشیدن به مصرف و مدیریت شبکه تولید و توزیع برق برای عبور از پیک آماده شویم. 
 
وی با اشاره به ناترازی موجود بین تولید و مصرف گفت: میزان نیاز مصرف در کشور حدود ۷۰ هزار مگاوات است که جبران این ناترازی نیازمند برنامه‌ریزی و توجه ویژه است. 
 
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در ادامه به ضرورت کنترل پذیری مشترکان دیماندی برای مدیریت بار و مصرف و برگزاری جلسات هماهنگی با استانداران، فرمانداران و مجمع نمایندگان استان‌ها برای همراهی بیشتر و رفع موانع تأکید کرد. 
 
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: بکارگیری دانش‌های کاربردی به‌روز و تخصصی در صنعت برق و توسعه انرژی‌های تجدید‌پذیر ضرورتی انکار ناپذیر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
كاري نداره براشون،همون اول برق صنايع بزرگ فولاد و سيمان قطع ميكنن بعد هم كم اوردن برق صنايع كوچيك،اين ميشه مديريت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست