بازدید 13036
۹

حمله سیدجلال به داور، کمیته انضباطی و آجورلو

کد خبر: ۱۱۱۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 17 March 2022

سیدجلال حسینی پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 98 گفت: استقلال بیشتر مستقیم بازی می‌کرد، بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند ولی متاسفانه داور نگذاشت کار ما درست انجام شود. امروز داور خیلی به ضرر ما سوت زد.

وی ادامه داد: وقتی داور عوض می‌شود، همه چیز مشخص است و ما کاری نمی‌توانیم بکنیم. متاسفانه کمیته انضباطی‌ هم وجود ندارد چون فقط برای پرسپولیس کمیته انضباطی وجود دارد. من دوست نداشتم زیاد صحبت کنم ولی وقتی مدیر عامل حریف چند بار کنفرانس می‌گذارد و برای خودش در خصوص هر چیزی صحبت می‌کند، کمیته انضباطی جرات ندارد به آنها حرفی بزند.

حسینی گفت: ما را هر موقع که دلشان بخواهد و بدون اینکه ما را احضار کنند، ما را محروم می‌کنند. زدن این حرف‌ها دیگر تاثیر و فایده‌ای ندارد و آنها هر کاری دلشان بخواهد انجام می‌دهند.  اصلا بحث عدالت نیست. زور کمیته انضباطی به آنها نمی‌رسد. 

مدافع پرسپولیس در خصوص تکلیف قهرمانی ادامه داد: ما کارمان را انجام خواهیم داد. سال‌های گذشته نیز هر کاری خواستند با ما کردند. الان تیم ملی بازی می‌کند، 7 بازیکن قدرتمندش از جمع ماست. هر موقع خواستند ما را محروم کردند. ما 2 سال است با یک مهاجم و مهدی عبدی بازی می‌کنیم. آل کثیر که محروم بود و بعدش مصدوم شد. این‌ها همه‌ چیزی است که هم وزیر و فدراسیون در آن دست دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
گل خوردن گریه نداره
آفرین سید جلال
اونوقت هفت بازیکن قدرتمندان کیا هستند؟؟؟ ترابی که پیچ شده به نیمکت تیم ملی هم ،منظورتونه؟؟
به یحیی که عادت کرده به داور حمله کنه وضربه بزنه باید محرومیت زیاد تعلق بگیره#عذالت
هر وقت به نفع پرسپولیس بود داوری خوب بود و هر وقت به نفع شان نبود داوری بد! بازی با گل گهر داوری چطور بود ؟ بازی با آلومینیوم چطور بود؟ بازی با استقلال در رفت داوری چطور بود؟ تاسف برای تیمی که مدعی است بازی در زمین تعیین کننده است و از داوری بیشترین سود را داشته این حرفها را بزند؟
بس کنید بهانه گیری را، وزیر پرسپولیسی ورزش عوض شده و دیگر از مهندسی بازیها به نفع شما خبری نیست، متاسفانه در چندسال گذشته عادت به ویژه خواری کردین
ایکاش برانکو خونسرد و بی حاشیه می ماند. ما پرسپولیسی ها دق کردیم از دست شما که به جای بازی فقط دنبال حاشیه و سیاست هستید. حیف که حرف بزنیم کیسه سواستفاده می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
مگه حرفی هم داری که بزنی؟؟ حالا خوبه همه دیدن داوری چطور بوده تو این بازی و لطف داور شامل شما شده؟ هوچی گری بس نیست؟؟
پرسپولیس برنده است.مخصوصا با سید جلال.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار