بازدید 24389
۶
حاشیه تازه اطراف تیمی که ناگهان نتیجه می‌گیرد

لیگ برترِ جادوگرهای فوتبال! ابوادریس هم وارد شد

کد خبر: ۱۱۰۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 09 March 2022

از روز قبل بار دیگر اخبار و شایعاتی در مورد همکاری یک سرمربی لیگ برتری با جادوگر و تغییر نتایج در لیگ برتر شنیده می شود. این بار اما پای الف-الف در میان نیست و گویا یکی از سرمربیان لیگ برتری به شکل مستقیم با دعانویس لاکچری تهران ارتباط گرفته و همکاری می کند.

لیگ برترِ جادوگرهای فوتبال! ابوادریس هم وارد شد

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که آقای سرمربی بابت هر نیم ساعت مشاوره با ابوادریس مبلغ 16 میلیون تومان به او می پردازد و البته این مبلغ جدا از قول و قرارها و توافقات دیگری است که بین آن ها مطرح شده است. برهمین اساس از روز قبل و در فضای مجازی به شکل گسترده ای موضوع همکاری این سرمربی با دعانویس تهرانی مطرح شده و جالب این که قرار شده در نشست خبری قبل از بازی هفته 22 لیگ برتر، از این سرمربی در مورد ابوادریس سوال شود.

اگر سرمربی تایید کند که این همکاری آشکار می شود و اگر هم انکار کند به سرنوشت همان مربی قبلی دچار خواهد شد که با تکذیب رابطه اش با جادوگر، به خشم اقای دعانویس محکوم شد و نتایج اش به شکل کلی برگشت.

حال باید دید آقای سرمربی چه پاسخی به این سوال خواهد داد. آیا پاسخ خواهد داد یا به شکلی سعی در رد کردن این سوال و پاسخ ندادن به آن خواهد داشت. شاید هم اصلا در نشست خبری حاضر نشود و پرسش این سوال را به هفته بعد بیاندازد. اما هرچه هست واکنش او می تواند بسیاری از ابهامات را در مورد این شایعه مشخص کند.

لیگ برترِ جادوگرهای فوتبال! ابوادریس هم وارد شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
پرسپولیسی های متوهم هوچی‌گر! توی عصر هوش مصنوعی انگ رمالی می زنید به رقیب هاتون! این یعنی اول خودتون به این چیزها اعتقاد دارید و پیروزی های تیم حریف رو به منشا غیر عادی ربطی میدید!!!!
عزیز جان پس شما که اینهمه پول ذارید خرج میکنید برای تیمتون ، بجای گله گذاری از دروازه بان و بد بیراه گفتن به مربی دروازه باناتون و خواستار تغییر آنها شدن بخواهیدجادوگرتون را عوض کنند شاید امسال مثل سالهای قبلتون موفق بشید .
آخ که پیروزی ها به چه روزی افتادن و دست به هر چیزی میندازن
دیدن ناداوری نیست گفتن جادوگر داره
خب عزیزم شماهم به مربی خودتون بگو بجای دلال بازی برو یه سر پیش ابو ادریس تا جای خالی بابا پر بشه
تابی جون یه نشونه کوچولو میدی ؟
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
من هم دنبال نشانه بودم اینجا در کامنت ها پیدا شد ببین به طرفداران کدام تیم برخورده
جادوگر،امپراطور وغیره از طریق شما رسانه های رنگی باب شده است،حالا دنبال زیر بغل مار هستید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی