بازدید 6429

کلاهبردار بین المللی در فرودگاه دستگیر شد

کد خبر: ۱۱۰۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶ 08 March 2022

متهمی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی یکی از بستگان خود از یک مؤسسه مالی کلاهبرداری و از کشور فرار کرده بود از سوی پلیس بین‌الملل دستگیر شد.

به گزارش ایران، سردار هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تشریح این خبر گفت: با اعلام مراجع قضایی مبنی بر اینکه، فردی از حساب یکی از مؤسسات مالی کشور، با سوءاستفاده از موقعیت شغلی یکی از اعضای خانواده خود، مبلغ ۱۱ میلیارد ریال، غیر قانونی برداشت و کشور را ترک کرده است موضوع دستگیری وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به صدور اعلان قرمز متهم در کمترین زمان افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل و با تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم در کشورهای منطقه تردد دارد.

وی که دارای سابقه پولشویی در یکی از کشورهای اروپایی نیز بوده به همین دلیل از آن کشور اخراج شد و با تلاش مأموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور سرانجام با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم هنگام ورود به کشور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بازداشت و تحویل مراجع قضایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی