بازدید 5293

ورود موقت ایرانیان مقیم اوکراین به اسلواکی

وزارت خارجه اسلواکی در یادداشت رسمی به سفارتخانه‌های همه کشور‌ها اعلام کرده است که مجوز ورود به خاک اسلواکی با محدودیت زمانی و صرفا با هدف کمک به خروج افراد از منطقه جنگی و حفظ جان آن‌ها صورت گرفته است. بر این اساس، تسهیلات لازم برای ورود این افراد به کشور اسلواکی صرفا به منظور عزیمت آن‌ها به کشور متبوع خود فراهم گردیده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ 02 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سفارت ایران در وین در این اطلاعیه آورده است: این سفارت از مقامات اتریش درخصوص اتباع ایرانی که از اوکراین خارجه شده اند، در رابطه با امکان عزیمت آن‌ها به کشور اتریش استعلام کرده است که در پاسخ، مقامات دولت اتریش اعلام کرده‌اند، صرفا در صورتی که این افراد قصد بازگشت به ایران از طریق فرودگاه وین را داشته باشند، هماهنگی‌های لازم را در این رابطه به عمل خواهند آورند.

بر این اساس، توصیه جدی و موکد سفارت این است که هموطنان گرامی‌به منظور جلوگیری از مشکلات آتی، در اسرع وقت نسبت به تهیه بلیط برگشت به ایران از طریق مسیر‌های پروازی جاری اقدام کنند.

اضافه می‌نماید، نمایندگان این سفارت در منطقه مرزی ویشنه نمسکه (vyšne nemecke) به منظور کمک به هموطنان عزیز، تسهیل ورود ایشان و ارائه مشورت‌های لازم از جمله درخصوص خدمات کنسولی مستقر می‌باشند.

در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی، می‌توانید ۲۴ ساعته با شماره‌های همراه و واتساپ زیر تماس حاصل نمایید:

+۴۲۱، ۹۱۸، ۲۴۵۶۰۵

+۴۳۶۷۶۳۴۴۰۱۸۸

+۴۳۶۷۷، ۶۳۰۵۸۶۳۸
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی