بازدید 5330

مهار آتش‌سوزی ساختمان ۲۰ واحدی در شهر خورموج

شهردار خورموج گفت: آتش سوزی در ساختمان ۲۰ واحدی در شهر خورموج با حضور به موقع نیروهای آتش نشان مهار شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 25 February 2022

به گزارش «تابناک»، محمد جواد کاشفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آتش در طبقه دوم بوده است، اظهار داشت: اولین اقدامی که صورت گرفت تمامی ساکنین از محل خارج شدند و با حضور به موقع نیروهای آتش نشان قبل از سرایت آتش به دیگر واحدها جلوگیری شد.

شهردار خورموج افزود: ساختمان متأسفانه راه دسترسی مناسب جهت ورود تجهیزات آتش نشانی نداشته و مسائل ایمنی به خوبی رعایت نشده است.

کاشفی ادامه داد: واحد آتش نشانی این آمادگی را دارد در صورت مراجعه مردم ضمن بررسی از منازل مشکلات و معایب آنها را به ساکنین یادآور شوند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم به منازلی که قرار است پایان کار داده شود به لحاظ ایمنی و آتش نشانی کنترل تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خورموج نیز گفت: عصر پنج شنبه طی تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری خورموج مبنی بر حریق در طبقه دوم ساختمانی در شهر خورموج با توجه به گسترش حریق بلافاصله ۳ اکیپ عملیاتی از دو ایستگاه با ۱۴ آتش نشان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و توانستند پس از ۳۵ دقیقه حریق را به طور کامل اطفا و با تلاش آتش نشانان ساکنین دیگر واحد را از ساختمان خارج کنند.

عبدالجواد احمدی افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و از آسیب رسیدن به دیگر واحدهای نیز جلوگیری شد.

احمدی تصریح کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم نکات ایمنی را رعایت کنند تا کمتر شاهد اینگونه حوادث باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی