بازدید 3893

پیگیر بازگشت دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین هستیم

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده‌های ایرانی دغدغه نداشته باشند. پیگیر هستیم دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین به سلامت برگردند.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 25 February 2022

به گزارش «تابناک»، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خانواده‌های ایرانی دغدغه نداشته باشند. پیگیر هستیم دانشجویان ایرانی مقیم اوکراین به سلامت برگردند.

وی افزود: با توجه به‌ حمله روسیه به پایگاه نظامی اوکراین و دغدغه خانواد‌ه‌های دانشجویان ایران مبنی بر خروج فرزندانشان از اوکراین، ما این موضوع را از طریق معاونت وزارت امور خارجه پیگیری کردیم.

چنارانی خاطرنشان کرد: پاسخ معاونت وزارت امور خارجه این بود که پرواز آماده است و منتظر مجوز اوکراین هستیم. اما تا صدور مجوز سفیر از دانشجویان ایرانی سرکشی کرده و فرمی هم برای شمارش دانشجویان پر شده است.

وی افزود: ما ناراحت بودیم چرا وزارت امور خارجه با توجه به اعلام حمله روسیه به اوکراین اطلاعاتی جهت خروج به ایرانیان و دانشجویان مقیم اوکراین، نداده بود. که وزارت تمام اطلاعیه‌هایی که در چند نوبت داده بودند یا فرمی که برای شناسایی ارسال کرده بودند را به ما دادند.

چنارانی تاکید کرد: به خانواده های ایرانیانی که فرزندان و عزیزانشان در اوکراین است می‌گوییم که مسئولان تلاش می‌کنند. دغدغه نداشته باشید. پیگیر هستیم دانشجویان به سلامت بر‌می‌گردند. و امیدواریم شرایطی که در منطقه ایجاد شده به امنیت پایدار برسانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست