بازدید 7687
۴

چرا قالیباف، از ابتدا جلوی رای‌گیری طرح صیانت را نگرفت؟

آیا تصویب کلیات طرح صیانت و بعد اعلام ابطال آن که منجر به واکنش گسترده در فضای مجازی شد، اقدامی در راستای خارج کردن قالیباف از مرکز توجهات در شبکه‌های اجتماعی در پی انتشار فایل صوتی نبود؟
کد خبر: ۱۱۰۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 24 February 2022

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد درباره تصویب طرح صیانت در کمیسیون مربوطه و سپس غیرقانونی خواندن آن توسط معاونت قوانین مجلس نوشت:آنچه در فرآیند تصویب کلیات و بعد انتشار نامه معاونت قوانین مورد توجه قرار گرفت، رفتار رییس مجلس، مشاوران و رسانه‌های منتسب به او در برابر این طرح بود که اصرار داشتند رای‌گیری کلیات این طرح در کمیسیون مشترک باطل است.

اینکه رسانه‌ها و مشاوران رییس مجلس در کنار مردم قرار گرفته‌اند مورد انتقاد نیست بلکه سوالی که پیش می‌آید این است که آیا رییس مجلس نمی‌توانست از همین رای‌گیری کلیات طرح که بنا به نامه معاون خود او غیرقانونی بوده جلوگیری کند؟  او که برای اعمال نظر خود در خصوص مصوبات همواره تلاش می‌کند! که نمونه آن موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ در بودجه سال ۱۴۰۱ بود و همه نماینده‌ها در جریان اصرار او بر حذف ارز ۴۲۰۰ هستند و برشی از این پافشاری قالیباف در گفت‌وگوی با حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس به نمایش عموم درآمد.

آیا تصویب کلیات طرح صیانت و بعد اعلام ابطال آن که منجر به واکنش گسترده در فضای مجازی شد، اقدامی در راستای خارج کردن قالیباف از مرکز توجهات در شبکه‌های اجتماعی در پی انتشار فایل صوتی نبود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
این متن ها جز فیلم و سر کار گذاشتن نیست وقتی پای امنیت کشور در میان است چیز دیگری معنی ندارد
رئیس مجلس حاشیه زیاد داره اون خودشو رسوند به مجلس تا راهش برای ریاست جمهوری باز بشه
او همیشه کنار می ایستد تا یک اتفاق بیافتد بعد به عنوان قهرمان داستان وارد میشود و موضوع را به نفع خودش تمام می کند و مخالفین را سنگ رو یخ
این بازی ها همش برای اینه که توجه مردم را از اونچه که در برجام و امتیازاتی که دادهاند منحرف کنند.تا در برابر این پرسش مردم قرار نگیرند که ظریف مشخص است که چه دستاوردی داشته ولی شما چی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست