بازدید 10308
۹

زمین یک کامیون میکسر را در کرمان بلعید

فرونشست زمین، یک دستگاه کامیون میکسر بتن را کرمان بلعید.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 19 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمدرسول جهانشاهی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: فرونشست زمین، یک دستگاه کامیون میکسر بتن را شامگاه جمعه در خیابان‌ سرباز شهر کرمان بلعید. این حادثه در کوچه ۲۶ خیابان سرباز رخ داد که پس از اطلاع به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد و به سرعت ایمن سازی محل حادثه انجام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه آسیب جانی نداشتیم و فقط یک دستگاه کامیون از نوع میکسر و یک دستگاه پراید آسیب دیدند، به این ترتیب که کامیون در زمان فرو رفتن روی خودرو پراید سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: خوشبختانه ساختمانی در این حادثه تخریب نشده و در میکسر بتن و خودرو پراید نیز کسی گیر نکرده بود.

وی عنوان کرد: حوادت اینچنینی را بیشتر در روزهای بارانی در شهر کرمان شاهد هستیم و خودروهای سنگین بیشتر دچار اینگونه حوادث می‌شوند.

جهانشاهی در ادامه به رانندگان توصیه کرد که در صورت عبور خودروهای سنگین جهت تخلیه بار و یا موارد اینچنینی، فاصله از حریم چاه‌های فاضلاب رعایت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
"جهانشاهی در ادامه به رانندگان توصیه کرد که در صورت عبور خودروهای سنگین جهت تخلیه بار و یا موارد اینچنینی، فاصله از حریم چاه‌های فاضلاب رعایت شود."!!
الان این فرونشست برای چاه فاضلاب است؟!
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خب راست میگه دستگاه نصب کردن روی ماشینا که مکان فاضلاب رو نشون میده،چرا استفاده نمیکنید؟؟؟؟
نابودي كشور در برنامه مسولين محرز است
نه داداش سفره های آب زیر زمینی خالی هستند و از این فرونشست ها زیاد خواهیم دید
در مملكت بخور بخور ، زمين هم ياد گرفته چطوري بخوره .!!!!
سلام
یکی از دلایل حوادث اینچنینی اجرای عملیات فاضلاب میباشد که بعد از آن آسقالت بخوبی ریخته نشده است .لطفا به اطلاع شهرداری کرمان رسانده شود محل احتمالی حادثه بعدی در کوچه 41 جهاد شمالی 5 که آسفالت اطراف چاه فاضلاب کوچه ریختع نشده را بررسی نمایند.
سو مدیریت
مشکل، لوله های آبرسانی پوسیده هستند - که البته هیچ اقدامی هم برای تعویض آنها نمیشه- که خاک اطراف رو سست و ناپایدار میکنن و اگر خودری سنگینی از روی آن عبور کنه میره پایین!
در كرج ميدان شهيد فهميده 20 متري والفجر در محدوده كوچه نسترن 3 در عرض خيابان يك لوله پلاستيكي اب براي انطرف خيابان كشيده اند و به دليل اينكه لوله را در عمق مثلا يك متري از سطح زمين كار نگذاشته اند بارها و بارها در اين دو سال گذشته با حركت ماشينهاي سنگين از روي اسفالت آن قسمت باعث شده لوله از طرف خاك و شن هاي بالاي خود اسيب ديده و نشتي اب داده و اماده اند نشتي را برطرف كرده اند الانم شهرداري اومده روي همون قسمت يك دست اندازه سرعت گير گذاشته. حالا سوال اينه كه اگر ان لوله مجددا نشت اب كند چطوري متوجه خواهيم شد؟ اونوقته كه ميگذره ميگذره تا بعدها خدايي نكرده يك حادثه فرونشست مثل اين خبر اتفاق خواهدا افتاد. بارها پيگيري بوديم ولي هيچگاه اصولي نمياد كارها را انجام بدهند. لطفا منعكس كنيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی