بازدید 6212
۲

پانزدهمین محموله کمک‌های نقدی به افغانستان رسید

بانک مرکزی افغانستان اعلام کرد در ادامه کمک‌های بشردوستانه به افغانستان پانزدهمین محموله کمک‌های بشردوستانه بطور نقدی به این کشور رسید.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 16 February 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بانک مرکزی افغانستان اعلام کرد که در ادامه روند ارسال کمک‌های بشردوستانه به افغانستان و تزریق پول نقد به این کشور پانزدهمین محموله پول نقد به افغانستان رسید.

براساس بیانیه منتشر شده توسط بانک مرکزی افغانستان، با رسیدن این محموله مجموع مبلغ کمک‌های نقدی رسیده به افغانستان به 409 میلیون و 600 هزار دلار افزایش یافته است.

گفتنی است که پس از خروج آمریکا از افغانستان، واشنگتن به بهانه به قدرت رسیدن طالبان حدود 9.5 میلیارد دلار از دارایی‌های مردم افغانستان را توقیف کرد و جمعه هفته گذشته نیز «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیمی از این دارایی‌ها را مصادره کرد.

از سوی دیگر نیز اعمال تحریم‌ها توسط آمریکا علیه افغانستان سبب شده که کسب‌وکارها و موسسات عمومی این کشور دسترسی به ذخایر مالی، مشتریان خارجی و اهداکنندگان بین‌المللی را از دست بدهند و عملاً سیستم مالی افغانستان فلج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
واقعا خیلی باید خجسته دل باشید اگه انتظار دارید این کمکها خرج مردم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
کاش حداقل در برابر این همه کمک آب هیرمند که طبق قراردادی که رضا خان احمق باشون بست و سرزمین های ایران رو به افغانستان هبه کرد و درعوض نصف آب
هیرمند رو خواست رو بهمون بدن. تو ایران آدم نیازمندتر زیاده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی