بازدید 5856

دستگیری دزدی که سقف مغازه را شکافت!

کد خبر: ۱۱۰۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ 14 February 2022

سارق 23 ساله ای که با شکافتن سقف یک فروشگاه لوازم آرایشی، به اموال درون فروشگاه دستبرد زده بود، در محل ارتکاب جرم دستگیر شد.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری شهید نواب صفوی مشهد، در حال بررسی صحنه سرقت از یک منزل مسکونی بودند که متوجه رفتارهای غیرعادی یک جوان در نزدیکی محل سرقت شدند. ماموران کارآزموده کلانتری که احتمال می دادند آن جوان در حال ارتکاب جرم است، بی درنگ به تعقیب نامحسوس وی پرداختند و با مشاهده کیسه ای سنگین که آن جوان سعی داشت، از محل خارج کند، به سمت وی رفتند اما او با ماموران درگیر شد تا راه گریزی بیابد!

در همین حال نیروهای انتظامی با استفاده از افشانه فلفلی وی را درحالی دستگیر کردند که درون کیسه تعداد زیادی لوازم آرایشی، بدلیجات، مانیتور، دستگاه دوربین مداربسته، مقداری کابل و متعلقات کامپیوتری، دستگاه وای فای و ... کشف شد.

درهمان بررسی های مقدماتی که با دستورات سرهنگ علیرضا بابایی (رئیس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد) انجام شد، ماجرای دستبرد به فروشگاه لوازم آرایشی لو رفت و مشخص شد که جوان 23 ساله با شکافتن سقف فروشگاه به اموال داخل آن دستبرد زده است.

در ادامه بازرسی ها یک میلیون و 500هزار تومان وجه نقد سرقتی نیز از متهم کشف شد و تحقیقات با معرفی این جوان سارق به مراجع قضایی برای کشف سرقت های احتمالی دیگر وی آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست