بازدید 55066
بیشترین جست‌ و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

یک سوال تکراری؛ آیا شیره تریاک برای کرونا خوب است؟ / بازی الهلال و چلسی در کانون توجه علاقه‌مندان به فوتبال/ نگرانی پرسپولیسی‌ها از جدایی احتمالی حامد پاکدل / یارانه صد هزار تومانی پرتکرارترین جست و جوی گوگل شد

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «آیا شیره تریاک برای کرونا خوب است؟»، «واریز یارانه معیشتی»، «سعید عزت اللهی کیست؟»، «روملو لوکاکو و چلسی»، «حامد پاکدل»، «نرگس محمدی و لیندا کیانی» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 11 February 2022

یک سوال تکراری؛ آیا شیره تریاک برای کرونا خوب است؟/ بازی الهلال و چلسی در کانون توجه علاقمندان به فوتبال/ نگرانی پرسپولیسی ها از جدایی احتمالی حامد پاکدل/ جشنواره فیلم فجر نرگس محمدی و لیندا کیانی را ترند کرد

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری در جریان ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو شده و بیان دیگر ترند‌های گوگل در چهل و هشت ساعت اخیر اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «آیا شیره تریاک برای کرونا خوب است؟»، «واریز یارانه معیشتی»، «سعید عزت اللهی کیست؟»، «روملو لوکاکو و چلسی»، «حامد پاکدل»، «نرگس محمدی و لیندا کیانی» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

آیا شیره تریاک برای کرونا خوب است؟

با اینکه بیش از دو سال از ورود ویروس منحوس کرونا به ایران گذشته و در این مدت نسبتاً طولانی توسط متخصصان و صاحب نظران شیوه های صحیح مقابله با این ویروس بارها و به صورت رسمی به اطلاع عموم مردم رسیده است، هنوز هستند برخی افراد که در پی راه های دیگر برای درمان کرونا هستند.

مثل افرادی که در فضای مجازی با جست و جو پیرامون سوال « آیا شیره تریاک برای کرونا خوب است؟» می خواهند بدانند که آیا این ماده مخدر می توانند آنها را از شر ویروس رها کند یا خیر؟ سوالی که به تازگی و همزمان با آغاز پیک ششم کرونا در کشور ترند نیز شده است و از قرار معلوم شمار جست و جوکنندگانش رو به فزونی گذاشته است.

جالب اینکه متخصصان و صاحب نظران نه تنها بر این باور هستند که این ماده مخدر کمکی به درمان کرونا نمی کند، بلکه عقیده دارند که این ماده می تواند شرایط بیماران را بدتر نیز کند.

در ادامه فیلمی با همین مضمون آمده است؛

تعداد بازدید : 2086

بیشتر بخوانید

واریز یارانه معیشتی

بامداد روز پنجشنبه، یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و بامداد یازده بهمن ماه نیز بر اساس زمان بندی اعلام شده بسته معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

تضمین دولت برای واریز یارانه معیشتی در سال‌های آینده چیست؟ - تابناک | TABNAK

با این همه، دو روز پیش و همزمان با واریز یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی، عبارت واریز یارانه معیشتی به یکی از ترند‌های مهم و پرتکرار گوگل تبدیل شد.

دلیل این امر را باید تصمیم جدید دولت برای واریز یارانه معیشتی جدید به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حساب سرپرستان خانوار اعلام کرد.

در جزئیات این خبر امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پرداخت مبلغ یک میلیون ریال طرح یارانه حمایت معیشتی به ازای هر یک از اعضای خانواده و به حساب سرپرستان دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: این مبلغ به جهت حمایت از قشرهای آسیب پذیر جامعه و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برحسب دستور ریاست محترم جمهور، دکتر آیت الله رئیسی به حساب این سرپرستان واریز می‌شود. وی یادآور شد: این مرحله از واریز براساس دهک‌های شناسایی شده و قشرهای آسیب پذیر جامعه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور صورت گرفته، پرداخت می‌شود.

 

بیشتر بخوانید

سعید عزت اللهی کیست؟

سعید عزت اللهی، یکی از بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال ایران است که هم اینک در تیم فوتبال الغرافه قطر بازی می کند.

چند روز پیش و در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الغرافه در حالی که برای نخستین بار سعید عزت‌اللهی را در لیست بازیکنان و ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۱۷:۰۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل تیم صدرنشین السد قرار گرفت.

عزت‌اللهی در رونمایی: از جوانی نتایج الغرافه را دنبال می‌کردم! - تابناک |  TABNAK

در این بازی، السد شروع خوبی در این دیدار داشت و توانست در دقیقه دو روی یک کار تیمی و حمله سریع، با پاس در عمق اکرم عفیف و ضربه چیپ عبدالکریم حسن به گل اول مقابل شاگردان آندره‌آ استراماچونی دست پیدا کند.

اکرم عفیف، ستاره السد در دقیقه ۱۱ و صحنه‌ای که برای تصاحب توپ در جدال تن به تن با سعید عزت‌اللهی تلاش می‌کرد، با کف استوک خود روی پای مدافع الغرافه زد تا کارت قرمز مستقیم بگیرد و تیمش را ۱۰ نفره کند.

همین بازی و تحولات آن سبب شد تا برای مدتی نام سعید عزت اللهی نیز به یکی از اصلی ترین نام های پرتکرار و ترند در گوگل تبدیل شود.

توضیح بیشتر اینکه السد در دقیقه ۲۵ گل دوم را توسط رودریگو تاباتا به ثمر رساند و نیمه اول را با برد دو گله و یک اخراجی پشت سر گذاشت، اما در نیمه دوم هم نمایش خوبی ارائه داد و در نهایت به پیروزی پُر گل خارج از خانه مقابل یاران عزت‌اللهی دست پیدا کرد.

شاگردان استراماچونی با شکست سنگین پنج بر یک در مسابقه مقابل السد، ۲۶ امتیازی و در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر ماندند و نتوانستند فاصله خود با الوکره رده سومی را کمتر کنند.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی الغرافه پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، هم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل السد داشت.

بیشتر بخوانید

روملو لوکاکو و چلسی

تیم فوتبال چلسی در دیدار برابر تیم الهلال عربستان در جام باشگاه های جهان دو شب پیش به سختی و با گل روملو لوکاکو موفق به شکست این تیم عربستانی شد و همین مهم به ترند شدن این بازی و تیم چلسی و لوکاکو کمک کرد.

یک سوال تکراری؛ آیا شیره تریاک برای کرونا خوب است؟/ بازی الهلال و چلسی در کانون توجه علاقمندان به فوتبال/ نگرانی پرسپولیسی ها از جدایی احتمالی حامد پاکدل/ جشنواره فیلم فجر نرگس محمدی و لیندا کیانی را ترند کرد

در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۱ و در مرحله نیمه نهایی دو تیم الهلال و چلسی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم چلسی موفق شد در یک بازی سخت با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

همانطور که اشاره شد گل این بازی را روملو لوکاکو به ثمر رساند.

تعداد بازدید : 2080

بیشتر بخوانید

حامد پاکدل

حامد پاکدل  متولد ۹ آبان ۱۳۷۰ در دورود و یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کند. پس از شکست تیم پرسپولیس در سوپرجام برابر تیم فولاد خوزستان حالا خبر رسیده که احتمالاً پاکدل از این تیم  جدا خواهد شد و همین مساله نیز او را به یکی از ترندهای گوگل تبدیل کرده است.

در مورد حامد پاکدل در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

در همین باره رسانه ها نوشتند: شکست در سوپرجام به شدت گل محمدی را ناراحت کرده و او درصدد این است تا در فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات تیم را تقویت کند. بعد از کنار گذاشتن مهدی شیری که با اخراج در سوپرجام نقش پررنگی در شکست پرسپولیس مقابل فولاد داشت، حالا از یک بازیکن دیگر نیز به عنوان دومین جدا شده پرسپولیس یاد می‌شود.

بر اساس شنیده‌ها، حامد پاکدل نیز در لیست مازاد گل محمدی است و یحیی دیگر تمایلی به استفاده از این بازیکن ندارد. چنانچه پرسپولیس بتواند در نقل و انتقالات نسبت به جذب یک مهاجم اقدام کند، پاکدل به طور قطع در لیست خروجی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. در غیر این صورت، گل محمدی مجبور خواهد بود این مهاجم را در نیم فصل دوم نیز در تیم نگه دارد.

بیشتر بخوانید

نرگس محمدی و لیندا کیانی

نرگس محمدی و لیندا کیانی دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران هستند که به تازگی و به واسطه حضور در جشنواره فیلم فجر، نامشان مکرر در گوگل جست و جو می شود و به عبارت دیگر ترند گوگل شده اند.

در مورد نرگس محمدی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

نرگس محمدی و علی اوجی که زن و شوهر هستند و در فیلم «۲۸۸۸» بازی می‌کنند، در قابی دو نفری، عکس هایی را ثبت کردند. فیلم «۲۸۸۸» به نویسندگی و کارگردانی مشترک کیوان علی‌محمدی و علی اکبر حیدری، درباره مقاومت و ایستادگی مردم و نبرد شجاعانه خلبانان در روزهای آغازین جنگ ایران و عراق است. امین حیایی، کامبیز دیرباز، سام درخشانی، احمد مهران‌فر، کوروش تهامی، حمیدرضا پگاه، شیرین اسماعیلی، حامد کمیلی، نرگس محمدی، هادی حجازی‌فر، سیاوش مفیدی، مرتضی اسماعیل‌کاشی، ساناز مصباح، علی اوجی، رضا داود وندی، شیوا فلاحی، عادله گرشاسبی و ساناز مصباح در این فیلم بازی می‌کنند.

همچنین لیندا کیانی نیز در جشنواره امسال در فیلم ضد حضور داشته است که به همین واسطه مورد توجه علاقه مندان به سینما قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳۱
سلام
من اطلاع کامل دارم که فردی ۸۵ درصدریه اش درگیربود وبا چندعدس شیره درچای نجات پیدا کرد.حی وحاضر مشغول کارهای عادی روزمره خودش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
عزیز . من هم اطلاع دارم کسی که ریش درگیری شدید داشت اما بدون تریاک خوب شد .خوب شدن آن آشنای شما میتواند هزار دلیل داشته باشد
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خاک تو سرتون با تبلیغ جنس تقاضا میرود گیر مصرف کننده اصلی نمیاد نکشید ولا بدتر میشید اینا چرنده
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
با مصاحبه نمیتوان ثابت کرد. بهتر است تحقیق میدانی شود. باور نمیکنید مصرف کنید تا اثرش را ببینید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ب جان هر کسی که دوست دارین ی کاری نکنید ی عده بدبخت بشن، حالا تریاک مثل دلار و طلا و سکه، کالای سرمایه‌ای میشه. اینا همش نقشه هست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دوای این درد هست البته به شرط نداشتن ناخالصی
من خودم وضعم خیلی خراب بود دو بار شدید مبتلا شدم و یکی از چیزایی که استفاده کردم همین شیره بود. بعد از چند روز درد و بی خوابی گذاشت یه شب بخوابم. به نظرم درد و بیخوابی مفرط باعث میشه بدن کم بیاره و نفر از بین بره.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
اگه هر شب هم یک حبه بالا بندازی بهتر میخوابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بحث استفاده به عنوان دارو هستش
دوست ۱۳:۵۵ تجربه کافی داره
اگر روانشناسی انسان رابررسی کنید می بینید اگر انسان را از چیزی منع کنید به آن سمت گرایش پیدا می کند . به همین علت آدم وحوا با آن همه امکانات بهشت وقتی از خوردن میوه ممنوعه منع شدند . از آن استفاده کردند پس بباییم گیاه دارویی تریاک را آزاد کنید تا همه مردم مصرف کننده نشدند....
تریاک و مخدر های شبیه به آن درواقع به خاطر خاصیت آرام بخش بودن و مسکن بودن باعث میشود شخص مصرف کننده درد را حس نکند و توهم خوب شدن در فرد ایجاد میکند .
کسی که از درد شکستی دست رنج میبرد با مصرف تریاک درد را حس نمیکند اما این دلیل بر جوش خوردن دست درد چندثانیه نیست .
تبلیغ علنی و رسمی تابناک برای تریاک کشی!!!!!!!
پاسخ ها
دادا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
شیره تریاک دوای تمام دردهاست این دکتر ها همش چرت میگن اگه خوب نیست چرا از مرفین استفاده میکنید پس شیره تریاک دوای تمام دردهاست
سلام
مادرم من حدود ۷۵ سالش هست پارسال به کوید مبتلا شده بود وریه اش حدود پنجاه درصد درگیر بود سه روز در بیمارستان بستری بود و در اونجا هم با دادن کمی شیره تریاک تقریبا خالص به او که از یکی گرفته بودیم و براش بردیم خوب شد و به خانه امد
من قبلاً کرونا گرفته ام،
سه نوبت واکس خود را هم زده ام ،
اخیراً به سویه اومیکرون مبتلا شدم ،
با آنکه در تمام زندگی ۵۶ ساله ام لب به دود نزده بودم
لیکن سه روز بعد از ابتلا به اومیکرون فقط چهار دود از شیره تریاک کشیدم ،
بلافاصله دود شیره جواب داد و نفسم آزاد شد .
من بعنوان یک بیمار قبلی می گویم جواب می دهد .
اگر با چراغ نگاری بکشی خوب است البته نوع مرغوبیت جنس هم مهم است
والا ما هم هر کی دیدیم شیره خالص 3 روز استفاده کرد خوب شده
من از چشام بدی دیدم از نریاک ندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خدا عقلت بده یک روز میزنی تو سرت دیر شده
شیره خوبه عالیه شما یه دکتر معرفی کن بیاد مناظره کنه در باب بی اثر بودنش
این امریکا و اروپایها فکر می کنند که هیچ ایرانی به فضا نمی تواند برود حالیشان نیست خیلی از مسٸولین و مقداری از مردم همش می روند توی فضا بر می گردنند؟
پرداخت یارانه 100 هزارتومانی هم مانند ماشین باید قرعه بشود من کارگر با حقوق زیر 5میلیون چرا برای من پرداخت نشده هنوز خدا خیری به روحانی بدهد حدعقل اگر پرداختی هم داشته به خیلی از دهک های پایین پرداخت میکرد موقع مسولین هم به مردم نیاز دارند قرعه کشی میکنم اگر اسمی بیرون آمد آنوقت تصمیم میگیرم
کشوری آشوب زده‌مانند افغانستان ،که مردم آنجا برای کاهش درد از تریاک استفاده میکنند ،کمترین مرگ و میر و‌ابتلا به ویروس را داشته اند ؟‌شعر معروف سعدی هم مبلغ تریاک است ؟ مبارزهٔ‌ مسولین با تریاک و مواد افیونی باعث شده تعداد معتادین در طی این چهار دهه صدبرابر و یا بیشتر بشود ؟ پس این مبارزه نیست ،نوعی تبلیغ منفی است زیرا کاربرد تبلیغ منفی اثرش برای مصرف بیشتر است نمونه اش میزان مصرف سیگار و دخانیات ،و میزان مصرف مشروبان الکلی است ؟،،،
تجربه شخصی من . شیره تریاک در بهبود کرونا موثر است. فقط اسراف نشود. روزی نیم گرم. و فقط سه روز مصرف شود. بعد از نهار.
دروغ میگید برای مردم ،شیره تریاک برای کرونا خوبه خیلی هم خوبه
بنطرمن تریاک یک دارو گیاهی است
درسته اینجا اعلام کردند پزشکان تجویز شیره تریاک رو رد کردند اما جالبه بدونید شوهرم بعلت درگیری 85% ریه اش در بیمارستان خصوصی بهمن تهران بستری شد و شب ها که ملاقاتی نداشتند و فقط خود بیمارها بودن یه داروی خیلی تلخی بهشون میدادن که بخورند پرستارها می گفتن این دارو اسمی نداره و دست سازه اما مریض های باتجربه مزه و بوش رو بسیار شبیه شیره تریاک میدونستند
منکه میگم صد در صد شیره جواب میده، چون خیلی هارو دیدم که فقط وفقط باهمین شیره خوب شده، حالا میخاین باور کنین میخاین نکنین،
موقعه رای گیری و اتتخابات همه ایرانی هستیم موقعه ۲۲ بهمن و راهپیمایی همه ایرانی هستیم موقعه خوردن و گرفتن چندر غاز پول امثال ما میشیم دهک بالا و پردرآمد بر چ متر و منوال خدا میدونه ‌. لعنت بر هر چی آدم دروغگو و .‌..
از طرف ویروس کرونا: میخای بکشی بکش پای منو چرا وسط میاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی