بازدید 3525

روسیه:آرامش اوکراین مستلزم توقف مانور‌های ناتو است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: تحقق کاهش تنش پیرامون اوکراین در صورتی ممکن است که آمریکا و ناتو رزمایش‌های مشترک با نیرو‌های مسلح اوکراین را متوقف کرده و سلاح‌هایی که به کی‌یف تحویل داده شده را پس بگیرند.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۸ 10 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنفرانس خبری اظهار کرد: تحقق آرامش پیرامون اوکراین ممکن است و این مساله‌ای است که شرکای غربی ما از آن صحبت می‌کنند و بسیار درباره آن می‌نویسند.

او خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این مقصود باید کامیون‌های ارسال سلاح به اوکراین متوقف، مستشاران و مربیان نظامی عقب رانده، تمرین‌های مشترک نیرو‌های مسلح اوکراین و ناتو متوقف شده و تمام سلاح‌های خارجی که قبلا به کی‌یف داده شده به خارج از اوکراین منتقل شوند.

راخارووا افزود: خواستار توقف تنش ساختگی برای ایجاد بحران پیرامون اوکراین و اتخاذ گام‌های عملی با هدف کاهش تنش واقعی اوضاع و حل و فصل درگیری در دونباس هستیم.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز سه‌شنبه گفت، کرملین کاهش تنش در اطراف اوکراین را ضروری می‌داند و افزایش تنش به دلیل ارسال کمک‌های نظامی به اوکراین است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست