بازدید 5106

درآمد میلیاردی زوج کلاهبردار از سایت شرط‌بندی

کد خبر: ۱۱۰۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ 07 February 2022

زوج جوان که با راه‌اندازی یک سایت شرط‌‌بندی، بیش از هزار و 100میلیارد ریال گردش مالی داشتند از سوی پلیس فتا دستگیر شدند.

به گزارش ایران، همزمان با رصد روزانه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، فعالیت یک سایت شرط‌بندی مشخص شد و بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و کارآگاهان تیم مبارزه با قمار و شرط‌‌بندی پلیس فتا پایتخت اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و متوجه شدند یک زن و شوهر درخصوص راه‌اندازی و گرداندن این سایت فعالیت دارند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس‌پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در این خصوص گفت: کارشناسان این پلیس با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات گسترده سایبری و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی، موفق به شناسایی هر دو نفر در فضای مجازی شدند و با محرز شدن هویت آنها برای پلیس، پس از تشریفات قضایی مجرمین در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل شدند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در واقع سایت‌های شرط‌‌بندی به گونه‌ای طراحی شده که در ابتدا افراد مبالغ کمی را برنده شوند و همین شیرینی بردهای اولیه سبب می‌شود که با وجود باخت‌های بعدی و مستمر در مراحل بعدی باز به شرط‌‌بندی ادامه بدهند و در نتیجه علاوه بر زیان مالی، مشکلات بزرگی چون مسائل روحی و خانوادگی نیز گریبانگیر آنها شود.

رئیس‌پلیس فتای پایتخت با اشاره به اینکه آگاهی‌بخشی و پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا تهدید توسط مجرمان و اخاذان اینترنتی، موضوع را در اولین فرصت به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی