بازدید 6436
۱

زن کلاهبردار ۵۵ میلیاردی پس از 9 سال دستگیر شد

کد خبر: ۱۱۰۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 06 February 2022

جانشین پلیس تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر داد که تحت پوشش شرکت فروش اتوبوس 550 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش فارس، سردار حمید هداوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم در سال 1391 تحت پوشش شرکت فروش اتوبوس با تاسیس شرکت خصوصی در شهر تهران و تبلیغ ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی و توانایی واگذاری اتوبوس با برند شرکت های معروف جهانی، اقدام به جذب مشتری و دریافت مبالغ هنگفتی از شهروندان کرده بود.

این مقام ارشد پلیسی با اشاره به این که متهم پس از کلاهبرداری با هویت جعلی به زندگی مخفیانه پرداخته و به طور مرتب محل سکونتش را تغییر می داد، اضافه کرد: ماموران انتظامی با تحقیقات دقیق تر موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در محله بریانک شدند.

وی از دستگیری متهم در مخفیگاهش خبر داد و گفت: متهم با 20 شاکی روانه مرجع قضایی شد و کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام شده را 550 میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الان با پولس که اون سال جمع کرده و پولش چندین برابر شده و راحت پول همه رو پرداخت میکنه و خلاص
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم