بازدید 9459
۸

جزئیات عرضه اینترنتی برنج اعلام شد

معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: عرضه برنج صد در صد ایرانی شیرودی با نرخ مصوب ۴۲ هزار تومان از طریق پلتفرم‌های توزیع کالاهای اساسی از فردا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 06 February 2022

 

به گزارش تابناک خبرآنلاین، عربشاهی گفت: عرضه این برنج‌ها به صورت اینترنتی است و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه بازرگام اقدام به خرید کرده و بدون دریافت هزینه ارسال، درب منزل دریافت کنند. عرضه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق پیش بینی سازمان مرکزی تعاون روستایی این عرضه‌ها تا شب نیز عید ادامه پیدا می کند و هیچ محدودیتی برای عرضه وجود ندارد. از ۲۰ اسفند نیز عرضه هوشمند میوه شب عید از طریق پلتفرم‌ها آغاز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
عجب
با این مدیریت جهانی مطمین باشید به عرضه اینترنتی نان هم خواهیم رسید مانند اردوگاه اشتوتگارت المان در جنگ جهانی دوم منتها اینجا جنگی در کار نیست و الحمدلله در منتهای امنیت هستیم . یک درصد فکر کنید جنگ هم بشه باید نوع خواری کنیم البته با عرضه اینترنتی مدیریت اقایان مسیول .
بابا هرتصمیمی که گرفته میشه مطمنا به نفع مردم نیس

این سامانه بازگام هم برای درخواست کالا باید اول ثبت نام کنید و یک مبلغ 7000 هزار تومانی هم از جیب مبارک پرداخت کنی بعد درخواست کالا را ثبت کنید
شما ی حساب سرانگشتی برای ثبت نام در این سامانه بکنید ببینید چقدر پول جمع می شود .
والا بخدا کسی دلش به حال این ملت نسوخته
واژه ها در توصیف این مسئولان باز می مانند....
من سال کدشته برنج طارم اعلی 100% بوجار شده و یکدست را خربدم 24هزارتومان کیلویی!! امسال باد ده ها کرید داون شده را از دولت بخریم کیلویی 42 هزارتومان. این ولنگاری اقتصادی، این راهزنی آشکار و این ظلم مبین را به کجا شکایت بریم؟
عجب عزتی دادین به مردم . سیب زمین رو باید اینرنتی سفارش بدیم . برنج رو همین طور .
باعث خجالته ...
خدای من بیچاره مسن ترها که اطلاعاتی ازاینترنت ومسائل وابسته به آن ندارند بایدچه کنندبااینهمه پیشرفت درکشورمان بیچاره پدران ومادران مان وبیچاره ترمانسل جدیدکه وقتی چیزی
نودرآید همه چیزرافراموش میکنیم وفکرنمیکنیم ماهم فردامیشویم پیرهای امروز آسیاب بنوبت درکشورهای غربی وپیشرفته که سالها ازماجلوترندپیران قدرومنزلت دارندواگرچنین طرح هائی
اجراشودبرای آنهااستثنائاتی قائل میشوندولی درکشورما که قدیم ترهابزرگان وپیران محترم شمرده میشدنداکنون بکلی تغیریافته واقعاًچرا؟
آفرین بازهم حماسه آفریدید !!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی