بازدید 17458

رئیس پاسگاه انتظامی «بیدزرد» شیراز شهید شد

سرهنگ کاووس محمدی پنجشنبه ۱۴ بهمن به خبرنگاران گفت: ستوانیکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳ 03 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدی در تشریح این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند.

وی ادامه داد، در این درگیری ستوانیکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست، همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح و به مرکز درمانی انتقال می یابد که حال وی رضایتبخش می باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۱
روحش شاد
به نام خداوند بخشنده مهربان.
سلام به رهبرعزیرم. سلام برشهدا، نیروی انتظامی
امنیت ملی واقتدار کشور اسلامی.شهادت ستوانیکم
علی اکبر رنجبرجانشین پاسگاه بیدزردشیراز را به رهبر
عزیزم وکارمندان آن پاسگاه وملت شریف ایران تیریک
گفته،وآرزوی صبر برای خانوادش وبازماندگان ازخداوند مسئلت دارم.علی اکبر رنجبربایع کلایی .دبیر
بازنشسته ورزمنده،نکا(مازندران)
کم کم آثار اشتباه در نحوه برخورد با اراذل و اوباش دارد خودش را نشان میدهد... قوانین سست در برخورد با اوباش کار را از تعرض به مردم به تعرض به نیروی های انتظامی کشانده.... اصلا از کسی یا قانونی نمیترسند چون قانون عرضه برخورد با این اراذل را ندارد... در خبر ها میخوانیم فلان اوباش یا دزد را گرفتیم که سابقه 20 بار دستگیری دارد... خب این چه قانونی است که نمیتواند یک رذل را کنترل کند؟ صبر کنید حالا... کم کم کار به تعرض به قضات هم خواهد رسید...همان قاضی که نیروی انتظامی را برای برخورد با اشرار تنبیه یا زندان میکند! گاهی تعجب میکنم که قضات عوض طرفداری ازنیروی انتظامی در برخورد با اشرار با عنوان دفاع از حقوق متهم با نیروهای پلیس برخورد میکند ! این روش و قانون این نتیجه را هم دارد..از نیروی انتظامی میخواهند وسط دعوا با حرف و دعوت به آرامش و کارهای روانشاسی این عرق خورده های مست را رام کنند. خب نمیشود.. شهادتش را به خانواده بزرگوارش تسلیت میگویم و برایشان ارزوی صبر دارم... حیف این مردان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
چرا یکبار وبرای همیشه معضل اراذل واوباش حل نمیشود.چند روز پیش این اراذل در محوطه تیاتر شهر ودر مرکز تهران صحنه های مشمیز کننده ای بوجود اوردند که ابروی کشور را در دنیا میبرد چرا یک اردوگاه ویژه در نقاط دور ذست وبد اب وهوا تدارک نمیبیند.تا با اعزام به این اماکن از جامعه بدور باشند ومردم احساس امنیت کنند. اراذل به این علت اینقدر گستاخ وجسور میشوند که به قول معروف دندانهای جامعه وپلیس ودستگاه قضا را شمرده اند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
همین رو بگو
توی همون غربی که بعضی ها ازش دم می زنن هر آدم مشکوکی ببینن ایست بدن نخوابه بهش شلیک می کنن خارج هم نرفته باشی فیلم آمریکایی همه دیدن
اونوقت کشور ما یارو با قمه دنبال مامور می کنه
خدا نکنه مامور از خودش دفاع کنه سریع خودفروخته های شبکه های فارسی خارجی تبلیغات مسموم رو شروع می کنن که بیایید و قساوت نیروی انتظامی ایران رو ببینید
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
دمت گرم گل گفتي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
آخه میترسند نیروی انتظامی ما بشه مثل مال آمریکا. اون وقت نمیتونیم پلیس آمریکا رو بکوبیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
درود بر شما
اگر دقت کرده باشید بیشتر خلافکارها تو کل زمینه ها که باعث آزار و اذیت مردم می شوند، همان کسایی هستند که زندانی هستن و مرخصی گرفتن و آمدن بیرون دوباره خلاف انجام می دهند
، قوه قضاییه بازی موش و گربه راه انداخته ، پلیس دستگیر میکنه، قوه قضاییه آزاد میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
تک تک اراذل و اوباش باید اعدام شوند. راه دیگری جواب نمی دهد
چرا مامور نیروی انتظامی که زن و بچه داره باید بخاطر یک مشت آدم جنایتکار...جونشو از دست بده....آقا قوانین رو سفت و سخت کنید..عرق خور و عربده کش رو با پس گردنی ببرید..اجازه تیر اندازی داشته باشه مامور...با باتون که نمیشه...اینطوری باشه هر آدمی پر رو میشه .....دیگه نمیشه تو خیابون را رفت...از ما گفتن
پلیس در ایران مظلوم است چون قوه قضاییه حمایتش نمیکند . . .
وقتی قوانین حق تیر اینطوری سفت و سخت اجرا میشه نتیجه اش اینه
گسترش شدید تخلفات و فساد بدلیل ضعف قوه قضاییه است و از آنجایی که این قوه هیچ برنامه قابل قبولی برای برخورد مناسب با چنین جرمهایی ندارد بنابراین هر روز شاهد افزایش فساد و تخلف خواهیم بود اگر قوه قضاییه تعطیل میشد مردم راسا میتوانستند حقوق خود را از متخلفان بگیرند ولی قوانین دست و پا گیر و احکام ضعیف و اطاله دادرسی همیشه به سود متخلفان تمام میشود.
با تایید موارد فوق که این هموطن مرقوم داشته اند جای تاسف بسیار است که قانون تا این حد دست مامورین انتظامی را در برخورد با این اشرار بسته است . تکلیف مردم عادی چیست ؟
حتما روی لباس نیروهای انتظامی دوربین نصب کنید تا سواستفاده از قدرت پیش نیاید و به نیروی انتظامی قدرت بدهید که با اراذل بی رحمانه برخورد کنند .... قانون ضعیف به همین جاها میکشونه. ... البت باید با نیروهای انتظامی که به افراد عادی یا خطاکاران سهوی یا بدهکاران آبرومند و امثالهم بی حرمتی میکنند هم برخورد شدید شود . یعنی عدل مولا علی (ع)

و صد البت آموزش های حرفه ای هم نیاز است ..همه چی استفاده از تفنگ نیست

و افراد شرور را هم به اشد مجازات برسانید و قوانین جدید اگر لازم است تصویب نمایید .... امنیت مردم وظیفه نیروی انتظامیست و مردم هم سپاسگزارند.

خداوند رحمتش فرماید و به بازماندگانش صبر عنایت فرماید ..جمیعا انشالله الرحمن
دوستمون راست میگه نحوه مواجهه قانونی با ارازل ضعیفه
روحش شاد
قانون مسخره است..بیچاره پلیس ها .
روحش شاد.
باید اقداماتی اتخاذ بشه که عناصر شرور و جانی نتونن به این سادگی به این نیروهای خدمتگزار حمله کنند. نفرات این نیروها رو در ماموریتهاشون به دوربین مجهز کنید.
چرا دوربین همراه آنلاین به نیرو های پلیس در انجام ماموریت وصل نمی شود چرا پشتیبانی ضعیف است ؟ چرا دو نفر برای دستگیری اراذل و اباش می روند؟ در حالی که که طبق تجربه های گذشته باید چندید گشت و اکیپ هماره هم باشند؟
چرا دوربین همراه آنلاین به نیرو های پلیس در انجام ماموریت وصل نمی شود چرا پشتیبانی ضعیف است ؟ چرا دو نفر برای دستگیری اراذل و اباش می روند؟ در حالی که که طبق تجربه های گذشته باید چندید گشت و اکیپ هماره هم باشند؟
دادسرا مسول خون شهید رنجبر میباشد.
وقتي اقتدار رو از پليس بگيري بهتر از اين نميشه با اسلح شرور رو بزنه ميگن چرا زدي نزنه كه خودش سلاخي ميشه واقعا بايد تاسف خورد
روحش شاد شهادت هنر مردان خداست
واقعا تاسف انگیزه...
چرا یک رئیس پاسگاه جرات تیراندازی به یه اوباش بی سروپا رو نداره...
لطفا هر چه سریعتر مسئولین جوابگو باشند.
دست این بنده گان خدا رو میبندید و میگین برو تو دهن شیر.
لطفا از قوه قضاییه بخواهید که باین مشکل ورود کنه و این چنین حوادث ناگوار رو ریشه یابی کنه و قوانینی رو که دست و پای این حافظان نظم و امنیت کشورمون رو بسته ، عوض کنید.
ای داد بیداد
این موضوع ، نتیجه عملکرد ضعیف نیروی انتظامی در برخورد با شرارت‌ها ی اوباش می باشد.
باید مسئولان نیروی انتظامی پاسخگو باشند. برای چی وقتی اون فرد اوباش، با قمه به پلیس حمله میکنه، پلیس شلیک نکرد؟ اگر به خاطر ترس از بازخواست بوده که مشکل جدی در قوانین داریم. اگر به دلیل دیگه ای بوده ضعف در آموزش داریم.
ازعمق وجود متاسف هستم
خشت اول گر نهد معمار كج،تاثريا ميرود ديوار كج
در راه امنیت شهید شد. روحش شاد. به خانواده هاشون برسید.
یادوخاطره تمامی شهیدان گرامی باد
روحش شاد و خداوند به خانواده اش صبر بدهد اما واقعا فرهنگ رو برای بعضی از افراد نیروی انتظامی باید روشن کنند در هر جامعه افراد رذل و اوباش هستند که با انها باید به شدیدترین شکل برخورد کرد اما متاسفانه بعَی از افراد نیروی انتظامی همه رو با یک روش برخورد میکنند .روح این افسر شجاع شا باشد
درود بر شهدا ی امنیت
درود بر نیروهای انتظامی
من یک کارگر متاهل هستم. باقرض و وام ماشین خریدم. هنگام رفتن سر کار اگر سرعتم کمی از اندازه تجاوز کند فورا جریمه میشوم توسط دوربین. ولی اراذل و اوباش به راحتی مزاحم امنیت و ناموس مردم میشوند بدون جریمه!!!!
با همسرم در پارک در حال قدم زدن بودم. چند جوان در حاشیه با بوق خودرو ضرب گرفته بودند. به همسرم گفتم آدم برای آرامش اینجا می آید ولی می بینی. یکیشان که بیرون ایستاده بود شننید دیدم رفت بقیه را بیاورد که من سالمند را ادب کنند. بسرعت دور شدیم و وارد جمعیت که بخیر گذشت. اینجور وقیح شده اند.
متاسفانه ضعف قانون كار را به جاهاي باريك خواهد كشاند ، اينگونه جانياني را در صورت دستگيري مي بايست ظرف ٢٤ ساعت در همان مكان بايد به دار آويخت تا عبرتي براي سايرين باشد.
نیروی انتظامی داره چوب کوتاه آمدن خودشو میخوره بابا کسی از به هلاکت رسیدن اشرار ناراحت نمیشه همشونو ببندین به رگبار
اخی عزیزم
وقتی هیچ قانون حمایت از پلیسی وجود نداره و فقط کافیه برای دفاع از خودش اسلحه در بیاره تا این سلبریتی های کم عقل تو فضای مجازی هوچی‌گری راه بیندازند اوضاع از این بهتر نمیشه.
چرا قانون باید اینقدر ضعیف باشه که مامور نتونه با دلگرمی از سلاحش استفاده کنه. چرا مشتی اراذل و اوباش اینقدر جسور شدن که اینقدر راحت به این دردناکی گلو مامور و در لباس میبرند. فکری به حال این قانون بکنید
مطمئنم این‌بیچاره اسلحه اش خالی بود
اوباش و اشرار بر کشور مسلط شده اند باید پلیس با قدرت مثل پلیس آمریکا در صحنه جرم با مجرمان برخورد کند و مجرم خشن را معدوم کند.
روحت شاد ای پلیس مظلوم
روحش شاد خدا کنه گیر بیافته نامرد
باید از سلاحشون در این موقع استفاده نی کرد
یکم دقت کنی به غیر حرفه ای رفتار کردن و عدم توانائی واکنش سریع مامور پلیس در برابر یک شرور پی می بری .... پلیس های کشورهای دیگه بخصوص آمریکا رو ببین (حداقل در فیلم ها) بدون کوچکترین اغماض و با احتمال هرگونه رویدادی بدون چشم پوشی برخورد می کنند..... پلیس هشدار میده در حالیکه اون شخص یورش می بره.....نتیجه ی استخدام های پارتی بازی(پدر شهید علی اکبر رنجبر بازنشسته ناجاست ) و نداشتن قدرت تصمیم این می شود که می بینی......من اگه پلیس بودم مطمئنن سرنوشتم میشد همان محیط بان در حال اعدام یا پلیس زندانی شده به دلیل استفاده از اسلحه....چرا که در اینجور مواقع با هیچ چیز و هیچکس شوخی ندارم....... یکم در برابر اشرار و قمه به دستان و عربده کشان عرضه داشته باشید . یکم شهامت و شجاعت به خرج بدید .
اراذل و اوباش از مدرسه و خانه شکل می گیرند، وقتی ناظم و مدیر مدرسه اجازه برخورد مناسب ندارد ،چه انتظاری دارید؟
روحش شاد
اقااین چه برخوردبااراذل واوباش هست چراانقدرتعلل میکنیدمیبینیدآمریکانردم رامیکشن اونوقت مامیخواهیم باحرف طرف راتنبیه کنیم اگرمامورویامحیط بان یه گلوله شلیک کنه اونرابه اعدام محکوم میکنندبجای لینکه تشویقش کنندنتیجه ش میشع همین که میبینید
این قاتل سریع اعدام می شود چون اراده بر این است و ضمنا به نظرم اعدام برای این قاتل کم است و بهتر است گردن آن زده شود. خودروی برادرم از نوع سمند دو ماه است به سرقت رفته ضمنا این خودرو با قابلیت ایموبلایزر فروخته، کسی جوابگو نیست و دزدها آزادند و می دانند در صورت شناسایی و دستگیری مجازات غیر بازدارنده ای و خفیف در انتظارشان است.
روحش شاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی