بازدید 7185

اجاره کارت بانکی یک خانواده برای سایت شرط بندی

کد خبر: ۱۱۰۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 01 February 2022

اعضای یک خانواده که کارت‌های بانکی خود را برای استفاده در سایت‌های قمار و شرط‌بندی اجاره می‌دادند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، چندی قبل پلیس فتای پایتخت در جریان آگهی‌های اجاره کارت بانکی برای استفاده در سایت‌های قمار و شرط‌‌بندی از سوی چند صفحه اینستاگرامی با بیش از 400 هزار نفر دنبال کننده قرار گرفت.

بنابراین بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی گزارش‌های ارسالی، کارشناسان پلیس فتای پایتخت تحقیقات خود را آغاز کردند و مشخص شد تعدادی صفحه اینستاگرامی برخی کاربران فضای مجازی را با تبلیغات فریبنده به سمت و سوی اجاره دادن کارت‌های بانکی برای استفاده در سایت‌های شرط‌‌بندی هدایت کرده و در ازای این کار مبالغ زیادی دریافت می‌کنند که مأموران پس از اقدامات لازم، موفق شدند تمامی اعضای این باند را که 5 نفر بودند شناسایی کنند و پس از تشریفات قضایی مجرمان را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

سرهنگ «داوود معظمی گودرزی» رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در این باره گفت: این افراد ضمن اجاره کارت‌های بانکی خود به سایت‌های شرط‌بندی، کارت بانکی دیگران را نیز اجاره می‌کردند. مجرمان که همگی اعضای یک خانواده متشکل از پدر، مادر و 3 فرزند بودند پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه اقدام مجرمانه‌ای را رد کردند، اما پس از مشاهده ادله جمع‌آوری شده توسط پلیس، ضمن پذیرش بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را منفعت مالی عنوان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی