بازدید 49617
دو هزار و نهصد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حسن روحانی «دولت سایه» تشکیل می‌دهد؟ / فعال اصلاح‌طلب: همتی در قد و قواره اپوزیسیون شدن نیست / جنجال در شبکه افق؛ قهر معاون روحانی به شکایت از صداوسیما کشید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: آمریکا یک نفتکش مرتبط با ایران را رفع تحریم کرد / فعال اصلاح‌طلب: روس‌ها به خاطر منافعشان حاضر نیستند یک قدم به نفع ما حرکت کنند / رایزنی امیر قطر و بایدن درباره ایران / «مهرشاد سهیلی» بازداشت شد / ادامه تحریم‌ها چه سودی برای جلیلی دارد؟ / وزیر آموزش و پرورش: برخی معلمان را تحریک می‌کنند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 01 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

یادداشت انتقادی باقری لنکرانی از مجلس و دولت: حال نظام سلامت خوب نیست

کامران باقری‌لنکرانی در روزنامه شرق نوشت: حال نظام سلامت خوب نیست و این پیکره نحیف هر روز زیر بار فشاری مضاعف است؛ فشار اقتصادی که بر همه ایرانیان الا افراد قلیلی هست، ولی اکنون با تنش شغلی و روانی و اجتماعی در کارکنان نظام سلامت نیز همراه شده است. این تجمیع تنش‌ها باعث شده که اکنون با رشد بیش از ٣٠ درصدی فرسودگی شغلی در کارکنان نظام سلامت در همه رده‌ها از پزشک و پرستار تا کارشناسان بهداشت روبه‌رو باشیم. بودجه سال ۱۴۰۱ در چندوچون ارز ۴۲۰۰ تومانی است. هنوز نمی‌دانیم بالاخره ما برای دارو چه ارزی خواهیم داشت و چگونه می‌توانیم از دسترسی همه، به‌ ویژه قشرهای محروم به داروهای ضروری اطمینان یابیم.

روزنامه جمهوری اسلامی: فاصله طبقاتی در کشور غوغا می‌کند؛ یک طبقه شبیه اوناسیس و راکفلر و یک طبقه دیگر در شرایط شِعب ابیطالب زندگی می‌کنند

روزنامه جمهوری اسلامی: فاصله طبقاتی در کشور غوغا می‌کند. یک طبقه ثروتمند در بالاترین شرایط رفاه از چنان زندگی اشرافی برخوردارند که می‌توان آن‌ها را به نمونه‌های جهانی معروفی مثل اوناسیس و راکفلر تشبیه کرد و یک طبقه فقیر در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند که تشبیه آن‌ها به ساکنان شِعب ابیطالب تشبیهی منطقی است. این فاصله طبقاتی و این بی‌عدالتی به هیچ‌ وجه خواست امام خمینی نبود. به گردن این و آن انداختن این وضعیت غیرقابل قبول نیز نه درست است و نه مشکلی را از زندگی سخت مردم حل می‌کند. همه باید به عملکرد نادرست خود اعتراف کنند و صریحا به مردم بگویند با مشغول شدن به جنگ قدرت، فرصت ها را سوزاندند و نتوانستند کشور را به سوی هدفی که امام خمینی (ره) ترسیم کرده بود به پیش ببرند.

جلیلی خواهان خروج از برجام شد

روزنامه شرق به نقل از یک منبع آگاه درباره محتوای نامه سعید جلیلی به رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات هسته ای نوشت: جلیلی در این نامه از نقد صرف برجام فراتر رفته و خواستار این شده است که ایران از برجام خارج شود و غنی‌سازی را تشدید کند. این روزنامه نوشت: به گفته یک منبع آگاه، سعید جلیلی در نامه به رهبری از نقد صرف برجام فراتر رفته و خواستار این شده است که ایران از برجام خارج شود و غنی‌سازی را تشدید کند. جلیلی همچنین پیشنهاد داده که سطح غنی‌سازی‌‌ بالا رود و حتی به «۹۰ درصد» برسد! بنا به ادعای این منبع آگاه، جلیلی پیش‌بینی کرده که پس از این مرحله، «ایران باید وارد مذاکره مستقیمی با ایالات متحده شود و امتیازات لازم و رفع تحریم‌ها را آنجا از آمریکا بگیرد.

آمریکا به علیرضا دبیر ویزا نداد

آمریکا برای رییس فدراسیون کشتی ایران به همراه یک کشتی گیر و یک مربی دیگر ویزای سفر به این کشور را صادر نکرد.دیدار دوستانه تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بنا بر دعوت رسمی آمریکا، قرار است ۲۳ بهمن در تگزاس برگزار شود. ملی پوشان کشتی ایران به همراه دیگر نفرات اعزامی به این کشور چندی پیش برای دریافت روادید به سفارت آمریکا در دوبی رفتند. پس از بحث و حواشی متعدد پیرامون این دیدار و بحث صدور روادید برای رییس فدراسیون کشتی، آمریکا، ویزای ملی پوشان و نفرات اعزامی ایران به این کشور را برای همه به غیر از ۳ نفر صادر کرد. علی رغم دعوت رسمی آمریکایی‌ها از رییس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در این کشور، آمریکا برای علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و یک ملی پوش و یک مربی، ویزای سفر به این کشور را صادر نکرد و باید دید در فرصت کم باقی مانده تا اعزام، ویزای این سه نفر صادر می‌شود یا خیر؟! به دنبال این اتفاق نیز علیرضا دبیر به فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرد، در صورتی که حتی ویزای یک نفر نیز صادر نشود، سفر تیم ملی کشتی ایران به آمریکا و دیدار دوستانه انجام نخواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش: برخی معلمان را تحریک می‌کنند

یوسف نوری در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب، درباره رتبه‌بندی و افزایش اعتراضات معلمان اظهار کرد: این موضوع اکنون در حال پیگیری است؛ اما برخی افراد، معلمان را تحریک می‌کنند که سر کلاس درس نروند، این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست. وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده و دولت در حال ارفاق است، هم‌اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه‌بندی برای امسال هم اجرا شود. نوری ادامه داد: درباره رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده احتمالاً تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

رئیسی و همکارانش دولت را نمی‌شناسند

محمد غرضی درباره عملکرد شش ماهه دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: اوایل دولت سیزدهم من بیان کرد «نه آقای رئیسی و نه همکارانش دولت را نمی‌شناسند و حداقل یک سال طول می‌کشد که دولت را بشناسند». الان شش ماه گذشت و آن حرف سر جایش هست. امروز مشاهده می‌کنیم برخورد‌هایی که می‌کنند، نشان از آن دارد که آن‌ها دولت و مجموعه احکام حاکم بر دولت را نمی‌شناسند. وی افزود: باید یک سال بگذرد تا این نظر را بیان کنیم که آیا دولتمردان توانسته اند قاعده جامعه را در جریان بگذارند یا بتوانند رضایت قاعده جامعه بالاخص فقرا را به دست بیاورند. این فعال سیاسی درباره امیدآفرینی دولت‌های پیشین در شش ماهه نخست و عدم مشاهده این اتفاق در دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت‌های پیشین یا چپ بودند یا راست؛ بنابراین ظرف ۱۰۰ روز تا ۶ ماه نخست توانستند طرفداران خودشان را در دولت مسلط کنند، اما همه این پنج دولت گذشته اول و آخرشان خیلی خوب می‌شناسیم.

حمید نوری در زندان سوئد به کرونا مبتلا شد

حمید نوری تبعه کشور ایران که حدود دو سال است در یک سلول انفرادی در کشور سوئد به سر می‌برد اخیرا به بیماری کرونا مبتلا شده و بر همین اساس ادامه جلسات دادگاه او به تعویق افتاده است. به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حمید نوری کارمند بازنشسته قوه قضاییه حدود دو سال پیش هنگام ورود به شهر استکهلم برای رسیدگی به مشکل خانوادگی دختر خوانده اش، در فرودگاه توسط پلیس سوئد بازداشت و تمام ۲۶ ماه گذشته را در سلول انفرادی به سر برده است.اتهام حمید نوری بر اساس ادعا‌های واهی تعدادی از اعضای منافقین این است که در مقطعی از زمان زندانبان آن‌ها بوده و این در حالی است که نوری از سال ۱۳۷۰ خود را از قوه قضاییه بازنشست کرده است.

جنجال در شبکه افق؛ قهر معاون روحانی به شکایت از صداوسیما کشید

دیشب در برنامه زنده تلویزیونی جهان آرا اتفاقی کم سابقه افتاد. شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی میهمانان جهان آرا در میانه پخش زنده در اعتراض به رفتار مجری و دست اندرکاران برنامه را ترک کردند.شب گذشته، گفتگوی زنده جهان آرا از جنجالی ترین برنامه های شبکه افق میزبان دو تن از شخصیت های سیاسی زن اصلاح طلب بود.
اتفاق از آنجا آغاز شد که میهمان برنامه جهان آرا در هفته گذشته اتهامات سنگینی را به معاونت زنان دولت روحانی وارد کرد. دست اندرکاران جهان آرا قول داده بودند که زمانی را برای پاسخگویی مسئولان وقت در نظر بگیرند. به همین دلیل شهیندخت مولاوری معاون زنان ریاست جمهوری و زهرا شجاعی مشاور امور زنان دولت سابق برای این منظور در برنامه دیشب جهان آرا حاضر شدند تا پاسخ کارشناسی که آن‌ها را متهم به تلاش برای به رسمیت شناختن روسپی‌گری کرده بود را بدهند.

در این برنامه مجری برنامه، تلفنی زمانی را برای پاسخگویی کارشناس منتقد در نظر گرفت که باعث ناراحتی و انتقاد مولاوردی و شجاعی شد. آن ها معتقد بودند همان طور که در برنامه گذشته جهان آرا تریبونی برای آن ها در نظر گرفته نشده است؛ دست اندرکاران برنامه حق ندارند کارشناس مخالفی را در این برنامه دعوت کنند و این اتفاق را مصداق بی عدالتی خواندند. این اتفاق باعث ترک برنامه از سوی دو بانوی سیاستمدار اصلاح طلب شد. به دنبال این حواشی در برنامه «جهان آرا» سیدعلی مجتهدزاده در توییترش خبر داد که امروز به وکالت از خانم‌ها ابتکار، مولاوردی و زهرا شجاعی شکایت از رئیس سازمان صدا و سیما، مدیر شبکه افق و فاطمه شجاعی به اتهام افترا و نشر اکاذیب در دستگاه قضا ثبت شد انتظار و امید رسیدگی قانونی، منصفانه و شفاف داریم.

علی مجتهدزاده همچنین در گفت‌وگو با ایلنا درباره شکایت شهین‌دخت ملاوردی و زهرا شجاعی از رئیس صدا و سیما گفت: برنامه شب گذشته جهان‌آرا به یک کارشناس به نام خانم فاطمه شجاعی که من نمی‌دانم سوابق ایشان چیست، تریبون داد که حرف‌های غیرواقعی و واجد عناوین مجرمانه از قبیل افترا و نشر اکاذیب مطرح کنند. پیش از این بهروز یاوری، تهیه کننده برنامه جهان آرا در توییترش نوشته بود که "قبل از شروع برنامه روال گفت‌وگو را با خانم ها شجاعی و مولاوردی هماهنگ کردم و گفتم در فراخور بحث امکان گفتگوی تلفنی با کارشناسان را داریم. اعتراضی نکردند. اما پس از ارتباط تلفنی با منتقدان فرار را بر قرار ترجیح دادن. مولاوردی در پاسخ به این توییت نوشت: صادق باشید! تنها راه نجات این است برادر من.

فعال اصلاح‌طلب: همتی در قد و قواره اپوزیسیون شدن نیست

جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نیز با قوامی هم‌نظر است. او در گفت‌وگویی با «نامه نیوز» می‌گوید: «همتی در انتخابات وزن خود را نشان داد. دیدیم که با وجود اینکه برخی از سران اصلاحات و برخی اندیشمندان از او حمایت کردند، کمترین رای را آورد.» وی افزود: «به نظر من همتی در قد و قواره قرار گرفتن در مقابل دولت به عنوان اپوزیسیون نیست و بیشتر سر خود را با این حرف‌ها درد می‌آورد.» جلالی زاده خاطرنشان کرد: «هرکسی آزاد است که نظرات خود را بگوید. همتی هم سالها رئیس بانک مرکزی بوده و در این کشور پست و مسئولیت داشته است. شهرت و اعتباری هم دارد لذا می‌تواند که در حوزه تخصص خود نظر داده و دیدگاه‌هایش را بگوید؛ اما به عنوان یک اپوزیسیون در برابر دولت شانسی ندارد.» این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه آیا همتی شانس این را دارد، با ادامه رویه فعلی، حمایت جریان اصلاحات را جلب کند، گفت: «از قدیم گفته‌اند که آزموده را آزمودن خطاست. همه کسانی که همتی را آورده و شکست خوردند، به نظر نمی‌رسد که مایل باشند برای بار دوم با سرمایه گذاری روی او شکست بخورند.»

ادامه تحریم ها چه سودی برای جلیلی دارد؟

روح الله جمعه‌ای به انتقادات سعید جلیلی علیه مذاکرات وین و نامه ۲۰۰ صفحه‌ای او به رهبر انقلاب واکنش نشان داد. روح الله جمعه ای در توئیتی نوشت: اگر نامه نگاری‌ها و بگومگوی سعید جلیلی با رئیس جمهور و وزیر خارجه علیه مذاکرات صحت داشته باشد؛ این سوال مطرح است که چرا در کسوت دبیری شعام، چندین سال سرمایه ملی را هزینه مذاکره برای مذاکره و پایتخت نوردی کرد و هیچ عایدی برای منافع ملی نداشت؟ ادامه تحریم‌ها چه سودی برای وی دارد؟ این توئیت با هشتگ نفوذ منتشر شده است.

برنا مدعی شد: حسن روحانی «دولت سایه» تشکیل می‌دهد

برنا مدعی شد، حسن روحانی در فکر تشکیل «دولت سایه» است. برخی اخبار از شروع فعالیت‌های غیررسمی رئیس‌جمهور سابق برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور حکایت دارد.بر اساس این اخبار، حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق، هر هفته با اعضای دولت‌های یازدهم و دوازدهم جلسه دارد. به نظر می‌رسد این جلسات هفتگی، در راستای تصمیم احتمالی روحانی و نزدیکانش برای تشکیل دولت سایه است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار برنا، در این جلسات درمورد اقدامات و عملکرد دولت سیزدهم به‌ویژه در زمینه‌های اقتصادی بحث و بررسی صورت می‌گیرد و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک،‌ روحانی یا مقامات دولت او اقدام به طرح انتقادات آشکار و پررنگ و انسجام‌یافته از دولت رئیسی خواهند کرد. پیشتر عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در دولت روحانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته، رقیب حجت‌الاسلام رئیسی بود، انتقادات تندی را علیه دولت سیزدهم مطرح کرده بود.بنابراین گزارش، برخی از مقامات دولت قبل نیز خواستار ورود حجت‌الاسلام روحانی به مسائل روز کشور هستند.بررسی‌های برنا حاکی از آن است که پس از ماجرای اخیر پیش آمده درباره یکی از اساتید دانشگاه که نزدیک به دولت روحانی بود، دو نفر از مقامات برجسته دولت قبل که از آنها به‌عنوان تئوریسن‌های عملیات روانی دولت روحانی یاد می‌شد، به روحانی نامه نوشتند و از وی خواستند به این مساله ورود رسمی کند.

«مهرشاد سهیلی» بازداشت شد

رئیس حوزه قضایی بخش موسیان و دشت عباس گفت: «مهرشاد سهیلی» بازداشت شده است.عین الله نیازی فر اظهار کرد: در راستای نیابت قضایی صادره از استان قم مهرشاد سهیلی بازداشت شده است. وی تصریح کرد: در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است. وی اظهار داشت: این حوزه قضایی مجری اجرای دستور نیابت قضایی بوده و از محتوای پرونده متهم بازداشت شده مطلع نیست.مهرشاد سهیلی جوان هفده ساله که گفته می شود فعالیت‌های رسانه‌ای وی در این چند سال اخیر با جمع آوری مبالغی از مردم و صرف این مبالغ در راه های گوناگون باعث جنجال شده بود.گفتنی است روزنامه فرهیختگان گزارش های مفصلی را از این شخصیت کار کرده بود.

رایزنی امیر قطر و بایدن درباره ایران

وزیر امور خارجه قطر گفت: امیر این کشور با رئیس‌جمهور آمریکا رایزنی کرده است و در گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره افزود: مساله برنامه هسته‌ای ایران یکی از موضوعاتی بوده که در دیدار امیر قطر با رئیس‌جمهور آمریکا مورد بحث قرار گرفته است.دولت جو بایدن به شکست سیاست موسوم به «فشار حداکثری» که دولت پیشین آمریکا علیه ایران به کار گرفت اعتراف کرده اما از انجام اقدامات لازم برای بازگرداندن آمریکا از آن مسیر خودداری کرده است. اصرار دولت بایدن بر حفظ تحریم‌های دوران ترامپ، یکی از مهم‌ترین محورهای اختلافات در دورهای گذشته مذاکرات وین که با هدف بازگرداندن آمریکا به برجام انجام می‌شد را تشکیل می‌دهد.

«زنگ انقلاب» در مدارس کشور طنین انداز شد

«زنگ انقلاب» به طور سراسری در مدارس کشور نواخته شد.زنگ انقلاب همزمان با دوازدهم بهمن ماه، نخستین روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه در تمام مدارس سراسر کشور و به صورت نمادین در مدرسه دخترانه «ایمان» در محله هرندی، منطقه ۱۲ تهران به صدا درآمد. زنگ انقلاب در مراسم امروز توسط دانش آموز "ستاره رضایی‌راد" فرزند شهید سلامت نواخته شد.

فعال اصلاح‌طلب: روس‌ها به خاطر منافعشان حاضر نیستند یک قدم به نفع ما حرکت کنند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه روس‌ها به خاطر منافعشان حاضر نیستند یک قدم به نفع ما حرکت کنند، گفت: نزدیکی به روسیه و چین در صورتی که هدف مشخصی برای امتیازگیری از آنها به نفع منافع ملی نداشته باشیم فایده‌ای ندارد. هدایت آقایی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره سفر رئیس‌جمهور به روسیه و دستاوردهای این سفر برای کشور گفت: فکر می‌کنم سفر آقای رئیسی و قبل از آن سفر آقای قالیباف به روسیه یکی از ضعیف‌ترین تحرکات سیاست خارجی ایران به دلایل مختلف بوده است. از یک سو بحث پروتکل‌ها مطرح است که بعضی انتقادات درباره‌اش درست و بعضی از آن‌ها ممکن است صحیح نباشد اما در مجموع پروتکل‌هایی که برای ایران گذاشتند نسبت به اروپا، اسرائیل و کشورهای دیگر در سطح پایین‌تری بود.این عضو حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: اما خارج از پرداختن به موضوع رعایت پروتکل‌ها معتقدم اگر در نزدیکی به روسیه و چین هدف مشخصی مبنی بر گرفتن امتیازات به نفع منافع ملی نداشته باشیم، چندان امتیاز خاصی برای ما ندارد به اضافه این که تصمیماتی که در گذشته گرفته شد، باعث شد آن خط اعتباری ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی که روسیه قرار بود به ایران بدهد اجرایی نشود.

وی افزود: در مراودات بازرگانی هم مشاهده می‌کنیم کالاهای ایرانی از سوی روسیه برگشت خورده می‌شود و بیشترین سخت گیری درباره کالاهای کشور ما دیده می‌شود. ما امروز در رده بالای جهان از نظر انرژی، نفت و گاز قرار داریم اما این کشور به عنوان یک خط راهبردی در بحث انرژی محکم ایستاده تا صادرات گازش را به اروپا داشته باشد و بسیار هم نگران این است که یک روی روابط ایران با غرب بهبود پیدا کند و ایران بتواند صادرات گازی به اروپا انجام دهد.

آمریکا یک نفتکش مرتبط با ایران را رفع تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا یک نفتکش لیبریایی را که به بهانه حمل نفت ایران تحریم کرده بود، از لیست خارج کرد. وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نفتکش «وی ال سی سی عمان پراید» با پرچم لیبریا را که چندی پیش به بهانه حمل نفت ایران در لیست تحریم قرار داده بود، از لیست تحریم‌ها خارج کرده است. دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی یا دفتر کنترل دارایی‌های خارجی که زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکاست‌، اعلام کرد که نفتکش عمان پراید که در معرض تحریم‌های ثانویه قرار گرفته بود، از لیست تحریم‌ها خارج شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۵۵
مذاکرات و توافقاتی که 20 سال دنبال کردید و همگی رو هوا رفت در آینده هم رو هوا خواهد رفت و چیزی که می ماند تحریم بیشتر نسبت به قبل برای کشور خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
مازندران در محاصره زباله! آقای رییسی چرا اقدامی نمیکنید ؟! توریستس ترین استان ایران را زباله برداشته و حکومت عین خیالش نیست !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
جناب جلیلی، من له شدند نه شما!!! بازم قراره فشار بیشتر شه؟!!!!اگر جنگ شد تکلیف شما که آتش جنگ را شعله ور کردید چی هست؟!!!دیگه گذشت نسل جان بر کف!!!!
جلیلی صادق است
جلیلی راست گفته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
چین و روسیه در شورای امنیت پشت ایران خواهند بود؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
جناب جلیلی موضع گیریهای ظالمانه تو را نسبت به مردم ایران فراموش نمی کنیم بماند تا روز حساب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خدا رحم کند سایه های در حال افزایش است ممکن است کشور را
کلا به تاریکی ببرند.
چه شود همه دوست دارند سایه
آقای دبیر ناراحت است که به خودش ویزا ندادند یا ناراحت دو نفر دیگر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خودخواهی محض است

اگر دبیر بخاطر ویزای خودش ، تیم را از رفتن به این سفر تدارکاتی سیاسی مهم در این برهه منع کند

اگر وطن پرست و عاشق کشتی است باید فداکاری کند

و همانطور که گفت و از امریکا بدش می اید ، نرود !!؟

مگر انکه خدای نکرده دروع و ریا کاری کرده باشد !!؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
آمریکا باید به اون دوتای دیگه ویزا می داد می موند خود دبیر. من هم جای اونها بودم کسی را که علیه کشورم شعار می ده را راه نمی دادم.
آقای روحانی دولت در سایه تشکیل دادنشو کار ندارم ولی مجموعه این دولت هشت سال دست ایشان وهمکارانش بود ودیدیم چطور آنرا در گل نشاند وهزاران مشکل از خود برجای گذاشت حداقل در دولت فعلی حرکتی در جهت بهبود اوضاع انجام میدهد وبهتر انکه آقای روحانی در جای خود محکم نشسته واندک کور سوی امید کشور را خاموش نکند چون این گناهی نابخشودنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کار جلیلی و روحانی شده مثل خاله بازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دوست بسیار بسیار محترم
این حرکت که میفرمایید چیست؟ کجاست؟ نتیجه ش چه بوده؟؟
چرا ما نمیبینیم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
روحانی و احمدی نژاد و هر کس دیگر . اشتباه..می کنند که دولت در سایه تشکیل بدهند . هشت سال آمدند و افتضاح به بار آوردند و حالا بروند به در.. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
منفی ها نشون میده هنوز نفرات روحانی برای به ته رسوندن امید مردم فعالند

هشت۸ سال بس نبود حمایت از روحانی
یک جوان 17 ساله با (17) میلیارد تومان نقد در حساب!!!!! چه خوب!!؟؟؟ فعال رسانه ای!!! دیدار با مراجع !!!!!؟؟؟؟
بعله خیلی پایین تر بود که سفر مقامات ارشد کشورهای دیگر را فرش قرمز پهن نمی کنند ولی برای جناب رئیسی پهن کردن یا جناب پوتین همه را به نوعی پشت در معطل می کند ولی در قبال رئیسی منتظر ایشون بود و یا این که اینقدر پایین بود که معمولا جناب پوتین برای تحقیر مهمان ها سگش را می آورد در محل ملاقات ولی برای شخص رئیسی این کار را نکرد

در مورد رئیس مجلس هم همه تقریبا فهمیده بودن که ب نامه دیداری ترتیب داده شده بود که بخواهد دیدار صورت گیرد!
بعله خیلی پایین بود! درکتان می کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دستاورد این سفر چه بود؟ چرا در بین خبرنگاران حاضر نشدند و سوالات آنها را پاسخ ندادند چرا قراردادی امضا نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
از نظری که دادی مشخصه نه درکی داری از این جریان نه مطالعه ای کردی
از کی تا حالا ورزشکاران که به صورت رسمی برای مسابقه به کشور دیگری می روند باید مراجعه به سفارت کنند؟حال صف و امارات رفتن آنها بماند که اوج ذلت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
از اول نباید می رفتن امارات . درخواست دیدار از امریکا بوده باید ویزا رو می فرستادن تا این داستان پیش نیاد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
اصلا از اول نباید قبول میکردن اشتباهشون قبول دعوت اونا بوده معنی نداره خیلی روشن بود که این اتفاق خواهد افتاد حالا کلی حاشیه و جنجال بخاطر یه کار بیخود و بیجا درست شده .
یا معنی دولت سایه را نمیدانید یا طنز میبافید...اقای روحانی ودولتش وقتی در آفتاب بودند کاری از دستشان ساخته نیود چه برسد به سایه.خخخخ.اما از مزاح گذشته.دولت سایه به دولتی اتلاق میشود که اگرچه در حاشیه واز انظار بدور است اما سر نخ اصلی کارها یا در دست اوست یا با هماهنگی او
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
که خوب هم موفق شدن بله درسته ، دولت سایه خیانت کار مال دیگران بود
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
اطلاق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دولت سایه فقط مال جلیلی بود !!؟

که بنشیند و 200 صفحه نامه بنویسد !!!!؟

با گرفته 7 قطعنامه تحریمی ، کشور مردم را دچار گرفتار ی

خطرناکی کرد و هنوز هم دست بردار نیست
از دولت به اصطلاح تدبیر وامید خیلی خیر دیدیم که حالا درفکر دولت درسایه هم باشند؟ روحانی فقط نظاره گربود وعملا همه چیز را به حال خودش رها کرد بخصوص مسکن را . اوج تدبیرش راهم در حیف ومیل بیت المال در ماجرای داارهای ۴۲۰۰ تومانی شاهدبودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بله درسته ، دولت سایه فقط مال شماست که در پنهان و آشکار در دولت روحانی، انواع خیانت را به مردم کردید تا فقر دست و پای مردم را بگیره و از اصلاح طلبان ببرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
یا وی پی ان رو خاموش کن
یا
پاشو بیا اینجا و نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
هنوزم روحانی چیا میگن تقصیر ما نبود
این همه سال بس نبود دولت
سابقه این خانم معاون پیشین مشخص است چی هست و دنبال چی هست و حتی طاقت حرف مخالف را هم ندارند برخلاف حرف قشنگ حقوق بشری که می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
از سابقه خودت هم می گفتی مستفیض می شدیم
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
حیف اون وقت صدا و سیما که دادن به این دوتا ! زمان مسئولیتشان چه کاری کردن که جالا باید تریبون بهشون بدن ! دادن مسئولیت به اینا همش سیاسی و جناحی بوده باید نتیجه کارشون رو طلب کرد همه ببینند 8 سال حقوق بیت المال تو حلقوم کیا ریخته شده !!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
درسته سیمای میلی رو با بودجه هنگفتش در اختیار گرفتین، اما همین مثبت و منفی هایی که اینجا به کامنت شما و همفکرانتون داده میشه، نشون میده کدوم طرف ترازو سنگین تره.
اقای نوری بزار چند وقت از وزارت بگذره بعد معلمان را تهدید کن خداقل از قوه قضائیه یاد بگیر نه تنعا تهدید تکرد بلکه شرایط افزایش حقوق پرسنلش را مهیا کرد
این لایحه برای دولت قبل است و باید طبق تصویب اولیه از ادل مهر اجرا شود.
اول مطالعه کن بعد اظهار تظر گرچه از این دولت امیدی نیست و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
والا 30 ساله هر چی ما از ذولتهای مختلف و مجالس شنیدیم حقوق معلمین بوده قبول کنید پر رو شدید !اعتصاب در شرایط فعلی هیچ نوجیهی نداره و باید هم برخورد بشه با همه قانون گریزان و تبعیض نباید باشد ! اگه حقوق برابر میخواهید برخورد با بی نطمی و کارشکنی هم باید برابر باشد مسئولین آموزش پرورش باید جلوی این زیاده خواهیها که انگیزه سیاسی هم دارد بایستند ! معلمین همین حالا هم از خیلی از کارمندای دولا وضع دریافتیشون بهتره و کارشون هم راحت تره 6ماه از سال که تعطیل هستند با وضعیت کرونائی هم که کلا خونه تشریف دارن دیگه باید گفت رو نیست و سنگ پای قزوینه ! به چه حقی کلاس درس را تعطیل و وقت و عمر دانش اوزان را هدر میدهید !؟ این حق الناس است و بابت حقوقی که میگیرید مدیون هستید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
مدیریت این وزیر اموزش پرورش را در راه حل گداشتن بلوک ، برای رفتن دانش اموزان به داخل مدرسه ای که زیر سیل غرق شده بود را شاهد بودیم !!؟؟

خدایا توبه توبه توبه
امریکا به علیرضا دبیر ویزا نداد بسیار کار درستی کرد
نباید هم بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دلم خنک شدحسابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خودش گفت : من به امریکا ایمیل زدم که از کشور شما خوشم نمیاد
و عملا دوست دارم که مرگ بر امریکا عملی گردد

خوب چرا باید به او ویزا بدهند ؟
اگر یک مسول امریکایی چنین حرفی بر علبه ما بزند
ویزا به او میدهیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
چقدر منطقی ...
خب و بغض میشه از بعضی از خوانندگان تابناک انتظار
داشت
گفتگوی تمدن ها!!!!!
هیچ کشوری با گدایی از دشمنانش به بهشت نرفتدو برجام را رها کنید وگرنه وضع معیشت مردم بدتر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
هیچ کشوری هم با عدم ارتباط با دنیا به بهشت نرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
فعلا که همانهایی که بهشون دویدی رای دادی عوض گروه ۵ نفری دارند با ۵۰ نفر میرم مذاکره تا کشور را از حالتی که خودشون درست کردند ، در بیاورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
الآن که شما گدایی نمی کنی در بهشتی؟ چرا اسم رابطه با بقیه کشورها را می گذارید گدایی؟ در همه جوانب زندگی اینقدر بدون منطق و با رگ گردن تصمیم می گیرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
ما با بالای 200 کشور رابطه داریم عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بعضی افراد چقدر... طرف میگه عوض گروه 5 نفری 200 نفر رفته یعنی الان باید وقت بزاریم جواب این جور افرادم بدیم
واقعا چقدر تدبیر و امید و اصلاحات انتقادپذیرن!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
برادر انتقاد با تهمت فرق دارد؟! امیدوارم فرق اینها را بدانید
متاسفانه صدا و سیما،،به خصوص شبکه افق،،متخصص رفتارهای ناهنجار رسانه ای هستند...اما ملت آگاه شده اند.میزان استقبال از شبکه های تصویری صدا و سیما به کمتر از بیست درصد رسیده است.
سرکار خانم ها زهرا شجاعی و شهیندخت مولاوردی! شما هنوز متوجه نشده اید که گردانندگان سیمای میلی چه کسانی هستند و سیاست کلی ان ها تخریب جناح اصلاح طلب و هر کسی است که با خط فکری ان‌ها تفاوت داشته باشد؟ ایا در شأن شما بود که در ان برنامه فرمایشی شرکت کنید تا اماج حمله مجری و منتقد بی نزاکت شوید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
این مجری بیشتر به بازجوهای سخت گیر و خشن شباهت داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
زنده باد مخالف من
شعار نه نمای اصلاح طلبان
برنامه افق طاقت شنیدن انتقادات را ندارد و فقط اجازه می دهد افراد برای توهین به دیگران و بدون مدرک حرف بزند و کاملا یکطرفه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
برعکس فهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
ویژگی اصواگران و تند روزها همینه ، غضب و ترد کردن ، بدون صحبت ، بدون تفهیم کردن طرف مقابل ، تا نابودی آن طرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
مدرک ها خیلی وقت است رو شده علیه این خانم شما بی خبر هستی
صندوق تامین اجتماعی متعلق به کلیه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و پس انداز اعضاء میباشد
و دولتها حق نداشتند و ندارند که از ان صندوق پولی بردارند

چه برسد به اینکه بدهی های بزرگ عقب افتاده شان را هم تسویه نمی کنند

چرا اعضا و بازنشستگان تامین اجتماعی باید در رنج و عذاب و بیماری و فقر شدید باشند ؟

در حالیکه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
فعلا که وزیر رفاه جدید ، پس از پرداخت 7 میلیارد تومان به سیمای میلی از صندوق تامین اجتماعی

قصد دارد تا پرداخت مستمری و خدمات درمانی بیمه ایثار گران عزیز را که زیر مجموعه بنیاد شهید باید باشند

را به گردن صندوق تامین اجتماعی و بازنشستگان و کارگران

نجیب و مطلوم و فقیر ان می اندازد
اگر نوشته روز نامه جمهوری اسلامی در خصوص فاصله عظیم طبقاتی واقعیت غیر قابل انکاری ست اما نه سرمایه داران ما شباهتی به اوناسیس وراکغلر دارند ونه فرودستان جامعه به مسلمانان محصور در شعب ابیطالب.به این علت که اوناسیس وراکفلر وامثال انها افرادی کار افرین بوده وتراکم ثروتشان در فضای اقتصاد سالم ورقابتی به وجود امده نه از رانت واختلاس وارتشا ..در شعب ابی طالب هم همه میدانند که پیامبرگرامی اسلام وسحابه با سایر مسلمانان همه با هم در حصر مالی ومکانی بودند اینطور نبود که مسلمانی خانه اش 450 میلیارد تومان قیمت داشته باشد ومسلمانی در سطل زباله دنبال غذا باشد.یامثلا فرزندان عده ای با پول بیت المال در روم وبیزانس ان زمان مشغول تحصیل وخوشگذرانی باشندولی فرزندان سایرین مجبور به اقامت در شعب ابیطالب
چقدر دموکراتیکن این قماش که مدعی گفتگو هستن....دولت قبل ۳۹۰ شکایت از اصحاب رسانه داشتن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دولت قبل هم رفقای خودتون بودن دولت فعلی هم همینطور
فکرکردید هر کس مخالف شماست موافق دولت قبله؟ با این توهمات خودتونو مشروع میدونید؟
بنظرم اون برادرهای که از دیوار سفارت انگلیس و عربستان بالا رفتند و رگ غیرت زده بود بیرون، چرا حالا از دیوار سفارت بالا نمیرند؟ اهان یادم اینا از در جلو و پشتی میرند. اینجا آبگوشتش چربتر هستش
کسی نیست ازاین جناب جلیلی بپرسه بتو چه مربوطه مگر تونبودی چندین سال رئیس ومذاکره کننده ارشد ایران بودی وپول بیت المال مفت میگرفتی ودر آنجا نماز قضا بجا میآوردی آیا دولت ها میگذارند ما غنی سازی 900درصدی داشته باشیم اگر جنگ بشه توجواب خون مردم میدی همه میدانند ....
پاسخ ها
ن
| Singapore |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دقیقا....اصلا اگر این همه هنر داشتید چرا زمانی که مسیول مستقیم مذاکره بودید نتوانستید باری از دوش مردم بردارید
مرگ بر روسیه!
اقای ثابتی مجری جهان ارا بپا زیاد تند نری.میسوزیا.از ما گفتن!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اصلا بی طرف نیست
تابلو بود هماهنگی خودش و رفقاش بود علیه دو میهمان برنامه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
آقا لاته میشه بگی چه نسبتی با اون خانما داری ! ضمنا این لات بازیا دورش گذشته اینا مال دوره دبستان بود که میگفتن بیرون مدرسه کارت دارم خخخخ
این جلیلی از فقر و بدبختی ایران چه لذت و سودی میبرد؟
حسن روحانی چرا دولت در سایه تشکیل بدهد،زمانیکه تمام مدیران ایشان در دولت آقای ریسی بر سر مناصبشان هستند؟!!! الان بجز آقای ریسی و وزرا ، بیشتر مدیران، همان مدیران زمان آقای روحانی هستند. احتمالا اصل خبر باید این باشه که : آقای ریسی میخواد دولت در سایه تشکیل بده:)
سعید جلیلی،حسین شریعتمداری و .....دیگه دارن رو بازی میکنن و برای خیلی ها مشخص شده که از کجا فرمان میگیرند.
کار خانم مولاوردی درست بود
ثابتی بی طرف نیست
هفته پیش چرا به خانم مولاوردی انتن ندادند بیاید جواب بدهد که این هفته به میهمان طیف خودشان اجازه میدهند بیاید حرف بزند
یاد شهید بهشتی و مناظره معروف ایشان با کیانوری به خیر

اقایون اصولگرا این روش جوانمردانه نیست
با بعضی ها نباید زیاد صمیمی شد…

یک فاصله ای باید گذاشت،

تا از شعور نداشتشون در امان موند.
این مردم سیاسیون مدیران اقتصادی اگه مطالعه تاریخی داشتن کمتر جامعه دچار چالش اشتباه های تکراری میشد
اصلا تاریخ وقایع روز نوشته میشه که از سرگذشت پیشینیان ما درس عبرتی بشه برای ما
طفلی همتی، منفور همه هس
تبریک به مقامات و مسئولان که در آستانه 43 سالگی یک اختلاسگر کودک که دهها میلیارد تومان اختلاس کرده را به دنیا معرفی کرد ببینید چرا قوانین مبارزه با پولشویی را تن نمی دهند وقتی یک کودک 17 ساله اینقدر راحت میلیاردها تومان ببینید وضع کشور چقدر هرج و مرج و شده
تا رییس جمهورا بود چپیده بود توی اتاق. حالا که رئیس عوض شده و کرونا ضعیف از خانه بیرون آمده. خودش داره اقرار می کنه مدیریت این یکی بهتر از من بوده. دولت اصلش چه بود که سایه ش بدرد بخور باشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
و همچنین رویس جمهور جدید!همه مثل همند
متاسفانه بعد از ۴۰ سال هنوز مسائل جنسی در کشور حل نشده است و قرار نیست حل شود و علت اختلافات در این زمینه این است که مثل موضوعات اقتصادی به این موضوع بصورت علمی نگاه نمی شود
راه حل این موضوع ازدواج چه از نوع دائم و چه از نوع موقت آن است اما در زمینه ازدواج دائم که وضعیت کشور مشخص است و همه می دانند که وضعیت اقتصادی و فرهنگی آنرا تخریب کرده است
در مورد ازدواج موقت هم بقدری به آن وصله و پینه چسبانده اند که عملا نابود شده است وگرنه نیاز جنسی هم یک نیاز مهم بشر است که باید با درایت و عاقلانه و بدون تعصب حل شود
این دوتا خانم طاقت بحث با یکنفر منتقد را ندارند ولی طیفشان مدعی گفتگو تمدن ها هستند !!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
اقای محترم اخر چگونه است هفته پیش میهمان تلفنی در برنامه بوده اما این دو نفر را روی خط نیاوردند
این هفته ان دو بودند و باز میهمان هفته پیش را روی خط اوردند
!!!!!!!!یک باااااام و دو هواااااااا
والا چی بگه آدم.. البته فقط نظر کسایی رو مینویسی که میخواین.. فاصله طبقاتی؟ محاله؟ همه شماها و بقیه دلال‌ها و پولدارها مستاجر و و بی خونه هستین مثل ما.. همه ما مستاجر ها هم که موندیم تو پول اجاره و غذامون شده تخم مرغ و سیب زمینی، دروغ میگیم و غذامون چلوکباب و مرغ و ماهی و اینا شده. از بس گوشت خوردیم چربی خون گرفتیم. و شماها هم غذاتون خاویار و اینجور چیزا که نیس. غذای دلال‌ها و شماها نون خشک شده هست و آب. خونه هاتون که که لواسون و ویلای شمال و کیش و دوبی که نیس.. باشه.. خدایی هم هشت.. و یه روز هم هست به نام آخرت.. راضی هستیم به رصای خدا. ایشالا پولدارتر بشین و خونه 1000 متریتون تو لواسون و شمال بشه 1000000 متر. ما هم خدا داریم.
معلومه که روزنامه جمهوری اسلامی هم سواد رسانه ای نداره ها!!وضع همه مردم خیلی هم خوبه این حرفا هم حرفهای دشمنه!! یه نمونه بگم .اون اوایل به ندرت افرادی بودند که میلیونر بودن ولی الان تقریبا اکثریت مردم میلیاردر هستند! کافیه یه ماشین وطنی و یه خونه تو یه جای پرت هم شده داشته باشی میشی میلیاردر!! این بده؟!انشاا... با همین دنده بریم جلو اکثریت قریب به اتفاق مردم تا چند سال دیگه تریلیاردر خواهند شد فقط کافیه به مسئولان که شیفته خدمت هستند (نه تشنه قدرت) فرصت بدیم که بیشتر خدمت کنند و اینقدر نق نزنیم!! خدا وکیلی به مخیله کسی میرسید که سوار ماشین چند صد میلیونی بشه؟الان این آرزو تقریبا برای همه محقق شده!!نیمه پر لیوان رو ببینیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
امنیت هم داریم
shayan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
ای ول خیلی باحالی... دمت گرم...
اینکه اول به کسی توهین کنند و بعد در جلسه دیگر او را دعوت کنند که از خود دفاع کند و باز تریبون را به دست توهین کننده بدهند، چه معنایی دارد؟ حرفهای کستاخانه و بی سر و ته و شعاری آن خانم مثلا کارشناس تلفنی چه دردی را درمان کرده؟ آیا مشکل زنان خیابانی با لفاظی حل می شود یا با کار کارشناسی و تحقیق؟ در کجای دین گفته شده در ماه عزیز نباید مشکلات را بررسی کنید و دردی را درمان کنید که خانم کارشناس می گوید در فلان ایام نباید به این موضوع پرداخت؟ توهم توطئه به اسم ارزش آیا این واژه را تبدیل به ضد خود نکرده؟
روزنامه جمهوری اسلامی از خودش نمی‌پرسد که بانی این اختلاف طبقاتی همفکران فتنه گرش بودند
جناب آقای جلیلی

سلام علیکم
شما که می تونید 200 صفحه نامه بنویسید و براحتی نظر شخص خودتان را بدست مقام معظم رهبری برسانید ، میشه لطفا به موارد زیر نیز توجه بفرمایید:

1) امیدوارم اول نامه ایی که نوشتید شفاف می نوشتید که این نظر شخص من جلیلی هست و امیدوارم که نظر شخصی خودتان را به نام مردم ایران ن تعمیم نداده باشید ؟

2) میشه لطفا دفعه دوم، یک نامه 80 میلیون صفحه ایی از سمت همه مردم ایران دریافت کنید و بدون سانسور ، نظر جمع ایرانیها را راجع به عملکرد خودتان و اندیشه های مشعشع تان و تحریمها هسته ایی و صنعت هسته و رنج مردم ناشی از افکار شما و تزهای شما ، به ایشان نیز تقدیم کنید؟!

3) قبول دارید دسترسی به رهبری هم رانتی هست ؟ و مردم ایران بصورت مستقیم نمی توانند نظرشان را به رهبر انقلاب منتقل کنند؟!
4) امیدوارم به این نکته هم توجه داشته باشید که این درست نیست که هزینه آرای سیاسی بزرگ و بلند مرتبه و مشعشع شخص جنابعالی از جیب مردم ایران پرداخت شود !
5) همین که وقت رهبر معظم را با یک تز 200 صفحه ایی گرفتید ، این یعنی تضییع حق همه ایرانیان!

با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
تحریم که دوستان شما با بین المللی کردن مسئله داخلی ایران شروع شد و بعد آشوب 88 که راه انداختید
مازندران در محاصره زباله! آقای رییسی چرا اقدامی نمیکنید ؟! توریستس ترین استان ایران را زباله برداشته و حکومت عین خیالش نیست !!!
ادامه تحریم ها چه سودی برای جلیلی دارد؟
جليلي سالها رئيس شوراي امنيت ملي و مذاكره كننده ارشد كشور در موضوع فعاليت هسته اي بوده و با ندانم كاري باعث و باني اصلي تحريم هاي فعلي نيز همين جليلي و تيمش هستند و با اين شانتاژبازي ها مي خواهد بگويد كه مذاكره و رسيدن به تفاهم غير ممكن است و با اين كارش مي خواهد به كاسبان تحريم درآخرين لحظه كمكي كرده باشد.
ويا خدانكرده شايد خودش هم از كاسبان تحريم باشد!!!!
حالا کسی نیست جلو اینه بگیرند این اصلاح طلب ها کشور نابود می کنن
عوامل شکاف طبقاتی بصورت خلاصه:
۱_ ماجراجوئی های بین المللی (گلیم نشناسی )
۲_ سوء مدیریت داخلی به ویژه در زمینه اخذ مالیات ، در شهر نسبتا" کوچک خودمان حداقل ۴۰۰ شرکت تولیدی می شناسم که درآمد روزانه آنها بالای ۵۰۰ میلیون است ولی با گریه وزاری سالی پنجاه میلیون مالیات می دهند !!!!
۳_ سعی درتزریق مسکن به جای تلاش برای رفع عقب ماندگی قشر ضعیف با تاراج ثروت های ملی مانند انرژی تقریبا" مجانی ، ارز۴۲۰۰ ، یارانه نقدی و.........
آدم هست که فقط پول گوشت و میوه در ماه ۱۵ میلیون تومان میده خانواده هم هست که باید با ماهی سه چهار تومان زندگی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
اینجا بهشت پولدارهاست
به لطف رانت هاهیچ جای دنیا نمیشه مثل ایران یک شبه ره صدساله رفت ومالیات هم نداد
کثافت کاری هایی که اصولگراها و تندروهاکردند در دولت سایه و نابود کردن مردم برای ایجاد فقر در مردم و ایجاد نارضایتی در مردم ، برای بدست آوردن رای بیشتر را به کسی نسبت ندهید
تابی جان فعلا پیگیری کنید پرچم چین را از برج آزادی بردارند که مایه ننگ هست اینجا ایران است
دبیر بدبخت سعی کن یک سر سوزن شبیه تختی باشی یعنی با مردم باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
اصل بد نیکو نگردد

انکه بنیادش بد است
کوتاهی اندیشه های جلیلی را در مناظره انتخابات می توان جست؛ چه برسد به دیگر اندیشه ها و تئوری هایش! اگر او مرد کار می بود؛ چندین سال در بازی گفتگوها بود و خود وی یکی از عاملین مشکلات کشور و تشدید تحریم هاست.
آقای جلیلی دوست ندارند مذاکره کنید تحریمهاشکسته بشه چون سه سال دیگه میخواد برای انتخابات ریاست جمهوری شرکت کن جلیلی دوست ندارند مذاکره و تحریم شکسته بشه آقای رئیسی دوره بعد رآی بیاره
دست بردارید آقای جلیلی مردم عقل دارن مسخرش درآورده توبااین حرفات خیلی دخالت الکی میکنی
دست بردارید چرا الکی حرف میزنی آقای جلیلی
اگر گذاشته بودن به جای باقری دیگه لجبازی نمیکرد برای مردم تصمیم‌گیری نکن جلیلی
آقای جلیلی پس از زندگی مردم خبر نداره شکم سیر ازشکم گرسنه خبر نداره فکرکنم حاجی برای تفریح نبردن
روحانی هنوز آزاد است فکر کردم دستگیر شده ودر حال محاکمه است
روسیه از ایران یک چیز میخاد . تنش باغرب و عدم امکان صادارات گاز ایران به اروپا
بنظرتون تا کجا میشه فقیر شدن تحمل کرد مرزش کجاست ؟
اگر عاشق جنگی چرا مثل حاج قاسم سلیمانی شهید نمیشدواقعا رفتی سوریه آقای جلیلی شما من یاد فیلم اخراجیها میندازید بازیگره حاجی گیرونوف
کاشک آقای جلیلی پسر ت داروشیمی درمانی می خواست شما می رفتین مثل مادرداروخانه بهت میگفتن به خاطر تحریم این داروها وارد نمیشه باز میگفتی مذاکره بده آقای جلیلی میگفتی تحریم خوبه
فاصله طبقاتی زیاداست چون یکی ازصبح الاطلوع تاپاسی از
نیمه شب کارمیکندیکی دنبال عیاشی وخوشگذرانیست وحاضر
نیست دست بسیاه وسفیدبزند اگرمنصفانه تحقیق وجستجو شود
مشاهده میگردد که اکثرقریب به اتفاق آنانیکه زندگی بدی دارند
بدست خودشان چنین کرده اندبنابراین درکشورما علت بیشتر عقب ماندگی هاخودمان هستیم که میخواهیم همه چیزرابرایگان بدست آوریم دولتها ئی هم که سرکارمیآیندباوعده های پراغراق
باعث میشوندکه بخش ازکاروتلاش گریز شادشوند. هرگز کسی
نگفته که بهشت رارایگان وبی مشقت به کسی میدهند برعکس جهنم جای تنبلها وزیادخواهان وآنانیستکه بحای کاروتلاش تنبلی وطمعشان به مال وجیب دیگران آنست مسلماًاگراین نظرمنتشرشودخواهیددیدکه گروه آخردراکثریت هستند
جناب مردم دارو می خواهند به تحریم این کشورها ربط داره دارو بچه‌ها ی پروانه ای سرطان یک ثرم برای شستشوی زخم میگن تحریم شکسته بشه واردمیشه کاشکی اعضا خانوادت این مریضی می داشت آقای جلیلی بازهم این حرفها را می زدی خودت باورش سخته برات
آقای جلیلی مردم مادوست دارند یک درصدمثل شما راحت زندگی کنند به خداوند شده آرزوبرای من تحریمهاشکسته بشه دست بردارید ازلجبازی دخالت الکی
شما با این همه رفاه اجتماعی بازدنبال پستهای بیشتری به خاطر خودت آقای جلیلی دوست نداری تحریم شکسته بشه دلارات ارزون میشه فکر مردم باش
شما چرا الکی حرف میزنی دشمنان مثل اسراییل وعربستان دوست ندارند مذاکره کنید تحریمهاشکسته بشه جلیلی چرا بااونها هم صداشدی ازناله نیازمندبترس
پرچ سرخ رنگ نشان کمونیستی چین را بر سمبل آزادی و در میدان آزادی نورافشانی کردند و کشور را بدون رای و نظر مردم به چین واگذار کردند تا کی باید در برابر اشغال گران چین و روس ... سکوت کنیم؟
خانم زهرا شجاعی با اون حفظه الله تعالایی که برای یکی از سران فتنه88 گفت، تکلیفش را معلوم کرد.
چرا باید کشوری با پتانسیل‌ ایران‌ که رنگین کمانی از منابع و معادن‌ و ثروت‌ است‌ مردمانش‌ دغدغه‌ نان و گوشت و میوه و منزل داشته‌ باشند‌
ما واقعا‌ الان با چه کشوری اختلاف سرزمینی داریم‌ ؟! با چه کسی‌ سرجنگ و درگیری داریم‌ ؟! در کدوم جبهه داریم‌ می جنگیم‌ که سرمایه کشور می ره اونجا‌ ؟!
چرا چهل و اندی ساله‌ بیخود شعار م گ به این و آن میدیم‌ آخرش مجبوریم‌ با اونها سر میز مذاکره بنشینیم‌ و حرف بزنیم‌ ؟!
ملت بدبخت جهان سومی ما چرا داره‌ ملعبه دست‌ چین و روسیه میشه‌ و هزاران جور نازشونو میکشه‌ که بطرفداری از آنها وارد چه کارز آری علیه چه کشوری بشه‌ ؟!
تاریخ نشون داده هر دوره ای پای روس در ایران باز بوده ملت ما گرسنه بوده اند نمونه اش دوره قاجاریه نکبت که البته همین روس نگذاشت آب خوش از گلوی قاجار بره پایین !
ما واقعا اختلافات با غرب سرچیه‌ ؟! ملت ایران اریایه‌ با غرب سنخیتی خیلی خیلی بیشتری نسبت به چینیهای گوشت سگخور و روشهای گوشت خوکخوار دارند‌
چرا عده ای اجازه نمیدن‌ پای کشورهای آزاد و مردمانشان به این کشور باز بشه‌ تا با روابط خوب اقتصادی دو روز زندگی ملت نفسی بکشند تا کی منتظر باشیم که چینیها بیان برامون خونه بسازند و حتی از خرچنگهای خلیج فارس هم نگذر ند‌
خدایا‌ خودت‌ یک اتفاق میمون توی این کشور بینداز‌ .
آقای شریعتمداری وجلیلی دخالت الکی میکنند تاریخ در مورد دخالت‌های الکی شما ضرر زیادی که به مردم زدید قضاوت میکند
با سلام
روحانی باید محاکمه شود. تشکیل دولت سایه به وسیله او و همکیشانش تنها یک جوک سیاسیست.
روزنامه جمهوری اسلامی: فاصله طبقاتی در کشور غوغا می‌کند؛ یک طبقه شبیه اوناسیس و راکفلر و یک طبقه دیگر در شرایط شِعب ابیطالب زندگی می‌کنند
دولت سازندگی باعث و بانی این وضعیت شد.
ولی کارخوبی کردند برنامه رو ترک‌کردن
اشتباه تایپی در این بسته خبری خیلی زیاد است
از دولت به اصطلاح تدبیر وامید خیلی خیر دیدیم که حالا درفکر دولت درسایه هم باشند،
این دفعه با یک شاه کلید می آیند کمک که مشکلات حل شود حداقل ۸ سال تجربه کلید داری دارد.
خدا رحمت کنه آیت الله صافی رو که تا آخرین لحظه حیات خود دغدغه معیشت ملت رو داشتند و خواستار صلح و آرامش در دنیا بودن ، متاسفانه افراطیون شکم سیر این اواخر به ایشان ناجوانمردانه حمله کردن
محسنی اژه‌ای: در افزایش حقوق کارکنان قوه قضاییه هیچ بن بستی نیست ؟؟
نوری وزیر آموزش و پرورش: بادتهدید معلمان گفت دولت دلش نمیخاد حقوق معلمان رو اضافه کنه ،
خاک بر سر ما با چنین ... که دارن سکاندار آموزش و پرورش میشن

روحانی ۶۰هزار میلیارد برای رتبه بندی کنار گذاشت معلوم نشد رییسی پولها رو کجا خرج کرد ؟؟ نکنه اون ۵ هزاری که میگه قرضهای دولت قبل رو میده از همین ۶۰ هزاره ؟؟؟؟
آقای نوری یادت باشه هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن؟؟
صندلی وزارت بد جوری جو گیرت کرده ، مواظب باش به سرنوشت استاندار آذربایجان مبتلا نشی که همین اول کار منفور شدی ،.
هیچ امیدی به ریسی نداشته باشید ، پراید از زمان حضور او ۵۵ میلیون گرون شد ؟؟؟
آقای رییسی
شما که مملکت رو داری با نادرستگویی اداره میکنی ، و معلوم نیست پول افزایش ۴۵۰ درصدی فروش نفت کجا میره بودجه آموزش و پروش رو هاپولی میکنی ، ۲۰۰ هزار معلم بدبخت رو که به امید رتبه بندی از بدنه آموزش و پرورش جدا نشدن رو به سخره گرفتی و وعده سرخرمن میدی ، بهداشت و درمان کشور آنان ملت رو بریده دارو تا ۶ برابر افزایش یافته ،معلوم نیست چطور این همه مطالبه انباشته شده رو میخواهی بدهی ،حداقل ۵۰ هزار فقط بدهی آموزش و پرورش از قبل هست حالا میخواهی از معلم ۳۰ تا ۴۰ میلیون هم بخوری . جالبه تو این اوضاع یه عده شکم سیر میگن بزنید زیر میز ؟؟؟ زیر میز زدی که پنیر ۳ هزاری طی سه سال شد ۳۰ هزار و پراید ۲۲ ملیونی شده ۱۸۰ میلیون ؟؟؟
برای که روحانی سر ما آورد که یک پراید از 12میلیون به 130رسید دلار از از 3به 25و مرغ که 5بود به 30و....باید محاکمه بشه بدلیل این همه بی تدبیری الان مدعی شد
تدبير خوب بشین تو خونه ببین کشتی جایی که آدم بدش میاد که انقدر تو صف ویزا نمی ایسته برا رفتن
اینکه کسی در نهایت بی تقوایی بگوید دولت روحانی بدنبال رسمی کردن تن فروشی بوده یک تهمت کثیف است و قوه قضاییه باید اگر واقعا بدنبال عدالت است رسیدگی کند این تهمتها موحب حد شرعی است
این آقای جلیلی بی خود میکنه برای ۸۰ میلیون تصمیم میگیره اگر به مذاکره اعتراض داره بی خود میکنه ۸ سال با خرج ملت خودش رفت مذاکره بی ثمر کرد و پول ملت را خرج کرد . آقای جلیلی مردم گرسنه اند و دیگه دین و تقلایی گری برایشان اهمیت ندارد مردم صلح و آشتی با دنیا میخواهند مردم عمل میخواهند مردم اقتصاد ی میخواهند که شرمنده خانواده نباشند واقعا اوف بر شما و امثال شما
بیوگرافی زینب کدخدا
دکتر زینب کدخدا استاد و متخصص جراحی لثه در دانشکده پزشکی تهران و عضو هیئت علمی این دانشگاه می باشد

او در سال ۶۳ موفق به کسب دکترای دندانپزشکی از دانشگاه تهران شد و در سال ۶۸ به عنوان متخصص دندانپزشک از این دانشگاه فارغ التحصیل شد

کدخدا سال بعد کلینیک ویژه دندانپزشکی دانشگاه تهران را تاسیس کرد

دکتر زینب کدخدا ۱۵ مقاله علمی به زبان های فارسی و انگلیسی در نشریه داخلی و خارجی منتشر کرده و حدود ۵۰ پایان نامه دکترای عمومی و تخصصی به راهنمایی او انجام شده است
دکتر زینب کدخدا به سمت رئیس دانشکده دندان پزشکی منصوب شد

حسین قناعتی سرپرست دانشگاه در حکمی کدخدا را به این جایگاه منصوب کرد

طی این حکم زینب کدخدا به جای دکتر امیررضا رکن ریاست دانشکده را برعهده گرفت

براساس اخبار منتشر شده زینب کدخدا نسبت فامیلی با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران دارد که انتصاب او را با حواشی زیادی همراه کرده است
نگفته نماند ایشان دختر خاله همسر ایشان هستند و رزومه کاری خوبی دارند.لذا نمیتوان بر ایشان ایرادی گرفت.
اختلاف طبقاتی در جامعه نشانگر آن است که جامعه ما از اسلام دور شده است و اگر اینگونه پیش برود اسلام از نظام جدا خواهد شد
ملاوردی باید محاکمه شود.

از ترس پاسخگویی فرار کردند نه از عدالت وگرنه با افزایش زمان پاسخگویی به راحتی مغلطه شان قابل حل بود.
آقای نوری شما و مسئولان کارنابلد دیگر فرهنگیان را تحریک می کنید که نه فقط قید کلاس رفتن که قید زندگی کردن را هم بزنند
حمید نوری ۱۳۷۰ استفعا داد؟؟؟ باشه ولی پرونده هاش مال سال های قبل از ۷۰ بود نه بعد از آن
دولت سایه نیاز نیست
مدیران دولت روحانی در دولت رئیسی پایدار و منصوبند
مرکز آموزش مدیریت دولتی که وظیفه تربیت مدیران کشور را بعهده دارد مدیران روحانی در آن منصوب و حمایت می شوند
خانم مولاوردی و ابتکار و شجاعی کاش فرار شما قبل از مسئولیت بود نه الان که همه چی نابود کردید
خانم مولاوردی و ابتکار و شجاعی کاش فرار شما قبل از مسئولیت بود نه الان که همه چی نابود کردید
به چه روزی افتاده ايم که آمريک با يک کشور کوچک مثل قطر در مورد ايران راژنی مي کند . وای بر سياستگذاران و تصميم گيران کشور، که ايران را به چنين موقعيتی رسانده اند؟
سلام. اگر همتی در حد رییس اپوزیسیون نیست و نبود چرا او را نامزد ریاست جمهوری کردند؟
نوری از سال ۱۳۷۰ خود را از قوه قضاییه بازنشست کرده است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تا قبل از آن مسیولیت داشته و زندانیانی که حکمشان قطعی شده بود و برخی روز ها و ماههای پایانی محکومیت خود را سپری می کردند قبل از70 بدون هیچ عدالتی دوباره محاکمه و اکثر آنها اعدام شدند که اعتراض شادروان آیت الله عظما منتظری را در پی داشت. بنابر این ایشان نمی توانند از مسیولیت خود در زندانها شانه خالی کنند.و شما هم بهتر است تطهیرشان نکنید.
نوشته اید: حسن روحانی«دولت سایه» تشکیل می‌دهد..... / مروری گذرا به نوشته های مخاطبین خبر فوری در این باره می توان نتیجه گرفت که: حسن و دارو دسته سیاسی و دولتی اش مدتها ست که در ذهن و قلب و.... مردم ایران مرده اند. و تلاش هرکس در هر سمت و جایگاهی و توسط هر رسانه ای با اهداف و روشهای آشکار و پنها ن نخ نما و خیلی کهنه شده، و بی فایده است. دنبال کنندگان این رسالت و اهداف شوم یک بار دیگر مطالب مخاطبان را مرور کنند. اینها نوشته ها ی کوتاه نمونه ای است، از انواع و اقسام درددلها و شکوائیه و اعتراض ها ی به حق مردم و قطره ای است، از دریای ده ها میلونی ایرانی ها..،/
واقعا جای تعجب و تاسف دارد. که چرا برخی ها از رو نمی روند!! و به انحای مختلف اصرار دارند. با معجزه بلا تشبیه عیسوی خود مرده های کفن پوسیده را به زور زنده کنند. الله و اعلم ... !!!!!!!!؟؟؟؟ برخی از نوشته های مردم در خبر فوری اینه که: { بیچاره آن دولتی که سایه اش روحانی و همتی و اسی و.. ظری ..باشد.دلمان میسوزه برای آنهایی که هنوز اسیر این بازیهای سیاسی هستند، و نمی خواهند.از خواب بیدار بشوند! زمانیکه در متن دولت بود، چه کرد. تا حالا در سایه انجام بدهد! هرچند بنده خدا همیشه در سایه تشریف داشت!!دولت تدبیر شان چه بود؛ که دولت سایه تشکیل بدن؟عملکرد دولت حسن روحانی عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم ایران، کشور ایران، منطقه خاورمیانه و جها ن بوده است..... و....، و... روحانی و وزرایش باید محاکمه شوند.... } علی برکت ا... به آدم های مکان و زمان و وظیفه شناس.
"علیرضا دبیر به فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرد، در صورتی که حتی ویزای یک نفر نیز صادر نشود، سفر تیم ملی کشتی ایران به آمریکا و دیدار دوستانه انجام نخواهد شد."!!
ایشان که چند وقت پیش گفته بود من از آمریکا بدم می آید و آن داستانها ...!حالا چقدر اصرار دارد که خودش هم برود؟!
حسن روحانی دولت حکمران بود کاری نتوانست بکند سایه اش چی میتونی باشه
موضوع تخلفات آقای سهیلی رو باید کارشناسان خبره فرهنگی اجتماعی بدون حب و بغض بررسی کنند و نتیجه آنرا اعلام نمایند تا جامعه نسبت به این گونه مشکلات و ناهنجاریها و دلایل بوجود آمدن آن و علت تقلیل سن کلاهبرداری با این وسعت به 15 سال که شروع تخلفات این آدم بوده مطلع و حساس شوند
کسی که میگه فرار را بر قرار ترجیح دادن ، تکلیف وضعیت برنامه ش از قبل مشخصه .
وزیر بی لیاقت استعفا استعفا
اقای جلیلی اگر شما یک پایتان در جنگ تحمیلی دادید من هم پاممو دادم هم اعصابمو هم چشمم همیشه برای خودت تصمیم بگیر تو کی هستی که برای این ملت بدبخت تصمیم میگیری من چها ر سال رنگ گوشت ندیدم هم جیبت پر هم سفرت اگر اینقدر دل سوزی برای ملتی که از دست گرانیها اسخوان بدنشان تصمیم بگیر با تند رویتان با دنیا دشمنمان کردین دست بردارید مردم دارن از کرسنگی میمیرن تور خدا دست بردار شمکت سیر نمیدانی چی به سر ما بدبخت امده
روشنش چی که سایه اش چی باشه.
چقدر این ارزشی ها راحت تهمت می زنند انگار قیامتی نیست
کجایی حسن دقیقا کجایی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی