بازدید 7920

جزئیات سرقت گاوصندوق از منزل فرهاد مجیدی

کد خبر: ۱۱۰۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 31 January 2022

منزل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شنبه شب گذشته مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی که در یک خانه دو طبقه ویلایی به همراه مادرش زندگی می‌کند، شنبه شب گذشته منزل خود را ترک کرده و به طبقه بالا رفته است تا به مادرش سر بزند که در بازگشت بعد از دقایقی کوتاه، ناگهان متوجه سرقت گاو صندوقی می‌شود که در آن اموال شخصی و اوراق بهادار خود را نگه می‌داشته است.

این سرقت عجیب، سریع و باورنکردنی با حضور نیروی انتظامی و صورت جلسه کردن وضعیت موجود همراه شد و ماموران انتظامی به دنبال کشف سارقان منزل سرمربی استقلال هستند.

از میزان خسارتی که در این سرقت به مجیدی وارد شده، اطلاع خاصی منتشر نشده اگرچه به نظر می‌آید خسارت سنگینی متوجه سرمربی استقلال باشد. در عین حال دزدیده شدن گاو صندوق از داخل منزل از آن اتفاقات عجیبی است که کمتر گزارش شده است.

به سرمربی استقلال گفته شده شانس بزرگش این بوده که با سارقان رودررو نشده وگرنه با توجه به ابعاد سرقت ممکن بوده اتفاق بدی بیفتد. فارس نیز نوشت: در گاو صندوق منزل مجیدی، چند ساعت گران‌قیمت، پول نقد، دلار و چندین فقره چک وجود داشت و سارقان در اقدامی عجیب گاو صندوق سنگین خانه مجیدی را در فرصت مناسب از منزل وی خارج کرده اند. همچنین پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان حاکی از این است که دو سارق در زمانی که خانه خالی از سکنه بوده، با تخریب در ورودی وارد آن شده و اقدام به تخلیه گاوصندوق خانه کردند.

با حضور ماموران پلیس در محل و بازبینی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد که سارقان صورت خود را پوشانده بودندو در ادامه اقدام به سرقت مقدار قابل توجهی ارز «درهم» از داخل گاوصندوق کردند. در همین خصوص معاونت اجتماعی فرماندهی کل نیروی انتظامی تهران اعلام کرد: «از منزل فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران شنبه شب گذشته سرقت شده است.

همچنین از منزل وی مقادیری وجه نقد به سرقت رفته است و پرونده مراحل قانونی خود را طی می کند.» چندی قبل ماجرای سرقت گردن بند علی دایی نیز سر و صدای زیادی به راه انداخت که خیلی سریع سارقان آن توسط پلیس پیدا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست