بازدید 5978

سوختن پسر جوان در آتش مغازه لوازم پزشکی

کد خبر: ۱۱۰۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ 30 January 2022

آتش‌سوزی در فروشگاه تجهیزات و لوازم پزشکی در جنوب تهران یک کشته بر جا گذاشت.

به گزارش ایران، ساعت ۴:۵۹ صبح شنبه خبر این حادثه آتش‌سوزی در خیابان فداییان اسلام نرسیده به میدان شهر ری نبش خیابان پیل قوش به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح این حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در طبقه همکف یک ساختمان 2 طبقه و در یک مغازه ۵۰ متری عرضه تجهیزات پزشکی آتش‌سوزی گسترده‌ای رخ داده، به گونه‌ای که شعله‌های آتش از ساختمان بیرون می‌زد.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد یک نفر داخل مغازه حضور داشته که گرفتار آتش شده است اما از آنجا که کرکره مغازه پایین و درها بسته بود عملیات آتش‌نشانان از همان بیرون مغازه آغاز شد و پس از شکستن قفل در کرکره‌ای آتش‌نشانان به کانون اصلی آتش رسیدند.

پس از دقایقی این حریق گسترده مهار شد اما آتش‌نشانان جسد سوخته یک جوان ۱۹ ساله تبعه کشور افغانستان را که در میان شعله‌های آتش جان باخته بود بیرون کشیدند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی به طبقه بالایی این ساختمان نیز سرایت کرده بود گفت: طبقه بالایی ساختمان یک مهدکودک بود که البته در زمان وقوع حادثه این مهدکودک تعطیل بود.علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج