بازدید 3406

اسکان اضطراری ۴۴۵ نفر کردستانی گرفتار در برف

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در حال حاضر ۴۴۵ تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران کل استان در تمامی محور‌ها حضور فعال دارند و مشغول فعالیت و امدادرسانی به خودرو‌ها و مسافر‌های گرفتار در برف هستند.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ 16 January 2022
به گزارش تابناک، پیام جلالی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شروع بارش‌ها از صبح روز (۲۶ دی) بسیاری از محور‌های مواصلاتی استان با مشکل در تردد روبه‌رو شده‌اند.

جلالی اضافه کرد: به ویژه در شهرستان سقز هر چهار محور اصلی به طرف سقز شامل مسیر سقز-بوکان، سقز-بانه، سقز-مریوان و سقز به طرف دیواندره مسدود شدند.

وی عنوان کرد: همچنین با اعلام پلیس راه استان مسیر اصلی سنندج به طرف مریوان و مسیر فرعی کامیاران به طرف سروآباد هم در حال حاضر مسدود شده است.

جلالی ادامه داد: همچنین مسیر اصلی سنندج به طرف دیواندره هم با مشکل در تردد روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: با عنایت به وضع موجود و بارش شدید برف و کولاک شدید در مسیرها، در حال حاضر ۲۴ تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران کل استان در تمامی محور‌ها حضور فعال دارند و مشغول فعالیت و امدادرسانی به خودرو‌ها و مسافر‌های گرفتار در برف هستند.

جلالی افزود: تلاش عمده امدادگران رهاسازی خودرو‌های گرفتار در برف است و برای خودرو‌هایی که امکان رهاسازی و تردد ندارند اقلام امدادی همچون پتو و بسته‌های تغذیه‌ای توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به گزارش انجام شده تا به این لحظه۴۴۵ نفر از هموطنان ما در شهر‌های سقز، بانه، دیواندره و سنندج اسکان اضطراری داده شده‌اند.

جلالی یادآور شد: با توجه به وضعیت پیش‌رو پیش‌بینی می‌شود که محور‌های اصلی استان در ساعت‌های آتی شاهد بارش‌های بیشتری خواهد بود، لذا تمامی تیم‌های عملیاتی در سطح استان در حال آماده‌باش هستند و در طول ۲۴ ساعت آینده و در تمام لحظات در خدمت شهروندان هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار