بازدید 7553
۱

پرسپولیس بیرانوند را نخواست، دستور یحیی برای تمدید با لک

کد خبر: ۱۰۹۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 02 January 2022

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه امروز در هتل محل اقامت این تیم با صدری جلسه داشت و اینکه شنیده می‌شود یک بازیکن برزیلی را مدنظر قرار داده است، عنوان کرد: نشست داشتیم اما شما فهمیدید درباره بازیکن برزیلی است (باخنده) این مسایل بیشتر گمانه‌زنی است و طبق فکری که می کنند چنین چیزهایی می نویسند. هیچ گزینه ای از طرف باشگاه و هیچ گزینه ای از کادرفنی نبوده و تاکنون انجام هم نشده است. 

گل‌محمدی افزود: تا نیم فصل چهار هفته به اضافه یک بازی جام حذفی فاصله داریم. پنج هفته فشرده سخت و سرنوشت‌سازی پیش رو داریم. صد در صد تمرکزمان روی این بازی ها است و اصلا به بحث نقل و انتقالات وارد نشدیم. پس از نیم فصل ۲۰ روز وقت داریم تا این مورد فکر کنیم و جایی که مورد نیاز باشد درباره اش تصمیم گیری کنیم.

می‌خواهیم قرارداد لک را تمدید کنیم و پیشنهادی به بیرانوند نداده ایم

گل‌محمدی در خصوص بحث جذب علیرضا بیرانوند در نیم فصل گفت: هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه نسبت به جذب بیرانوند نداشته‌ایم. دروازه بان آماده ای به نام حامد لک داریم. همه می دانند چه قدر به لک اعتماد و اعتقاد داریم. در چند روز آینده هم درصدد تمدید قراردادش هستیم. درباره اسامی که در رسانه ها و جاهای مختلف مثل فضای مجازی از آنها اسم برده می شود صحبتی نداشته ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا مثل اینکه منچستر داره نه میگه جمع کنین دکون تونو مگه اون میخاد بیان اینجا بازی میکنه که خالی بندی میکننن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی