بازدید 6751
۴

افزایش مصدومان حادثه ریزش ساختمان در تبریز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: تعداد مصدومان حادثه ریزش یک ساختمان در تبریز به ۱۶ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰ 22 December 2021

به گزارش «تابناک»، محمدباقر هنربر سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: ۶ نفر از مصدومان این حادثه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان سینا و ۱۰ نفر دیگر به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه که بر اثر انفجار گاز روی داد، ۲ تن از همشهریان مان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به حضور امام جمعه تبریز، فرماندار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در محل وقوع حادثه گفت: مسوولان ارشد استان با حضور در بیمارستان از مصدومان این حادثه عیادت کردند.

هنربر ادامه داد: نیروهای امدادی از لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و نسبت به آواربرداری و نجات حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: بنا بر اعلام همسایگان احتمال می رود سه تن دیگر هنوز زیر آوار باقی مانده باشند.

وی گفت: اداره کل راهداری و پایانه های استان نیز ماشین آلات سنگین خود را برای کمک به آواربرداری به محل حادثه اعزام کرده است.

در همین حال دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی نیز که در محل وقوع حادثه ریزش ساختمان حضور یافته بود، از هم افزایی همه نهادهای مسوول برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد.

بابک محبوب علیلو گفت: علت وقوع حادثه بعد از اتمام عملیات آواربرداری و نجات همه حادثه دیدگان انجام می شود و در صورتی که نهادی در این ارتباط قصوری داشته باشد، با آن برخورد می شود.

شهردار تبریز نیز با حضور در محل حادثه ریزش ساختمان اعلام کرد: هر چند عوامل شهرداری از نخستین دقایق وقوع این حا ثه در محل حضور یافتند، اما از شهروندان عزیز درخواست داریم که ساختمان های غیر استاندارد نسازند و در این قبیل ساختمان ها سکونت نکنند.

عباس رنجبر ضمن درخواست از مردم برای خودداری از خرید و فروش ساختمان های غیراستاندارد افزود: وقوع این حادثه به خوبی نشان می دهد که وقوع یک زمین لرزه احتمالی در این مناطق چه تبعات جبران ناپذیری می تواند به دنبال داشته باشد.

عصر دیروز ساختمانی در محله بهشتی تبریز بر اثر انفجار گاز ریزش کرد.

هم اکنون تلاش برای آواربرداری این ساختمان و نجات بازماندگان احتمالی در زیر آوار ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
در محلاتی که در سایه رشوه به مامورین شهرداری، طبقات بدون نقشه و نظارت مهندس روی هم کار می شود چنین اتفاقاتی غیرمنتظره نیست.
شهرداری تبریز باید جوابگوی مردمی باشد که زیر آوار چنین ساختمانهایی مانده اند که بدون پروان و نظارت ساخته می شوند.
شمای شهردار چرا مجوز میدی که خرید وفروش بشه
شهرداریه متولی ساخت وساز از مردم می خواد که ساختمان غیر استاندارد نسازند لابد تقصیر مردم هست چون اینا رشوه میدن واونا هم رشوه می گبرن!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی