بازدید 7470

معرفی Kinemaster Pro ، gb whatsapp Pro و Picsart نسخه Mod Apk

کد خبر: ۱۰۹۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 15 December 2021

ویرایش ویدیو در اندروید

Kinemaster Pro را میتوان کاملترین برنامه ادیت فیلم برای اندروید معرفی کرد که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد کاربران بسیاری به خود جذب کرده است. از طریق برنامه Kinemaster Pro Mod Apk می توانید ادیت های بسیار حرفه ای روی کلیپ های خود انجام دهید. اضافه کردن متن، گذاشتن افکت، ساخت کلیپ برای عکس ها، اضافه کردن موزیک بر روی عکس و... از جمله ویژگی های برنامه Kinemaster می باشد.

ویرایش ویدیو در اندروید

نصب دو واتس اپ در یک گوشی

gb whatsapp  یک نسخه مود شده از whatsapp است که تا حدودی مشکلات نسخه اصلی را رفع و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده است. اگه دوست دارید چند اکانت واتس اپ در گوشی خود داشته باشید باید از واتس اپ های غیر رسمی استفاده کنید که یکی از محبوبترین برنامه ها gb whatsapp  است. gb whatsapp pro apk به علت غیر رسمی بودن و اینکه توسط تیم دیگری توسعه داده شد اجازه اضافه شدن در گوگل پلی را ندارد و میتوایند نسخه کامل و رسمی این برنامه را از apkmodct دانلود کنید. این برنامه مشکلاتی نظیر مشکلات نمایش آنلاین، ارسال فایلهای چند رسانه ای با حجم زیاد و بسیار موارد دیگر را رفع کرده است و در کنار نسخه اصلی میتوانید آن را نصب و فعال سازی کنید.

ویرایش ویدیو در اندروید

ویرایش حرفه ای تصاویر

Picsart Pro یکی از برترین برنامه های عکاسی و ویرایش عکس برای گوشی های هوشمند می باشد. تقریبا تمام اصول پایه ای عکاسی با موبایل را تحت پوشش قرار می دهد. مجموعه ای از ابزار کاربردی و هنری که باعث ایجاد خلاقیت می شود و همچنین طیف زیادی از افکتهای عکس را نیز ارائه کرده است.  به سرعت میتوانید روی عکسهایتان افکت گذاری کرده ، کلاژ عکس درست کنید و یا متن دلخواه خودتان را  با فونت زیبا به عکس اضافه نمایید، همچنین ماژول عکاسی برنامه Picsart Mod Apk ایجاد شده که امکانات یک دوربین حرفه ای را در موبایل فراهم می آورد.

ویرایش ویدیو در اندروید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست