بازدید 3629

سخنگوی کاخ سفید: شاهد افزایش جرم و جنایت هستیم

جنیفر ساکی خطاب به خبرنگاران گفت به شما می‌گویم ما شاهد افزایش جرم و جنایت در آمریکا در جریان همه گیری کرونا هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 14 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آسوشیتدپرس، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری در خصوص گمانه زنی‌های دموکرات‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا و پیام کاخ سفید به این افراد گفت: پیام کاخ سفید این است که ما الان متمرکز بر چیزی هستیم که مردم آمریکا این رئیس جمهور را انتخاب کردند تا آن را انجام دهد و آن کنترل کووید ۱۹، بازگرداندن مردم به سرکارشان و کمک به مردم برای آسایش بیشتر بوده است. ما امیدواریم بقیه هم به همین مسائل متمرکز باشند. رئیس جمهور قصد شرکت در انتخابات برای انتخاب مجدد را دارد. این پیام دیگری برای آن‌ها است.

جنیفر ساکی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره افزایش خشونت‌ها در آمریکا به علت برخورد نرم قضات گفت: من نمی‌خواهم در اینجا درباره دلیل صحبت کنم. اما به شما می‌گویم ما شاهد افزایش جرم و جنایت در جریان همه گیری هستیم. دلایل مختلفی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: آنچه ما بر آن تمرکز داریم این است که ببینیم چه کار می‌توانیم برای مقابله با آن انجام دهیم. رئیس جمهور افزایش تامین اعتبار از محل بودجه را در این زمینه پیشنهاد کرده است تا اطمینان یابیم ادارات محلی پلیس و پلیس تامین مالی لازم را دارند.

این در حالی است که به نوشته روزنامه دیلی میل؛ اکثر آمریکایی‌هایی که در شهر‌های بزرگ زندگی می‌کنند بیش از آنکه نگران قطع بودجه پلیس باشند نگران افزایش جرم و جنایت هستند، برای مثال نظرسنجی از ساکنان شهر دیترویت (ایالت میشیگان) آمریکا نشان می‌دهد ۹۰ درصد از مردم خواستار افزایش تعداد ماموران پلیس هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست