بازدید 25768
۳

جعبه‌های آجیل و خشکبار لوکس باکس ویژه شب یلدا

لوکس باکس بعنوان تنها کارخانه تولید کننده جعبه های چوب و شیشه ای با ابداع جعبه های کادویی آجیل و خشکبار این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده تا با سلیقه خود با انتخاب جعبه هایی کادویی آجیل خشکبار شب یلدا لوکس باکس را پر نموده و بعنوان کادویی بسیار خاص و متفاوت به میزبان این شب هدیه دهند در ادامه به بررسی انواع جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس می پردازیم.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 11 December 2021

شب یلدا از آداب و رسوم باستانی ایرانیان بوده که هموراه مورد استقبال قرار گرفته است یکی از رسم های این شب هدیه دادن و جمع شدن در کنار همدیگراست این شب با حافظ خوانی شاهنامه خوانی و صرف میوه وآجیل یکی از بیاد ماندنی ترین شب های سال است، لوکس باکس بعنوان تنها کارخانه تولید کننده جعبه های چوب و شیشه ای با ابداع جعبه های کادویی آجیل و خشکبار این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده تا با سلیقه خود با انتخاب جعبه هایی کادویی آجیل خشکبار شب یلدا لوکس باکس را پر نموده و بعنوان کادویی بسیار خاص و متفاوت به میزبان این شب هدیه دهند در ادامه به بررسی انواع جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس می پردازیم:

جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس ویژه شب یلدا

جعبه آجیل و خشکبار نفیس و صادراتی لوکس باکس

این نوع جعبه ها که معمولا از مواد مرغوب و خاص مانند چوب طبیعی ساخته شده اند با توجه به هدف تولید عرضه آنها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند، جعبه های نفیس چوبی که با مواد رنگی پرداخت و رنگ آمیزی میشنود به علت در تماس بودن با مواد خوراکی می بایست موارد بهداشتی رعایت گردد لذا لوکس باکس برای تولید این محصولات از رنگ های گیاهی یا اصلاحا فود گرید استفاده می نماید تا از هرگونه آسیب به سلامتی مصرف کنندگان یا تغییر در طمع و رنگ خشکبار جلوگیری به عمل آید بنابراین خرید جعبه آجیل و خشکبار شب یلدا(چله) نفیس از پیشنهاد های همیشگی است.

جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس ویژه شب یلدا

جعبه های چوبی آجیل و خشکبار کادویی لوکس باکس

این نوع جعبه ها بدلیل قیمت و کیفیت بسیار بالای آن ها با استقبال بسیار زیادی مواجه شده اند همچنین تنوع بسیار بالای این محصولات سبب شده تا نیاز تمامی مشتریان را پوشش دهد در ادامه به چند مدل از این محصولات اشاره می کنیم، جعبه آجیل و خشکبار ترمه کاری لوکس باکس، جعبه خاتم کاری، شیشه ای، چوبی و .. همچنین لوکس باکس با تولید و عرضه جعبه های مناسبتی به شما عزیزسعی نموده تا در مناسبت های خاص نیز بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی محصولاتی اختصاصی را تهیه نمایید.

جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس ویژه شب یلدا

ساخت جعبه سفارشی بدون هیچ محدودیتی

لوکس باکس بعنوان تولید کننده تخصصی جعبه های چوبی این امکان را دارد تا بدون هییچ گونه محدودیتی تولید انواع جعبه های سفارشی در تیراژ مختلف را اجرایی  و در کوتاه ترین زمان آن را به مشتریان خود تحویل نماید. این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب و تجهیزاتی بروز این اطمینان را حاصل نموده تا محصولات درعین کیفیت بسیار بالا دارای قیمت های رقابتی باشند.

فروشگاه اینترنتی لوکس باکس

فروشگاه اینترنتی یکی از ابزار های بسیبار مفیدی است که دسترسی مشتریان را به محصولات بسیار راحت نموده است امکان بی قید و شرط عودت کالا، پشتیبانی 24 ساعته و ارسال سریع از مزیت های فروشگاه اینترنتی است بنابراین لوکس باکس نیز همانند دیجی کالا، زنبیل، باسلام و... با ایجاد این بستر آنلاین سعی نموده تا رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید.

در سایت فروشگاه لوکس باکس(https://iluxbox.com/) علاوه بر امکان خرید آنلاین همچنین ثبت سفارشات عمده و سفارشی سازی وجود داشته  و در صورت نیاز به راهنمایی یا مراجعه حضوری میتوانید با مشاهده اطلاعات تماس در این سایت با ما در ارتباط باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
از لوکس باکس برای تبلیغ چند گرفته ای؟
قیمتشون چقدره؟
خدا به داد محرومان و مستضعفان کشورمون برسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار