بازدید 8567

مردم اصفهان نماز باران اقامه کردند

نماز طلب باران امروز به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو خبرگان رهبری روز جمعه در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 10 December 2021


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در این مراسم مردم شهید پرور اصفهان پس از اقامه نماز از خدا طلب باران کردند و ازدحام جمعیت به گونه‌ای بود که همه محوطه گلستان شهدای اصفهان شاهد حضور مردم بود.

مردم اصفهان ظهر امروز با لبیک به دعوت علمای شهر در صفوف به هم پیوسته نماز باران شرکت کردند و در کنار جگرگوشه‌هایشان در گلستان شهدا دست به دعا بلند کرده و باران رحمت الهی را طلب کردند.

آیت الله مهدوی که امامت این نماز را عهده دار بود، در خطبه های پس از نماز خطاب به مسوولان کشور و استان گفت: خواندن نماز باران به معنای تلاش نکردن مسوولان برای حل مشکلات آب نیست.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، گناه را یکی از موانع نزول باران عنوان کرد و گفت:ما وظیفه داریم با دلی شکسته استغفار کنیم؛ بلکه خداوند، باران رحمتش را بر ما نازل کند.

آیت الله مهدوی گفت: ما پیمان و میثاقی بستیم با شهدا که نباید آن را فراموش کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان بر استقامت و صبر در مقابل سختی ها و دشواری ها تاکید کرد و گفت: البته ما هم نیاز به استغفار داریم و هم استقامت، در شرایط،کنونی وظیفه مردم در مقابل تهدیدها و تحریم ها بسیار سنگین است و ایستادگی و مقاومت ضروری است تا با سربلندی و با لطف الهی از این گردنه های سخت عبور کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۰
در کمک خواستن از خداوند هیچ گونه شک و تردیدی نیست. اما یکی از روشهای خواستن از خداوند استفاده از عقل است.
دو سه هزار نفری بودند نه مردم اصفهان جالب است اصفهان چند هزار روحانی دارد همین حدود ده نفر نماز حاضر شدند هر چقدر هم به آسمان نگاه می کنم جز دود چیز دیگری نمی بینم با آن کارها که دو هفته پیش کردند توقع لطف و مرحمت خداوند را دارند
پیش بینی هواشناسی جهانی یک هفته دیگه بارانی است بهتر نیست یه فیلم دیگه بازی می کردند .
ضمن احترام به اعتقادات نمازگزاران و تاکید بر موثر بودن دعا ، پروسه ای که به نزول باران می انجامد ، لزوما در بالای سر ما استارت نمیخورد و معمولا در منطقه جغرافیایی ما ، ورود جبهه های هوای سرد از غرب کشور ، عامل اصلی است . دعا کردن برای نزول باران در این لحظه ، به معنای آنست که دعا کنیم در اروپا و کشورهای غرب ما ، چند روز قبل بارندگی اتفاق افتاده باشد .
بالاخره هواشناسی اوکی داد.
خیلی جالبه قبل خواندن نماز تمام سایت های هواشناسی رو بررسی می کنند تا ببیند کی باران میاد، بعدش یک هفته جلوتر نماز می خونند. باران که اومد می گن نماز باران ما مستجاب شد!!!!!! اگر راست می گید تو تابستان و بدون هماهنگی با سایت های هواشناسی نماز بخونید!!!!!
چرا اینقدر کم؟!
مشکل اب اصفهان از کمی باران در سرخاه ای زاینده رور است اشتباهی نماز خوندید باید می رفتید فریدن و کوهرنگ نماز می خوندید
بر اساس پيش بيني وضعيت هوا اقدام رندانه اي نمودند
يك سئوال در كل برايم مفتوح است: گارانتي تايم نمازباران چند روز است؟
بهترین کار جلوگیری از اجرای طرح های صنعتی بزرگ در حوزه زاینده رود می باشد
همچنین جلوی طرح های توسعه فولاد مبارکه را گرفت که تا حالا از ظرفیت 2 میلیون تن به 13 میلیون تن رسیده است.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی