بازدید 17368

واکنش ارشاد به لغو کنسرت سراج

کد خبر: ۱۰۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۷ 13 July 2010
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام گروههای خودسر در ممانعت از برگزاری کنسرت گروه بیدل به خوانندگی حسام الدین سراج در کرمانشاه را محکوم کرد.

به گزارش مهر، به دنبال لغو کنسرت حسام الدین سراج در کرمانشاه به دلیل مزاحمت برخی افراد خودسر، سرپرست دفتر موسیقی ارشاد با ارسال نامه ای به خبرگزاری مهر ضمن محکوم کردن مزاحمتهای صورت گرفته در برگزاری این کنسرت چنین آورده است : "نظر به اتفاقات و مزاحمتهایی که توسط جمعی از افراد خودسر در محل برگزاری کنسرت گروه "بیدل" در شهر کرمانشاه ایجاد و در نهایت به عدم برگزاری کنسرت موسیقی گروه مذکور منجر شده است دفتر موسیقی ضمن محکوم کردن این اقدام ‌حمایت خود را از برنامه های موسیقایی دارای مجوز در سراسر کشور اعلام کرده و از نهادهای مسئول انتظار دارد با انجام وظایف قانونی خود‌ مانع از اقدامات غیرقانونی و خودسرانه ‌ای شوند که باعث تضعیف فعالیتهای اصیل فرهنگی شده و ناآگاهانه زمینه را برای رونق بازار آثار غیرمجاز و غیر فرهنگی فراهم می‌نمایند".

کنسرت گروه موسیقی "بیدل" با آواز حسام الدین سراج قرار بود طی سه شب در کرمانشاه برگزار شود اما به دلیل دخالت و ایجاد مزاحمت گروهی از افراد خودسر لغو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پلیس زحمت کش که اونجا بوده و از خودسر ها می ترسیده!
پیشنهاد میکنم در خبر بیاورید نیروهای خوسر!!! با چراغ سبز نیروی انتظامی!!! مانع برگزاری کنسرت شدند.
عجب واكنشي
خودتون مي فرستيد جلو بعدش هم تكذيب يا شماتت مي كنيد آخه اين چه مملكتيه كه يك عده به عنوان لباس شخصي هر ...دلشون مي خواد مي خورند اما يك دانشجو در اين مملكت حق نداره حرف بزنه !
یعنی این گرو ه های خودسر کی هستند که که این قدر قدرت دارند و کسی نمی تواند مقابل کارهای خلاف آنها بایستد؟
واقعا خودسر هستند؟ این ها که هم فرمانده دارند، هم بیسیم دارند ، هم اسلحه دارند ، هم تجهیزات اضافه دارند ، باتوم دارند ، و ....
چرا بهشون می گید خودسر؟
محکوم کردن چه فایده ای دارد؟!
بايدديد اين مزاحمتها از طرف چه كساني بوده و به چه علت مزاحم شده اند .ممكن همين كنسرت محل تجمع بي حجاب ها شده باشد يعني يك كار داراي مجوز تبديل شده باشد به يك محلي براي زير پا گذاشتن احكام اسلام.خود موسيقي مورد ندارد چنانكه آقاي سراج فردي وزين و موسيقي سنتي ايراني اجرا ميكند ولي كنترل محل اجرا كه دست ايشان نيست .شايد كساني به دليل وضعيت نابسامان ايجاد شده دخالت كرده اند. شايد هم نه واقعا خودسري كره اند و بي جهت مشكل ايجاد كرده اند.بايد واضح توضيح داده شود.
این افراد خودسر چرا دستگیر نمی شوند؟ آیا محکوم کردن می تواند خسارت وارده را جبران کند؟ شاید هم این افراد خودسر فرستاده همین محکوم کننده باشند!!!
همیشه عده ای خودسر هستند که فعالیت می کنند.... هیچ هماهنگی بین این نیروها و نیروهای امنیتی هم وجود نداره....باور کنید!!!!!
فرق خودسر و اغتشاشگر: اغتشاشگر قابل پیگرد و محاکمه است حتی اگر 3 میلیون نفر باشند ولی خودسر قابل پیگرد نیست و گاها ... حتی اگر 10 نفر باشند.
این نوع محکوم کردن ها افسوس پس از کشتن است
باز بگین آدم فضائی افسانه س.
با سلام
انتشار بیانیه کفایت نمی کند. مجوز دادی توان دفاع از مجوزت باید داشته باشی . قاعدتا قبل از مجوز استعلام کردی . اکنون شجاع باش از گروه بیدل عذر خواهی کن و قرار کنسرت بعدی را بگذارید . البته اگه روحیه ای برای سراج باقی مانده باشد تا صدایش درآید .
موسیقی بخشی از آزادی مردمه ، اگه موسیقی نه پس چه جایگزینی داره ؟
بقول خودت مردم جاز و رپ گوش بدن . متحجرین تصمیم خود را بنام رهبری اجراء کرده اند . باید از این افراد برائت جست . چون رهبری شخصیتی مترقی و دوستدار موسیقی است .
سراج چهره اي موجه مردمي ومحبوب است لذا مردم ازمسئولان انتظار تنبيه آمران ومباشران اين اتفاق اسفباررادارند
خودسر!!!! چقدر این کلمه تکراریه
چه قدرتي دارهد اين " افراد خودسر " !!!
نوشدارو بعد از مرگ سهراب
فعلا نهادهای امنیتی و پلیس کشور سرگرم مدل های مو و نسبت بین دختر پسرها هستند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی