بازدید 4441

بازداشت معترضان به سیاست‌های آمریکا در استانبول

گروهی از جوانان ترکیه روز سه شنبه در شهر استانبول ترکیه، اقدام به کشیدن گونی بر سر نظامی آمریکایی کردند.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 04 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، دفتر فرمانداری استانبول اعلام کرد، مقامات دولت ترکیه روز چهارشنبه ۱۷ نفر را به دلیل گونی کشیدن بر سر یک عضو نیروی دریایی آمریکا که به نشان اعتراض به سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه (غرب آسیا) صورت گرفت بازداشت کردند.

گروهی از جوانان ترکیه موسوم به «اتحادیه جوانان ترکیه» امروز سه‌شنبه در منطقه سارای بورون استانبول اقدام به کشیدن گونی بر سر یک نظامی آمریکایی کردند. این گروه، عکس‌های این ماجرا را در توئیتر منتشر کرد. این اقدام با شعار‌های ضدآمریکایی افراد علیه این شهروند آمریکا همراه بود.

گروه اتحادیه جوانان ترکیه، منتقد حمایت آمریکا از نیرو‌های کرد موسوم به «ی پ گ» است که دولت ترکیه، این گروه را تروریست قلمداد می‌کند.

گفتنی است؛ ناو آمریکایی، یو اس اس مونت ویتنی از روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه، در سواحل استانبول ترکیه لنگر انداخته و قرار است سه روز در این شهر بماند و پس از آن برای شرکت در یک تمرین نظامی در دریای سیاه، استانبول را ترک خواهد کرد.

گروه اتحادیه جوانان ترکیه در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز در اقدامی مشابه بر سر نظامیان آمریکایی که از مانوری نظامی در منطقه دریای سیاه باز می‌گشتند، گونی کشیده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی