بازدید 66216

تمدید ثبت شماره حساب دریافت یارانه

کد خبر: ۱۰۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰ 12 July 2010

ثبت شماره حساب یا کارت بانکی سرپرستان خانوار 6 استان آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، کرمانشاه و گلستان برای دریافت یارانه ، 3 روز دیگر تمدید شد.   
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون هدفمند سازی یارانه های وزارت رفاه و تامین اجتماعی با بیان این خبر و با اشاره به اینکه مرحله نخست هدفمند کردن یارانه ها از سه شنبه 15تیر در این 6 استان آغاز شده بود، افزود: به علت تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه و احتمال اینکه برخی از هموطنان در 6 استان نتوانسته باشند شماره حساب خود را ثبت کنند ، مهلت یک هفته ای آنان 3 روز دیگر تمدید شد و سرپرستان این خانوارها می توانند روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه این هفته شماره حساب یا کارت بانکی خود را در سامانه http://WWW.REFAHI.IR ثبت کنند.

بهروز مرادی با تأکید دوباره بر اینکه ثبت شماره حساب کارت بانکی تنها به صورت اینترنتی و در سامانه WWW.REFAHI.IR صورت می گیرد تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته دریافت شماره حساب و کارت سرپرستان خانوار برای دریافت یارانه به صورت تدریجی اما پرداخت نقدی یارانه به صورت سراسری در کشور انجام می شود.

مرحله نخست از قانون اجرای هدفمند کردن یارانه ها از 24 خرداد و در شش استان اردبیل، سمنان، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد، مازندران و هرمزگان به صورت رسمی کلید خورد و سرپرستان خانوار این 6 استان شماره حساب و یا کارت خود را در سامانه WWW.REFAHI.IR ثبت کردند و بنا بر اعلام وزیر رفاه و تأمین اجتماعی ثبت شماره حساب و کارت بانکی سرپرستان خانواری که فرم های اقتصادی خانوار را پر کرده اند تا پایان تابستان در سراسر کشور انجام خواهد شد.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۰
این همه تو بوق و کرنا گفتین سهام عدالت ، سهام عدالت ، این سهام اگه بین مردم توضیع بشه فاصله فقیر و غنی را کم میکنه. چند روزه پیش مادر بنده بعد از 3 سال موفق به گرفتنش شد و با دیدن رقم نجومیش همه ما ها شوکه شدیم . سالی 40 هزار تومان. یعنی ماهی 3 هزار و سیصد تومان.
که با این رقم فقط میشود 400 گرم گوشت برای 4 وعده یک خانواده 3 نفری خرید. از سهام عدالت میشود به این نتیجه رسید که هدف مند کردن یارانه ها هم چیزی بجز گرم کرد سر مردم بیچاره ایران نیست.
اگه این پیام رو درج نکنید خائن به مردم و ایران عزیز هستید.
من که یک هفته است هرکار می کنم نمی توانم وارد سایت شوم.اگر با آن اداره تماس دارید،به ما هم راه چاره را بگویید.
من کافی نت دارم برای هر سرپرست خانوار که ثبت نام میکردم بقل دستم مینشست فقط ناله میکرد و میگفتند که دولت مردم رو به باد مسخره گرفته و یه سری دشنام پشت این و اون میدادند..جدی اگه هدفمند کردن یارانه خوب باشه چرا مردم و حتی استاد دانشگاهش هم باید بشینه کنارم این همه دشنام بده پشت سر دولت و این و اون...در واقع این یک نوع ثبت نام استقبالی نبود یک نوع ثبت نام زورکی بود که بر مردم تحمیل شد..
یاد شعارهای دوران انقلاب افتادم و یادمه که ملت در رابطه با آب و برق و نفت و .... مجانی و حتی پیکان 14 هزارتومانی شعار میدادند و حق ( مسلم ) خود می دانستند!
شماکه فقط بلدید حرف بزنید فکری به حال این کارمندان بانکها بکنید که مثل تراکتور تمام تعطیلات راهم سرکار باگرمای 45درجه کار کرده اند
بنده نیز بارها خواستم فرم اطلاعات اقتصادی رو تکمیل کنم ولی اصلا امکان نداشت. خوب اگر مخصوصا سایت اشکال دارد و مسئولین هم میدونند چرا مدم رو سر کار می ذارن. تازه مگر قراره ماهی چند به هر نفر پرداخت شود. فکر کنم عطایش را به لقایش ببخشیم بهتره.
تاسفانه هم مردم سرکار هستند یک روز سهام عدالت یک روز کارت سوخت یک روز کارت ملی یک روز یارانه ها و ... همه سرکار هستیم!!!!
بايد از يه سيستم جستجوي ديگه مثل فاير فاكس استفاده كنيد. البته به نظر من
هيچي بي خيال!
همچین گفتن اجرا کردند که ما فکر کردیم جا موندیم. اینها واسه اینه که ذهن مردمو آماده کنن
باز خدا رو شکر کنی که گرفتین ، به ما که هنوز بوی سهام بی عدالتی هم نرسیده که بدونیم چه رنگیه !
گدا به کدا رحمت به خدا
بعداز سه سال فعلا اکثر کارمندان آن چهل هزار تومانی سالانه را هم ندیده اند ؟؟؟؟
چند روز قبل براي دريافت سود سهام عدالت به يكي از شعب بانك ملي مراجعه كردم جالب است بدانيد كاركنان بانك سليقه اي عمل ميكنند ابتدا به يك گيشه مراجعه كردم و در سايت چك كرد و گفت سود سهام شما واريز شده است وقتي براي دريافت به گيشه ديگر رفتم گفت واريز نشده است.لازم به توضيح است كه كارت هاي مربوط به سهام عدالت اعضاي خانواده ام را سه سال پيش دريافت كرده ام و تا كنون حتي يك ريال سود دريافت نكرده ام
واقعا خیلی مسخره است. گرونی از همین الان تاثیرش را گذاشته فقط کافیه سری به بازار رهن و اجاره بزنید. تا کی می خواهید بر سیاستهای غلط پافشاری کنید. مردم را بدبخت کردید.
از رئیس جمهور محترم دو عدد سئوال دارم
1- آیا در سایر کشورهای پیشرفته و یا در حال پیشرفت نیز مانند کشور ما از ایجاد چنین طرحهای خبری هست . مثالا اگر کشور چین بخواهد چنین طرحی پیاده نماید چگونه امکان پذیر میباشد .
2- رئیس جمهور محترم مدتی پیش ضمن مصاحبه خود در رسانه ملی فرمودند که با پرداخت هدفمند کردن یارانه ها مردم پول خود را پس انداز میکنند و میتوانند با این پول مثلا ماشین بخرند، خونه بخرند
، پسر زن بدهند و..... آیا واقعا با اجرای این طرح پولی برای پس انداز کردن باقی میماند و یا بیشتر از آنکه دریافت میکنیم باید صرف پرداخت هزینه های بیشتر کنیم
با سپاس از شما برای درج این دو سئوال
همان 40 هزار تومان هم هنوز به ما كه كارمنديم ندادند فقط 3 ساله كه يك برگه سهام به ما دادند ولي خبري از سود سهام نيست
با توجه به ميانگين تورم در كل كشور قيمت گوشت هم در كل كشور بايد محاسبه شود لذا با اين مبلغ ميشود سالي حدود يك و نيم كيلو گوشت خريد اگر يك خانواده 3 نفره روزي هر كدام يك و نيم گرم گوشت تناول كنند در سال اين خانواده حدود 1643 گرم گوشت مصرف خواهد كرد پيدا كنيد پرتقال فروش را؟
یارانه مثل مهریه هست. کی داده و کی گرفته
با سلام

بعد از اينهمه تبليغات براي سهام عدالت و هدر دادن سرمايه بيت المال براي چاپ و توزيع و . . . برگه هاي سهام تازه تصميم گرفتن جمعش كنن. اين وسط فقط پول مردم بود كه حيف و ميل شد و توي جيب بعضي از اقايون رفت تا دفتر دستك الكي راه بندازن. براي يارانه ها هم همين طور. الكي كلي بودجه براي سازمان هدفمندي و از اينجور مزخرفات خرج مي كنن آخرش ميان ميگن لطفا اگر وضعتون خوبه ثبت نام نكنين. به شما چه كه وضع ملت خوبه يا بد. شما وظيفه داريد هزينه ها را رو تامين كنيد. هركس دلش خواست حقشو مي گيره مريزه توي جوي اب. اگه راست ميگيد بجاي اينهمه مسخره بازي حقوق ملت را بر اساس پايه خليج فارس بديد و بعدش همه چيز رو آزاد كنيد و اينهمه سر مردم منت نذاريد.
اگه مدافع حقوق ملت هستيد اين مطلب را منتشر كنيد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار