بازدید 5735
۳

موضع مشترک ایران‌و‌چین درباره غیرقانونی‌بودن تحریم‌ها

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران و چین به عنوان شرکایی قابل اعتماد، در خصوص غیرقانونی بودن تحریم‌های یکجانبه آمریکا و اهمیت حاکمیت قانون در روابط بین‌الملل موضع مشترکی دارند.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 01 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی باقری کنی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در یک گفت وگوی تلفنی دوستانه و ثمربخش با ما ژائو معاون وزارت خارجه چین از مواضع مثبت و تعاملات سازنده چین قدردانی کردم.

معاون وزیر امور خارجه افزود: ایران و چین به عنوان شرکایی قابل اعتماد، در خصوص غیرقانونی بودن تحریم‌های یکجانبه آمریکا و اهمیت حاکمیت قانون در روابط بین‌الملل موضع مشترکی دارند.

وی تاکید کرد: لغو تحریم‌ها علیه اشخاص و نهاد‌های ایرانی و طرف‌های ثالث و تضمین به عدم تکرار مورد تاکید قرار گرفت. رایزنی‌ها بین دو طرف در مورد طیفی از موضوعات به‌ویژه در عرصه بین‌المللی در آینده ادامه خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
همین چین بارها قطعنامه ها و تحریم ها علیه ایران را امضا کرد.اصلا قابل درک نیست که بخاطر مبارزه با چی اینهمه خسارت به کشور وارد میشه و جالبتر اینکه به دامان روسیه و چین پناه میبریم که خودشان عین مار غاشیه هستند.
چین و روسیه با این حرفهای پوسیده فقط بدنبال دوشیدن ایران هستند و تاکنون با توجه به سیاستهای انفعالی و کلیشه ای ایران بخوبی برداشت کرده اند .تاکی؟
دستشون درد نکند!
اما کاملا با تحریم کنندگان همکاری می کنند
مسئولین بی خبر هم دهها سال بیانیه مشترک صادر می کنند ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار