بازدید 60529

نتایج استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

کد خبر: ۱۰۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۱ 11 July 2010
نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش از سوی مرکز سنجش این وزارتخانه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی پذیرفته‌شدگان در لینک سایت مرکز سنجش به نشانی http://aee.medu.ir و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به‌ آدرسwww.medu.ir قابل دسترسی است.

براساس این گزارش، اسامی داوطلبان پذیرفته شده‌ی مرحله‌ی اول آزمون، تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده است.

تمامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون، لازم است با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش، به نشانی www.medu.ir و سپس لینک دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی http://gozinesh.medu.ir و مطالعه‌ی اطلاعیه‌ی مربوط، فرم اطلاعات فردی را از سایت مذکور دریافت و پس از تکمیل با دو قطعه عکس پشت‌نویسی شده به همراه تصویر تمامی صفحات شناسنامه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 26/4/89 از طریق پست پیشتاز به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود ارسال کنند.

زمان و چگونگی برگزاری مرحله‌ی دوم آزمون که به صورت مصاحبه‌ی تخصصی و یا عملی(حسب رشته )است و همچنین نحوه‌ی ارائه مدارک لازم توسط پذیرفته‌شدگان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استانها ابلاغ می‌شود تا حداکثر ظرف مدت 15 روز آینده اطلاع‌رسانی شود.

این گزارش می‌افزاید: کارنامه افرادی که در این مرحله پذیرش نشده اند از روز شنبه مورخ 26/4/89 تا روز چهارشنبه مورخ 30/4/89 بر روی سایت مرکز سنجش قرار خواهد گرفت.

همان‌گونه که در آگهی استخدام و اطلاعیه‌های قبلی مکرر به اطلاع داوطلبان محترم رسیده است، چنانچه در هر یک از مراحل فرآیند آزمون و جذب مشخص شود که داوطلب فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام بوده ومدارک خلاف واقع ارائه داده است قبولی وی کان لم یکن تلقی خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
خیلی ضعیف
با سلام
از ساعت هفت صبح تا الان هر کاری کردم این سایت باز نشد و همش خطا می زنه
خداوکیلی یه فکری به حال این سایته بکنین
با سلام
از سایت محترم تابناک تقاضا دارم اطلاعاتی در خصوص زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ورودی دبیرستانهای استعدادهای درخشان (سمپاد) نیز کسب و در اختیار مردم قرار دهند.
گفتنی است طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است که تاریخ 25 تیرماه آزمون مرحله دوم دبیرستانهای یاد شده انجام شود، حال آنکه تا امروز 20 تیر نه نتایج آزمون مرحله اول اعلام شده و نه هیچ یک از مسئولین ذیربط که از طریق تلفن یا آنها تماس گرفته شده پاسخگو بوده اند.
این بی نظمی در برنامه ریزی ایام تابستان دانش آموزان و همینطور خانواده ها برای انجام مسافرت خانوادگی اثر منفی مستقیم داشته و سردرگمی به علت عدم اطلاع رسانی فشار مضاعفی روی دانش آموزان ذینفع و والدین آنها وارد نموده.
با تشکر
آقای وزیر قبول کنید که همه چیز سازماندهی شده و ازقبل تعیین شده بود.فقط یه بازی بود.هرکس بندپ.پ را داشته باشدهمه چیز را دارد.پول و پارتی
بايد دست مريزاد گفت چون از صبح تا حالا هر دو تا سايت هنگ کردن بالا نميان!
این سایت که اصلا باز نمی شه
سازمان سنجش اموزش و پرورش اخيرا 3 ازمون برگزار كرده:
1)31 ارديبهشت ازمون مرحله دوم تيزهوشان ابتدايي،با 23 هزار شركت كننده،زمان وعده داده شده براي اعلام نتايج نيمه اول تيرماه
2)7 خرداد ازمون استخدامي با 360 هزار شركت كننده،زمان وعده داده شده براي نتايج هفته اول تير ماه
3)21 خرداد،ازمون تيزهوشان مرحله اول راهنمايي با 48 هزار شركت كننده،زماني براي اعلام نتايج مشخص نشده اما مرحله دوم ان 25تير برگزار مي شود
همانطور كه ملاحظه مي كنيد خلف وعده وكاستي فراوان در كار اين سازمان مشاهده مي شود،به خصوص در مورد ازمونهاي تيزهوشان كه تعداد شركت كنندگانشان بسيار كم است ولي اعلام نتايج بسيار تاخير دارد،ضمنا ثبت نام مدارس مدتهاست شروع شده واين عده بلاتكليفند
این چه سایتی است که از صبح من تلاش می کنم ولی تاکنون نتوانسته ام واردش بشوم . لطفا بگویید این موارد که با روحیات و سرنوشتهای مردم نیز اثر گذار است ، از کارشناسان فنی خوب جهت طراحی و مدیریت سایت استفاده کنند.
با سلام
اعلام نتایج آموزش و پرورش یک اشتباه امنیتی استراتژیک البته در سطح این وزارت خانه است.
اولا اینکه در 12 ساعت اول فقط موفق به دیده نتیجه یک نفر شدم و در حوالی ساعت 15 روز 20 تیر دسترسی به نتایج آسان شد.
اما فاجعه:
فرض بفرمایید شما ما یک یا چند نفر که در این آزمون شرکت کرده اند مشکل دارید و قاعدتا اسم و فامیل طرف را میدانی
حالا می تونی با ورود به این سایت کل مشخصات فردی شامل نام: شماره ملی:
نام خانوادگی: شماره شناسنامه:
نام پدر: شماره داوطلبی:
استان مورد تقاضا: سهمیه
را ببینی
آقا به نظر شما بهتر نبود فقط اسامی را در وبسایت قرار می دادید.
آیا بهتر نبود در تار و پود آی تی که هنوز زیرساختش را فراهم نکرده اید گیر نیافتید
متشکرم
سلام
تابناکی های عزیز از وقتی بازتابی بودید با شما هستم و افتخار میکنم که به سایت شما مراجعه مکنم اما بالا غیرتا این نظر من بنویسید تا مسئولین یه فکری بکنند.
بنده در یکی از آزمونهایی که در سطح کشوری برای استخدام بود حائز رتبه اول شدم حال چگونه است که در بین 21 نفر در استان اردبیل قرار نگرفته ام.
اگر بعد 20 روز پیگیری کنید و حکم استخدامی برای یه عده ای که حقشون زده بشه اون وقت دیگه ارزش نداره.
ممنونم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار