بازدید 4272

پیام تشکر رییس فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۱۰۷۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 26 September 2021
رییس فدراسیون فوتبال در پیامی از کلیه کسانی که وی را در غم از دست دادن پدرش با ارسال پیام و دسته‌گل و حضور در مراسم ختم و تدفین همراهی کردند، تقدیر و تشکر کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن پیام شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

به نام حضرت دوست / من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق


ًضمن تسلیم به مشیت الهی و رضایت به رضای او و عرض ارادت و اخلاص به نبی مکرم اسلام ص و خاندان مطهر رسالت و امامت (ع )، با بزرگداشت ایام اربعین حسینی و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و امام شهدا .
با اهدای درود و فاتحه و ارادت به روح پدر نیکومرام ، خادم و محب اهل بیت عصمت و طهارت( ع) ، مرحوم مغفور جناب هاشم عزیزی خادم ، ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان، ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان و همدل بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما.
ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان با حضور در مراسم تدفین و ترحیم پدرم و یا ارسال گل و پیام‌های تسلیت از راه های دور و خارج کشور ... موجبات تسکین آلام این حقیر و خاندان گرامی ما را فراهم نمود .
همه این عزیزان مهربان، شایسته قدردانی و سپاسگزاری اند.

بر خود واجب می دانم از اظهار لطف جناب آقای دکتر محمد مخبر، معاون محترم اول رییس جمهور، وزیران محترم، وزیر ارجمند ورزش و جوانان کشور، نمایندگان گرامی مجلس شورای اسلامی، جامعه بزرگ‌ فوتبال کشور( مجمع محترم و هیات رییسه گرامی فدراسیون فوتبال، باشگاههای فوتبال، مدیران و کارکنان خدوم فدراسیون و سازمان لیگ، کادر، مربیان و فوتبالیست های افتخار آفرین کلیه تیمهای ملی،فوتبالیست های گرانقدر کشور ... )، جامعه بزرگ ورزش کشور ( رییس و مدیران محترم کمیته ملی المپیک، روسا، مجامع و مدیران فدراسیون های ورزش کشور و .... )، مقامات ارجمند استانهای حوزه زاگرس به ویژه مسوولین عزیز شهرستان اندیمشک، رسانه بزرگ ملی و دیگر رسانه های گروهی، بستگان، آحاد و اقشار مختلف مردم خون گرم و دوست داشتنی اندیمشک و حومه که هماره ما را مرهون الطاف و مهربانی خویش ساخته اند صمیمانه تشکر و قدرانی نمایم .
از خداوند منان برای همگان ، عمر طولانی با عزت و مکرمت ، برکت و سلامتی و توفیقات روز افزون الهی مسالت می کنم .

آرزو می‌کنم در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نموده و تلاش می‌کنم تا حضوراً توفیق عرض تشکر داشته باشم، چنانچه به دلیل تألمات روحی و کثرت اشتغالات سنگین ، امکان ادای دِین و وظیفه فراهم نگردید از همه بزرگواران تقاضای عفو و بخشش دارم .
با عنایت به شرایط عمومی کشور و ضرورت رعایت پروتکل ها و حراست از سلامتی عزیزان ، هیچ گونه مراسم تجمعی برگزار نخواهد و دعای خیر و فاتحه شما دوستداران بدرقه راه پدر خواهد بود .

و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
شهاب الدین عزیزی خادم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی