بازدید 55606

نامه رهبر انقلاب به هاشمی و احمدی نژاد درباره دانشگاه آزاد

کد خبر: ۱۰۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵ 05 July 2010
دبیرخانه هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب در احکام جداگانه ای خطاب به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاداسلامی و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند فعلاً از تصرف مبنی بر وقف دانشگاه آزاد اسلامی و هرگونه اقدام مبتنی بر اساسنامه جدید مصوب دانشگاه آزاد خودداری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه هیئت موسس دانشگاه آزاد با ارسال اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع مردم بزرگوار و به ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد و خانواده های آنان می رسانیم که پس از اتفاقات اخیر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دو حکم جداگانه خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد و دکتر محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره دانشگاه آزاد مواردی را مطرح کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: رهبر معظم انقلاب در این احکام "از آنجا که مجادلات پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی گفتگوهای ملال انگیز و غیرلازمی را بر مناسبات برخی از مسئولان تحمیل کرده و اختلافات ملال انگیزی در مورد مسائل دانشگاه آزاد اسلامی پیش آمده" دستور فرمودند فعلاً از تصرف مبنی بر وقف دانشگاه آزاد اسلامی و هرگونه اقدام مبتنی بر اساسنامه جدید مصوب دانشگاه آزاد خودداری شود و اجرای اساسنامه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی متوقف شود.

این دبیرخانه در این اطلاعیه ضمن اشاره به برخی از اخبار در این خصوص همچنین به رسانه ها توصیه کرده است که از اقدام منافی با دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی پرهیز شود.

این اطلاعیه در سایت هیئت موسس دانشگاه آزاد نیز منتشر شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
اقا جان بین اقایان هاشمی و احمدی نژاددوستی واشتی برقرار کنید به نفع انقلاب وهمه است از اختلاف هیچ کس سود نمی برد
فکر میکنم یکی از سودهای بدست آمده از تنشها پیرامون دانشگاه آزاد این باشد که مسئولین کشور دریابند تنگنای جدی در حوزه قانون و مرجع قانونگذار در کشور وجود دارد. بنابر این با برچسب نیمتوان این مشکل را حل کرد و باید بدنبال درمان همیشگی آن بود. اگر قرا باشد همه تنشها و اختلاف نظرهای سیاسی و مدیریتی در کشور منتظر حکم رهبری باشد و قانون و مراجع قضایی توان حل و فصل آنرا نداشته باشند، باید اقرار کنیم که کشور خیلی به عقب رفته است.
با سلام
حقيقتا كه مطلب خوبي بود چرا كه تنها رهبر قادر به جلوگيري از اين سودجويي عده اي بودند وقف دانشگاه آزاد آن هم به هيئت موسس؟!
احسنت بر رهبر فرزانه انقلاب واقعا که ایشان فصل الخطاب هستند.
یاعلی ! حالا پیروان ولایت را منتظریم بشناسیم!! در عمل!
درود بر معظم له ، تدبیر ایشان بی نظیر است
البته رهبر انقلاب هرچه دستور دهند فصل الخطاب خواهد بود و این چنانچه این فرمان صادر شده باشد در راستای مصلحتی است که ایشان تشخیص داده اند ولی دانشگاه آزاد بنظر می آید با این بازی ها راه بجایی نخواهد برد
خداوند متعال سايه رهبر معظم انقلاب اسلامي را هميشه بر سر اين امت مستدام فرمايد كه در خطيرترين برهه ها مردم ونظام را از وسوسه هاي شياطين داخلي و خارجي نجات ميدهد. اين است مزاياي ولايت فقيه . محسن اسماعيلي.
احسنت به رهبر معظم انقلاب که این تدبیر را اندیشیدند
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد .
بحمد الله با تصمیم حکیمانه رهبر انقلاب از مجادله جدید رهایی یافتیم.
اما سایت تابناک در خصوص مسئله دانشگاه آزاد هم در خبر هم در بخش اصلی اعتدال خبر رسانی را رعایت نکرد.
زنده باد رهبر عزیزمان
این یک موفقیت برای هاشمی است.
خد را شکر که رهبری فرزانه داریم.
حتما باید مقام رهبری وارد میشد تا مسئله حل بشه ؟
البته باید از کسانی این سوال پرسید که به جای خدمت به مردم دنبال حاشیه سازی و جنجال هستند تا بلکه بتونند جو کشور رو متشنج کنند.
درود خدا وبیامبرش بر تو ای سلا له رسول الله که با اقدام بموقع چاره اندیشی فرمودید.
سایه مقام معظم رهبری بر سر مردم این کشور مستدام و حضور آیت الله هاشمی در تمامی صحنه های سیاسی کشور پاینده باد
زنده باد ر هبری
ما رهبر عاقل و زرنگی داریم.
اگر اختیار با این تند رو ها بود تو این شرایط همه چیزو داغون میکردن.
احسنت بر اين دور انديشي ما كه بدين حكيم افتخار مي كنيم
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد .
مقام معظم رهبری همیشه حرفشان حجت است .
باز هم مقام معظم رهبری که این کشون کشون را پایان دادند . آقا فدات
کاش متن کامل نامه را می گذاشتید باید جالب باشه
ضمن این که فکر نمی کنم جالب باشه مسئولان مملکت تو هر موردی اونقدر نتونن با هم کنار بیان و اختلاف پیدا کنن که سرانجام رهبری بخواهند مداخله کنند و در این امور جزئی وساطت کنند
درود بر رهبر انقلاب كه همه جا فصل الخطاب هستند خدا كند مسيولين نظام هم درس بگيرند
ای رهبر عزیز مرحبا و احسنت خدا بر شما که در عدالت و قضاوت از علی (ع) الهام گرفته اید به وجود چنین رهبر فرزانه ای به خود می بالیم
خوب است وگرامی
خامنه ای خمینی زمان است :
اشگ شوق بر صورتمان جاری میشود وقتی به وجود مبارک ایشان حتی فکر میکنیم . حتما بدون حتما بدون اگر خودم هم این کامنت را نمی گذاشتم کسانی بودن که این حس را بنویسند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی