بازدید 6542
۲

برگ سبز، سند مالکیت خودرو است

رئیس پلیس راهورکرج گفت: برگ سبز خودرو سند مالکیت است و مراجعه اشخاص به دفتر اسناد برای یک سند دیگر، الزامی نیست.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 11 September 2021

به گزارش تابناک، فارس نوشت: حمدالله رحمتی پور، رئیس پلیس راهور شهرستان کرج، در پاسخ به برخی ابهامات ایجاد شده در خصوص سندیت برگ سبز خودرو، گفت: بنا به دستور دادستان کل کشور، برگ سبز خودرو سند مالکیت است و مراجعه اشخاص به دفتر اسناد برای یک سند دیگر، الزامی نیست مگر اینکه طرفین تمایل به این کار داشته باشند.

ترس رانندگان از اعمال قانون در ممنوعیت‌های شبانه عامل شدت تصادفات

این مقام مسؤول در ادامه با تاکید بر لزوم توجه رانندگان به رعایت قوانین و تردد با سرعت مجاز در معابر شهر، اظهار کرد: متاسفانه در ۶ ماه ابتدای سال جاری در شهر کرج ۴۰ نفر از هموطنان را در اثر حادثه تصادف از دست دادیم که ۶۱ درصد از این تصادفات در اثر برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده است.

این مقام مسؤول افزود: سرعت مجاز در معابر اصلی ۶۰ کیلومتر، معابر فرعی ۵۰ کیلومترو میادین ۳۰ کیلومتراست که به رانندگان توصیه اکید داریم با رعایت سرعت مطمئنه از وقوع این تصادفات و به خطر انداختن جان عابران پیاده جلوگیری کنند.

اعمال قانون ۲۶۰۰ خودرو تنها در یک شب!

وی با یادآوری اینکه ممنوعیت تردد شبانه برای وسایل نقلیه شخصی از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد، افزود: متاسفانه این طرح کمتر از ۵۰ درصد رعایت می‌شود و فقط در شب گذشته در سطح شهرکرج ۲۶۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
خیلی خوبه.پول اضافه دیگه به دفترخانه داده نمیشه
بعد از 20 سال یکی پیدا سد این قانون را اعمال کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست