بازدید 4686

توقیف خودروی قاچاقچی هروئین در بدو ورود به تهران

کد خبر: ۱۰۷۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 07 September 2021

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ در محور‌های مواصلاتی تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: به توجه به انجام وظایف ذاتی خود مبنی بر مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان، همکارانم با انجام تحقیقات گسترده دریافتند که اعضای یک باند حرفه‌ای با تهیه موادمخدر با شگرد جاساز در خودرو‌های مختلف، اقدام به انتقال و توزیع موادمخدر به پایتخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل حساسیت و اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، گفت: پس از تحقیقات تکمیلی دریافتیم که قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجه‌ای از ماده مخدر هروئین را با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به تهران منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تصریح کرد: با رصد لحظه‌ای تیم عملیاتی پلیس، بررسی فعالیت‌های اعضای باند ادامه یافت تا اینکه مشخص شد خودرو مذکور در حال حرکت در یکی از محور‌های مواصلاتی شهر تهران است و متهمان قصد دارند تا موادمخدر را پس از انتقال به پایتخت در بین مشتریان خود توزیع کنند.

وی با بیان اعزام نیرو‌های عملیاتی به محور‌های مواصلاتی منتهی به تهران، گفت: پس از ساعت‌ها رصد و پایش نامحسوس خودرو‌های عبوری در بزرگراه‌های جنوب تهران، خودروی مورد نظر رویت و دستور توقف به راننده خودرو صادر شد.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه راننده و دیگر سرنشین خودرو دستگیر شدند، بیان کرد: در بررسی اولیه از صندوق عقب خودرو مقدار ۲۵ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر هروئین که به صورت حرفه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست