بازدید 6344

چگونه با ردیاب کار کنیم؟

از جی پی اس برای ردیابی دقیق خودرو استفاده می‌شود. استفاده از ردیاب به دلیل آمار بالای سرقت خودرو در ایران ضروری است. از طرفی اگر منزل شما فاقد پارکنیگ است بهتر است که حتما از ردیاب ویژه‌ای استفاده کنید.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 04 September 2021

اختراع جی پی اس جهان را از شلوغی و هرج  و مرج نجات داد! جی پی اس‌ها رفته رفته آنقدر پیشرفته و به روز شدند که امروزه هر کسی می‌تواند برای خودرو، حیوان خانگی و یا شخص مورد نظر خود ردیاب اختصاصی با امکانات شنود، ردیابی دقیق نقطه جغرافیایی، کنترل سرعت، تعیین محدوده جغرافیایی و ده‌ها قابلیت دیگر را بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی استفاده کند.

اما چگونه با ردیاب کار کنیم؟ در این مقاله به طور ویژه نحوه نصب و عملکرد ردیاب‌ها را بررسی می‌کنیم.

چگونه با ردیاب کار کنیم؟

چرا باید از ردیاب برای خودروی خود استفاده کنیم؟

از جی پی اس برای ردیابی دقیق خودرو استفاده می‌شود. استفاده از ردیاب به دلیل آمار بالای سرقت خودرو در ایران ضروری است. از طرفی اگر منزل شما فاقد پارکنیگ است بهتر است که حتما از ردیاب ویژه‌ای استفاده کنید.

به کمک ردیاب‌ها می‌توانید در صورت به سرقت رفتن وسیله‌ی نقلیه‌تان در سریع‌ترین زمان ممکن خودروی خود را با همکاری پلیس پیدا کنید. قیمت ردیاب در برابر قیمت خودرو بسیار ناچیز است و با صرف هزینه‌ای معقول امنیت خودروی خود را تامین می‌کنید.

ردیاب چگونه و در کجا نصب می‌شود؟

2 نوع ردیاب خودرو وجود دارد. ردیابی با سیم، که به برق خودرو متصل می‌شود و ردیاب شارژی که با باطری داخلی کار می‌کند. ردیاب‌های شارژی را می‌توان در هر نقطه از خودرو نصب کرد. ردیاب‌های مغناطیسی و نظامی دارای آهنربا‌های قدرتمندی هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که به راحتی بتوانید در هر نقطه از خودرو ردیاب خود را نصب کنید.

نگران نباشید، ردیاب آهنربایی و نظامی ضدآب و ضربه بوده و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. نصب ردیاب شارژی 10 دقیقه طول می‌کشد و نصب ردیاب‌های سیمی زمان‌برتر است. سعی کنید که ردیاب را در سطح صاف و بدون پیچ‌خوردگی نصب کنید که آهنربا به درستی به بدنه خودرو بچسبد.

لازم به ذکر است که ردیاب را در مجاورت باک بنزین نصب نکنید. چراکه دما در کنار باک بنزین بالاتر است؛ جهت جلوگیری از انفجار‌های ناگهانی ردیاب را در سمت دیگر خودرو نصب کنید.

چرا بهتر است از ردیاب به عنوان دزدگیر دوم استفاده کنیم؟

مهمترین نکته در خصوص استفاده از ردیاب این است که در کنار دزدگیر از ردیاب به عنوان دزدگیر دوم استفاه کنید. سارقان می‌توانند دزدگیر اول را از کار بیاندازند. اما باید زمان را از سارق بخرید. اگر از بهترین ردیاب خودرو استفاده کرده باشید با هر‌گونه ضربه به خودرو، ردیاب برای شما پیامک ارسال می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید مانع از به سرقت‌رفتن خودروی خود شوید؛

پس استفاده از ردیاب در کنار دزدگیر استراتژی بهتر و تکمیل‌کننده‌تری است. از طرفی وقتی سارق دزدگیر اول را خنثی کرد بعید به نظر می‌رسد به دنبال ردیاب خودرو باشد. به همین دلیل استفاده از ردیاب به عنوان دزدگیر دوم راهکار بسیار خوب و کارسازی است.

چگونه با ردیاب کار کنیم؟

جی پی اس خودرو چگونه ردیابی می‌کند؟

چگونه با ردیاب کار کنیم؟ ردیاب‌های دارای سیم کارت هستند و از GPS و GPRS پشتیبانی می‌کنند. ردیاب‌ها با اتصال به ماهواره‌های مخابراتی موقعیت جغرافیایی خودرو را شناسایی و به سرور ارسال می‌کنند. خوشبختانه ردیاب‌های استاندارد از تمامی اپراتور‌های داخلی ایران پشتیبانی کرده و در سراسر ایران می‌توانند اطلاعات جغرافیای خودرو را برای شما ارسال کنند.

اگر از ردیاب‌های شارژی استفاده می‌کنید حتما مطمئن شوید که باطری ردیاب همیشه به اندازه‌ی کافی شارژ داشته باشد. چنانچه می‌خواهید خیال خود را بابت شارژ باطری ردیاب راحت کنید، می‌توانید از ردیاب آهنربایی نظامی استفاده کنید که تا 1 سال شارژ نگه می‌دارد. قیمت دزدگیر جی پی اس دار بسیار به‌صرفه است و با خرید آن 1 سال بدون  نیاز به شارژ دوباره، امنیت خودروی خود را تامین کنید.

چگونه با ردیاب کار کنیم؟

ردیاب آفلاین و آنلاین چگونه کار می‌کند؟

ردیاب خودرو در دو حالت آنلاین و آفلاین موقعیت جغرافیایی خودرو را برای شما ارسال می‌کند. در حالت آنلاین، یک اپلیکیشن اختصاصی هنگام نصب ردیاب خودرو روی گوشی شما نصب می‌شود که بتوانید با ردیاب خود ارتباط برقرار کنید.

GPS از طریق ماهواره‌های ارتباطی موقعیت جغرافیایی را شناسایی می‌کند و اطلاعات دقیق جغرافیایی را به سرور ارسال می‌کند و شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن خود اطلاعات سرور را که حاوی اطلاعات جغرافیایی است را دریافت کنید. از امکانات دیگر اپلیکیشن می‌توان به امکان مشاهده سرعت خودرو و تعیین محدوده جغرافیایی نیز اشاره کرد. لازم به ذکر است شارژ باطری ردیاب در هنگام ردیابی آنلاین زودتر تمام می‌شود.

در حالت آفلاین شما می‌توانید اطلاعات دقیق جغرافیایی مکان خودروی خود را به صورت پیامک دریافت کنید. همچنین درصورتی‌که خودرو روشن شود به صورت اتومات پیامکی به شما ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که همیشه سیم کارت را به اندازه‌ی کافی شارژ کنید تا ردیاب بتواند اطلاعات را از طریق پیامک برای شما ارسال کند. از دیگر امکانات ردیاب آفلاین این است که در صورت لزوم می‌توانید با یک پیامک خودروی خود را خاموش کنید.

جی پی اس خودرو با پشتیبانی 10 ساله و 1 سال گارانتی

در این مقاله سوال چگونه با ردیاب کار کنیم را بطور کامل به صورت آنلاین و آفلاین پاسخ دادیم. در واقع اپلیکیشن و راه‌اندازی اولیه توسط کارشناسان فنی انجام می‌شود و در هر زمان که بخواهید می‌توانید سرعت خودرو، تعیین محدده جغرافیایی و مکان دقیق خودروی خود را در اپلیکیشن و یا به صورت SMS دریافت کنید.

جی پی اس خودرو بزرگ‌ترین وارد‌کننده انواع ردیاب خودرو از سال 1385 در ایران است. در صورت خرید از جی پی اس خودرو ردیاب برای شما توسط متخصصان فنی نصب می‌شود. همچنین کلیه‌ی محصولات جی پی اس خودرو دارای 10 سال خدمات پس از فروش و 1 سال گارانتی طلایی هستند.

در هنگام خرید نحوه عملکرد دستگاه توسط متخصصان فنی جی پی اس خودرو به شما آموزش داده می‌شود. چنانچه در خصوص نحوه عملکرد دستگاه سوال یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان فنی جی پی اس خودرو به شماره 28426383 – 021 تماس گرفته و مشاروه‌های لازم را دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار