همه وزرای پیشنهادی رای آوردند، جز باغگلی

رئیس جمهور ۱۹ وزیر پیشنهادی خود را برای تصدی ۱۹ وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و جلسات مجلس از روز ۳۰ مردادماه به صورت دو شیفت برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 25 August 2021

آغاز رأی گیری در مجلس

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور برای آخرین دفاعیات از وزرای پیشنهادی خود در کابینه سیزدهم وارد مجلس شورای اسلامی شد.

رئیس جمهور ۱۹ وزیر پیشنهادی خود را برای تصدی ۱۹ وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و جلسات مجلس از روز ۳۰ مردادماه به صورت دو شیفت برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تشکیل شده است.

رئیس جمهور روز شنبه هفته جاری نیز یعنی اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی آمد و با استفاده از فرصت دو ساعت و نیمه خود به بیان برنامه‌های خود و وزرایش پرداخت و اکنون نیز از فرصت باقی‌مانده از دفاعیات وزرای معرفی شده‌اش استفاده می‌کند.

آرای وزرا به شرح زیر است
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۹

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۲۵۶
 رای مخالف: ۱۷
رای ممتنع: ۱۰

حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب به عنوان وزیر اطلاعات به دولت سیزدهم راه یافت

 رای موافق: ۲۲۲
 رای مخالف: ۴۸
رای ممتنع: ۱۷

حسین باغگلی به عنوان وزیر آموزش و پرورش به دولت سیزدهم راه نیافت

 رای موافق: ۷۶
 رای مخالف: ۱۹۳
رای ممتنع: ۱۸

سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۲۵۴
رای مخالف: ۲۵
رای ممتنع: ۸

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۲۷۰
 رای مخالف: ۱۰
رای ممتنع: ۶

بهرام عین‌اللهی به عنوان وزیر بهداشت به دولت سیزدهم راه یافت

رای موافق: ۲۱۴
 رای مخالف: ۵۵
رای ممتنع: ۱۵

سیدجواد ساداتی‌نژاد به عنوان وزیر جهاد کشاورزی به دولت سیزدهم راه یافت

 رای موافق: ۲۵۳
رای مخالف: ۲۷
رای ممتنع: ۴

امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۲۷۷
 رای مخالف: ۵
رای ممتنع: ۴

سرتیپ محمدرضا آشتیانی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دولت سیزدهم راه یافت

 رای موافق: ۲۷۴
 رای مخالف: ۴
رای ممتنع: ۴

حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۱۹۱
 رای مخالف: ۷۷
رای ممتنع: ۱۳
رای باطله: ۵

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۲۶۷
 رای مخالف: ۱۴
رای ممتنع: ۴

سیدرضا فاطمی‌امین به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به دولت سیزدهم راه یافت

 رای موافق: ۲۰۵
 رای مخالف: ۶۰
رای ممتنع: ۱۴

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۲۱۰
 رای مخالف: ۵۶
رای ممتنع: ۱۹

محمدمهدی اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دولت سیزدهم راه یافت

 رای موافق: ۱۸۱
 رای مخالف: ۷۷
رای ممتنع: ۲۸

احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۲۶۶
 رای مخالف: ۱۶
رای ممتنع: ۳

عزت‌الله ضرغامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دولت سیزدهم راه یافت

 رای موافق: ۲۶۲
 رای مخالف: ۱۳
رای ممتنع: ۶

جواد اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۱۹۸
 رای مخالف: ۷۰
رای ممتنع: ۱۸

علی‌اکبر محرابیان به عنوان وزیر نیرو به دولت سیزدهم راه یافت

 رای موافق: ۲۲۰
 رای مخالف: ۴۷
رای ممتنع: ۱۵

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم شد

 رای موافق: ۱۶۵
 رای مخالف: ۱۰۸
رای ممتنع: ۱۳

 

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۱

حسین باغگلی به عنوان وزیر آموزش و پرورش به دولت سیزدهم راه نیافت

توضیحات قالیباف درباره نحوه اخذ رأی اعتماد برای وزرای پیشنهادی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۰

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، در جلسه علنی نوبت عصر امروز(چهارشنبه) مجلس پس از دفاع آخر رئیس جمهور از وزرای کابینه بیان کرد: از رئیس جمهور محترم و همچنین وزرای پیشنهادی بابت زحمتی که در طول این دو هفته کشیدند سپاسگزارم. اکنون در اختیار هر یک از نمایندگان یک برگه برای نوشتن نام هر یک از وزرا قرار می گیرد و این برگه به هیچ عنوان نباید جداسازی شود و باید بدون هرگونه خط زدگی، مخدوش کردن، بدون نام و مطلب دیگری باشد.

وی در ادامه گفت: برای ۱۹ وزیر پیشنهادی ۱۹ صندوق داریم که پای هر صندوق ۳ ناظر بر شمارش حضور دارند. ‌۱۶ نفر از نمایندگان خانم و مابقی از بین دو فراکسیون مجلس برای نظارت بر شمارش آرا انتخاب شدند.

رئیس مجلس در ادامه تصریح کرد: نکته بعدی این است که هیچ یک از نمایندگان در هنگام شمارش در محوطه صحن تردد نمی کنند و همه در جای خود می نشینند، ما دستور جلسه داریم و در زمان شمارش آرا، دستور مورد بررسی قرار می گیرد.

قالیباف در ادامه گفت: نکته دیگر که باید به مردم عزیزمان بگویم این است که ما ۱۹ وزیر پبشنهادی داشتیم و برای هر کدام براساس قرعه کشی دو موافق و دو مخالف اجازه صحبت داشتند. بعضا مردم هر حوزه انتخابیه انتظار داشتند نماینده آنها صحبت کنند اما براساس قرعه کشی این فرصت در اختیار همه نمایندگان قرار نگرفت.

آغاز رأی گیری مجلس برای کابینه پیشنهادی رئیسی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۴

 

رأی گیری برای کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم دقایقی پیش در مجلس آغاز شد و برگه های اخذ رای بین نمایندگان توزیع شد.

معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که به مردم قول داده بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۳

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم در سخنان پایانی جلسه بررسی صلاحیت‌ وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: این روزها پزشکان عزیز و کادر درمانی کشور مجدانه از جان مردم صیانت می‌کنند و باید از آنان تشکر کنیم. همچنین از مجلس و کمیسیون‌های آن و نیز رییس مجلس تشکر می‌کنم که چندین روز برای بررسی صلاحیت‌ وزرا و بررسی سوابق آنان وقت گذاشتند. کار خوبی بود و به نظرم این یک جلوه از مردم‌سالاری دینی که نمایندگان مجلس با دغدغه و حساسیت وزرا را بررسی می‌کنند.

وی افزود: این حساسیت‌ها بیان و تبیین آن برای مردم و مسئولان مفید است.

رییسی با اشاره به فرایند معرفی اعضای کابینه به مجلس اظهار کرد: معرفی وزرا بر اساس شاخص‌هایی بود که نسبت به آنها در دوره انتخابات به مردم قول داده بودم که برمبنای آن وزرا را انتخاب کنند. از جمله شاخص‌های کارآمدی، تخصص، فسادستیزی و مردمی بودن.

رییس‌جمهوری با تاکید بر اینکه صلاحیت عملی و علمی وزرا در معرفی آنان تأثیر اساسی داشت، گفت: آنچه که در سامانه تشکیل شده برای انتخاب وزرا به دست آمد یک بانک اطلاعاتی است که در اختیار وزرای انتخابی قرار می گیرد تا کسانی که در آنجا مورد توجه مردم قرار گرفتند، فارغ از کسانی که به عنوان وزیر معرفی شدند، در سطوح دیگر مدیریتی به گرفته شوند.

وی با بیان اینکه شرط مطلق ما نسبت به همه وزرا سلامت و پاکدستی آنان بوده است، تصریح کرد: این شرط فقط در رای اعتماد مورد تاکید نیست، بلکه همیشه مورد تاکید ماست. هر زمانی معلوم شود که کسی که با دولت همکاری می‌کند، نه در جایگاه وزیر بلکه در هر جایگاه دیگری، کوچکترین ناسلامتی بروز دهد، این تحمل نخواهد شد.
رییسی یادآور شد: همه بدانند که ما پاکدستی و سلامت دولتمردان را مورد توجه قرار می‌دهیم. من در مبارزه با فساد به هیچ عنوان کوتاه نخواهم آمد، شرط ضمنی من در انتخابات موضوع مبارزه با فساد بود. اگر گزارشی موثق به دستم برسد که کسی به فساد آلوده شده برای برخورد با او درنگ نخواهم کرد، اما صرف اتهام یا اینکه صرفاً در جایی مکتوب شود یا برای کسی این ذهنیت پیش آید، کافی نیست، ما باید بررسی کنیم و وقتی به یک سند متقن رسیدیم به آن رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: هیچ اتهام متقن و مستقری نسبت به هیچکدام از وزرای پیشنهادی وجود ندارد و من این را به مجلس اطمینان می‌دهم که اگر به کسی هم در جایی اتهامی وارد شده، آن اتهام رد شده است.

رییسی ادامه داد: خط قرمز ما در مبارزه با فساد فقط بی‌حساب و استناد به کسی اتهام زدن است اما اینکه طرف کیست و وابسته به کجاست برای ما مهم نیست و در عمل هم دیدید که مشی ما همین است و در ادامه هم خواهد بود ان شاءالله.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه برخی موارد طرح‌شده در جریان بررسی صلاحیت‌ها در مورد برخی افراد وی را حساس کرده است، اظهار کرد: در این چند مورد، تماس گرفتم و کار را به نهادهای اطلاعاتی سپردم که اگر چنانچه این موارد صحت دارد به من اطلاع دهید تا به جای خود واکنش لازم نشان داده شود، اما بعد از چند روز بررسی گفتند که هیچ کدام از این موارد صحت ندارد، پس من به مجلس در این زمینه هم اطمینان می‌دهم.

وی یادآور شد: مردم تاب و توان اختلاف مجلس و دولت را ندارند و از خاطرات اختلافات گذشته دل خوشی ندارند، امروز ما به دنبال تعامل کامل با مجلس هستیم. این شرایط فعلی از نظر کرونا و وضعیت معیشت مردم می‌طلبد که دولت سریع‌تر تشکیل شود.

رییسی با تاکید بر اینکه همه وزارتخانه‌ها مهم هستند، اظهار کرد: آن بخشهایی که بحث جان و نان مردم را به دست دارند و در خط مقدم خدمت‌رسانی به سفره مردم هستند اهمیت خاصی دارند و امیدوارم با رای مثبت شما این وزارتخانه‌ها و نیز همه وزارتخانه‌ها مشغول به کار شوند.

رییس‌جمهوری گفت: تاکید می‌کنم که وزرای خط مقدم اقتصاد کشور که به پشتوانه رأی قوی مجلس نیاز دارد ان شاءالله به این رأی هم برسند.

وی با اشاره به برخی گلایه‌ها از انتخاب وزرای جوان، اظهار کرد: هم توانایی علمی و هم عملی آنان مورد توجه من بوده و اگر اینطور نبود چنین افرادی معرفی نمی‌شدند. مگر بنده و آقای قالیباف در ابتدای انقلاب چند سال سن داشتیم که یکی فرمانده تیپ و دیگری در دستگاه قضایی مشغول بود؟ اگر میدان به جوانان ندهیم پس چگونه جوان‌گرایی پا بگیرد. برای ما مهم است که افراد دانش کار را داشته باشند و معلوم شود که با عملیات اجرایی و دستگاه را برقرار کند و توانایی این را داشته باشد.
رییسی با تاکید بر اینکه ما سعی کردیم کابینه ترکیبی از تجربه و توانمندی باشد، گفت: جوانانی که معرفی کردیم با کارشان ارتباط برقرار کرده‌اند و اینطور نبوده که با مدرک دکتری از دانشگاه بیاید و معرفی شود. ممکن است که آن مدیریت‌های کلان را نداشته باشد ولی با کار آشناست. ما می‌خواهیم روحیه جوان‌گرایی و یک تحول در ساختار مدیریتی ایجاد شود.


رییس‌جمهوری ادامه داد: گذاشتن برخی وزیران جوان در وزارتخانه‌ها پیام امید به جوانان کشور و کارآفرینان کشور است و ما باورمان بر این است که اگر جوان فاضلی که بتواند کار را انجام دهد روی کار آید ضرری نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: رای اعتماد به وزرا آغاز کار ما با مجلس است، ما انتظارمان این است که همکاری و تعامل میان مجلس و سطوح مختلف مجلس به عمل و اجرا برسد. من هنوز برنامه تفصیلی را به مجلس تقدیم نکردم، آنچه که ارائه شد یک برنامه مختصر بود و گزیده‌ای از برنامه تفصیلی به شمار می‌رفت.

رییسی با بیان اینکه ما بعد از رای اعتماد از صبح فردا اولین جلسه دولت را برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: ما گرفتار مسائلی هستیم که یک ساعت معطلی هم برای ما جایز نیست، از جمله وضعیت واکسیناسیون کرونا که برای آن هم در داخل پیگیری‌های لازم انجام شده و هم ارز لازم را تامین کردیم و گشایش‌هایی در کار است ان شاء الله. هرچند که برخی معتقدند که با اینهمه دشمنی خارجی و وضعیت اقتصادی فعلی مگر می‌شود از مشکلات برون رفت که ما می‌گوییم با تکیه بر همین موجودی فعلی می‌توانیم.

وی با اشاره به موضوع سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهار کرد: عزت، حکمت و مصلحت و حقوق حقه ملت ایران مورد تأکید همیشگی ما در سیاست خارجی است، ما رویکردی تعاملی خواهیم داشت و رفع تحریم‌ را با قدرت دنبال می‌کنیم ولی سفره مردم را به آن بند نخواهیم زد. برخی سیاست‌های موجود در کشور آن که به آنها توجه کافی نشده است از جمله سیاستهای مقاومتی مورد نظر رهبری که راهکار برون رفت کشور از مشکلات است و بنای ما هم دنبال کردن آنها به شکل کامل است.

رییس‌جمهوری با بیان اینکه تیم وزراتخانه‌ها هم برای من مهم است، ادامه داد: ایران قوی یک دولت قوی و وزارتخانه‌های قوی می‌خواهد که اگر چنین نشود و این مولفه‌های قدرت کنار هم قدرتمند نباشند کار درست پیش نمی‌رود، پس در مورد تیم هر وزراتخانه‌ هم من حتماً اظهار نظر خواهم کرد تا همه تیم و همکاران وزیر هم فسادستیز و پاکدست باشند.

وی در پایان یادآور شد: مردم انتظار دارند که دولت زودتر شکل بگیرد و کارش را آغاز کند، حتی اگر یک وزارتخانه هم با سرپرست بخواهد اداره شود، تاثیر خود را دارد. پس انتظار من هم این است که همه عزیزان مجلس به کابینه رای اعتماد کامل دهند، و البته بدانید که رای و نظر مجلس هم برای ما احترام دارد و هم آن را تأیید می‌کنیم و هم به آن اعتماد داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸۵
کاش یکم از ملت دفاع میکرد و واکسن را تهیه میکرد .
ملت واجبترن اقای ریس جمهور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
این حرفا چیه میزنی یعنی بدون دولتچطور از مردم حمایت کنید یعنی دولت تشکیل ندهد با وزرای روحانی تا چهارسال اخر کارکنن اونام طلا دلار خودرو هر روز گرانتر کنند بخاطر مردم دارند دولت تشکیل میدهند این حرفا چیه میزنید تا کی تفرقه دشمنی یه چیزی میگید با عقل هیچ کس جورنمی اید بیست پنج میلیون دوز واکسن تزریق شده که بسیار خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
این ناشناس ۱۸:۵۴ چنان گارد سفیهانه ای گرفته که فکر میکنه وزرای روحانی داشتن گران میکردن همه چی رو... اخه خودت بهتر میتونی اذناب تو برای این که هر چیزی تو دولت روحانی بدتر جلوه داده بشه به هر حیله ای دست زدن... اون بیست و پنج میلیون از ۱۶۰ میلیون یعنی هیج پدرصلواتی... یعنی ...ریت تا چه حد اون رو هم دیگه روحانی درست کرده بود......
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
درود بر تابناک



تبریک به همه وزرای کابینه دولت قوی مردمی


حالا این شما و این میدون و قولهایی که داده اید


ببینیم دسته گلهای آب داده شما در آینده نزدیک


امیدواریم باغبون خوبی باشید


بابل.کارآفرین کشاورزی.جمشید حسینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
18:54
بیست و پنج میلیون دوز خوبه؟؟؟؟
امثال تفکر تو وضعیت کرونا را به اینجا کشیدن که بیش از ششصد نفر فقط طبق آمار رسمی می میرند.
بیشتر از این به مردم توهین نکن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
ناشناس ۱۸:۵۴ حرص نخور . سکته می کنی . روحانی رفت . الان برو بچسب به دلار و مرغ و هویج گرون تر نشه . واکسن هم بیار . مردم دارن تموم می شن . حرص هم نخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
خب این کار مهم هم تمام شد. بزودی پروژه صیانت مجازی شروع میشه.
لابد کرونا که مساله مهمی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
جالبه هشت سال پیش هم تقریبا همه وزرا رای آوردن بجز نجفی برای آموزش و پرورش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
بابل.کارآفرین کشاورزی.جمشید حسینی ،،،بدبخت ، تازه مصیبت با این دولت شروع شده
حمید سجادی
| Germany |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
المپیک فرانسه اول می شویم به جان خودم نگاه به تیم سایپا کنید سه بار قهرمان ایران و آسیا شد در دوره مدیریت من
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
6 وزیر از18 وزیر سیدند.
شما و آقای قالیباف نتیجه کارتان مثبت بوده که خودتان را مثال می‌زنید؟ به قول خودتان که همه جا را فساد گرفته.
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
درود بر تابناک


تبریک به همه وزرای کابینه دولت قوی مردمی


حالا این شما و این میدون و قولهایی که داده اید


ببینیم دسته گلهای آب داده شما در آینده نزدیک


امیدواریم باغبون خوبی باشید


بابل.سبوس برنج شمال.جمشید حسینی
امیدوارم که ریس جمهور و وزیران از همین الان به فکر مردم باشند و قدم موثری برای پیشرفت کشور و مردم بردارند و امیدهای مردم به نا امیدی تبدیل نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
دولت اصلی در سایه اینبار قدرتمند تر و با اختیارات بیشتر ، کار اجرایی را از پشت پرده انجام میدهد

بخاطر همین صعیف ترین مجلس و دولت پس از انقلاب را تشکیل دادند

تا دستورات دولت سایه بدون مکث و مخالفت اجرا گردد

خیلی خیلی واصح و روشن است
هرچه سریعتر قیمت ارزهای خارجی را پایین بیاورید و پول ملی را تقویت کنید که کمر ملت زیر بار گرونی و تورم خورد شده است! وگرنه این دولت هم هیچ فایده ای برای مردم نخواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
حتماًفرداقیمت ارزها جواب شماراخواهددادوهفته دیگرقیمت ارزاق وخوراکیها
سید
| Australia |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
از قدیم گفتن خراب کردن آسان و ساختن بسی سخت
است.. تازه اگر معمار و بناش اوست باشن
مملکت چنان غرق در مشکلات شده در 16 سال اخیر که فقط همت همه ملت و مدیرانی باهوش و توانا و صدالبته ارتباط قوی با دنیا میتونه ایران را در 10 سال به نقطه مناسب برسونه... و متاسفانه این اتفاق بعید بنظر میرسه که بیوفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
قیمت ارز پایین هم بیاد قیمت اجناس و اقلام پایین نخواهد آمد
فقط روش شمارش ارا نشان دهنده مدیریت جهادی بود
آقای رییسی از قیمت دلار خبر دارین؟ از تعداد کشته های کرونا اطلاع دارین؟ یا هنوز سرگرم تبریک گفتن و شنیدن هستین.
از برنامه 5 ساله هفتم صحبت شد باید مثل ماهاتیر محمد راالگو قرارداد وبا برنامه ریزی همه جانبه 20 ساله مالزی را از یک کشور عقب افتاده به یک کشور توسعه تبدیل شده وبا برنامه ریزی درست میتوان رشد همه جانبه با اینهمه امکانات داخلی داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
البته به شرطی که اون جمله معروف مهاتیر محمد رو در مورد امریکا بهش توجه کنیم
با این تصمیم شگرف رئیسی:
دلار بزیر 11000تومان رسید
تورم منفی
آمریکا درخواست احیای برجام با خواست ایران کرد
و همه همسایه ها درخواست واردات از ایران کردند.
فساد اقتصاد خشک
و همه جا باران بارید.
و...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
یادآن دوران بخیر
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
نه بابا همه این کارایی که گفتی رو حسن جونتون انجام داد واسمون همونجور که وعده داده بود!!!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
اشتباه نمیکنی؟
اینها برای دولت روحانی
هشت سال خسارت محض احمدی نزاد رو کی جبران کرد؟ روحانی؟
حالا شده 16 سال.کمی فرصت بدید.مملکت چنان مشک داره که هر کسی رییس جمهور بشه نمیتونه این قطار رو زیر دو سال نگه داره
طرف از رییس جمهوری گذاشته رفته ولی یک ریال بودجه برای نفر بعدی نگذاشته و یک تورم 45 درصدی باقی مونده و این تورم تا به 25درصد برسه حداقل 2 سال وقت لازم داره
کجای کارید؟ ! کمی اندیشه و نه منفی بافی
عبدالملکی هم رای آورد؟ زرشک
رستم که حتی نمی دانست وزیر راه است و برنامه برای وزارت نفت نوشته بود تایید شد....؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
رستم دکترای عمران دارد و هزارن ریل جاده و غیره ساخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
رستم همونیه که گفت واکسن اسپوتنیک را نزدم تا تاریخ مصرفش گذشت،خدایا خودت به داد من برس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
یکی از اون ریلها نشون بده. اگر هزارتا ریل ساخته بود که باید کوچکترین روستاهای ما هم راه آهن داشته باشند نه اینکه شهرهای بزرگ هم ندارند. همیشه شما اغراق دارید.
محمد
| Canada |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
رستم آشپز بود در سپاه تا جایی که من میدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
ناشناس 20:01 از این دکتری ها خیلی ها دارن و همه می دانیم چگونه گرفته شده اند.مشکل اینجاست که برخی دکترها اندازه یک دانشجوی سال اولی خوب هم سواد ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
دکل رو گم کرد پل رو جاده گم نشه صلوات
ناشناس
| Romania |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
۲۰:۰۱
خوشبختانه همه مدیران جهادی دکترا دارند و انشاالله در اولین فرصت دیپلم هم خواهند گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
کلا خبر نداشت واسه چه کاری رفته مجلس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
یسسسسسسسسس
چرا نظر منو منتشر نکردی؟ چون نوشته بودم عین اللهی با پارتی دخترشو و دامادشو چشم پزشک کرده منتشر نکردی؟ برو خودت تحقیق کن ... متوجه میشی راسته یا دروغ
شکست دولت با اين وزراي دانشمند رقم خورد خدا به داد کشور برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
دولت روحانی که حتی وزیرهایش مدرک مرتب نداشتن هیچی نمیگفتید وکیل گذشاتن بودن وزیر صنعت
سریع، فوری، انقلابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
ما منتظر قیمت دلار 3 تومنی هستیم. اگر نتونند پس بیخود رای دادیم
ناشناس
| Canada |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
تخریب
اینا یک برنامه بیشتر ندارن اون هم از بین بردن آمریکاست
مردم و بقیه ابزارن خیلی دلخوش نباشید دولت اول رئیسی به شعار و انداختن تقصرها گردن دولت قبل خواهد گذشت و اگر به دولت دوم برسیم دلار فراتر از 80 هزار تومان خواهد بود و ....
مبارزه هزینه دارد داداش
پاسخ ها
میرمحمدرضاصمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عجب آدم وقیحی هستی تا امروز رییسی یک بار هم گندی که روحانی خیانت کار به بار آورده حرفی نزده ویقین نخواهد زد شما ها با رای به روحانی جایگاهی بالاتر جهنم باید نصیبتون بشه ولی بازم رو دارید ونظر میدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
میر محمدرضا صمدی،صد بار بنویس ما هیجده میلیون اقلیت اقلیتیم،اما برای اکثریت تعیین تکلیف میکنیم.
سید
| Australia |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
دوست عزیز یکم بیشتر فکر کنید می‌بینید برنامه فعلی داره آمریکا رو از بین میبره و یا مردم رو
ناشناس
| Romania |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
میر محمد
از زمان اعلام نتایج ریاست جمهوری، دلار چند شده؟
خدایا خودت عاقبت مملکت رو بخیر کن
پاسخ ها
سید
| Australia |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
تفکر ترسناکی داری دوست عزیز
خدايي كشكي ترين راي اعتماد به وزراي پيشنهادي در طول تاريخ بوده است !از همين الان معلومه نتيجه عملكرد چيست ؟ بخدا سال ديگه اين موقع متوجه عملكرد فرمايشي نمايندگان خواهيد شد !
مجموع آرای نمایندگان برای هر وزیر باید ۲۹۰ رای باشد، که تنها آرای وزیر ارتباطات به این عدد رسیده، بقیه وزرا آرای کمتری جمع کرده اند، بعضی از نمایندگان از دادن رای خودداری کرده اند، چرا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
خوب این شو هم تموم شدش. حالا مشکل اقتصادی منم بطور نمایشی حل میشه.
پیش به سوی ارزانی
ناکارامد ترین وزیران هستند هیج کار نمی توانند بکنند
نیاز به وقت تلف کردن نبود
رستم با پرونده سنگین و هنوز نمیدانست وزیر کجاست انوقت با رای بالا وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم شد
این مجلس مدعی شفافیت بود پس چرا رای گیری مخفیانه انجام شد؟
به این بنده خدا هم رای می دادید فرقی با بقیه نداره اگر فکر می کنید بقیه خیلی بهترند اشتباه کردید
بنده خدا وزیر پیشنهادی آموزش پرورش!!! فقط برنامه های ایشون خار داشت؟ بقیه کارشون درست بود؟ کلا مردم هیچکاره ن. یک قبیله ای داریم که توش مدرسه داره، فروشگاه، بادیگارد، دانشگاه، ازدواج و… از داخل همین قبیله مسئولین کشور بیرون میان. شریف و تهران و علامه و تخصص و همه چی کشکه. دانشگاه آزاد که دیگه میشه قرا قوروت.
خخخخخخ فقط همین ... روزگار سیاهی پیش روی ایران است ! خدا به همه ملت رحم کنه
"حسین باغگلی به عنوان وزیر آموزش و پرورش به دولت سیزدهم راه نیافت

رای موافق: ۷۶
رای مخالف: ۱۹۳
رای ممتنع: ۱۸" یعنی 76 نفر با چرت و پرت های این موافق بودن!!!!!!!!!!!!!
واقعا اکثر وزیراش ضعیف هستند
بخصوص اونهایی که در دولت احمدی نژاد بودند
اینها اگه کار بلد بودند زمانی که کلی نفت میفروختند و پول داشتند کاری می کردند نه این که مملکت رو به قهقرا بردند
به اون گل من گلیه رای ندادن که بگن مجلس یه کاره ای هست!
ای بابا باغگلی که معلم کودکستان بود اون چرا رد شد با این سابقه درخشان
با این تخته گازی که قیمت دلار طلا و مسکن و غیره... به را انداخته بعید است ریاست محترم جمهور بتواند مدت زیادی بر مسند قدرت باشد خدایا عاقبت ما را ختم به خیر بفرما
بعضی ازنمایندگان رای سفید دادند اینیعنی چه یعنی عقلشون نمیرسه کی خوبه کی بده خدا به داد ما برسه
تاتر جالبی با نام " بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی" اجرا شد اما افسوس که تکراری بود اگرچه هنرپیسه ها عوض شده بودند
دکتر علی عبدالعالی رو به آقای رییسی برای وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد بدین تابناک جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
عمراً، هرگز!!!!!!
اون بیاد باید تغییرات مثبت بده و اینم که نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باغگلی نیاز داشت دوباره بره فارسی 1 پاس کنه. با فرمایشی که به قول خودش به مجلس داشت، رد شد.
دولت رئیسی قرار بود دولت نخبه گان باشد . این وزراء که همه فارغ التحصیل موسسات غیر انتفاعی سازمان تبلیغات اسلامی هستند مثل موسسه تحقیقات آستان قدس یا موسسه اسلامی قم و یا شهر ری.
یکی به رئیسی بگه نخبگان ما فارغ التحصیل دانشگاههای تهراه شریف شهیدبهشتی پلی تکنیک علم و صنعت خواجه نصیر علامه و شیراز مشهد تبریز اهواز اصفهان هستند اشتباه انتخاب کردی ؟
آقای باغگلی هم نگران نباشد و برود پروژه ساخت بوگاتی و کوتاه کردن سقف پارگینگ ها را ادامه دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
شمامطمئنی که اگرفارغ التحصیل شریف وتهران وبهشتی وامیرکبیربود اولاً کاندیدمیشدواگر اتفاقی میشدمعرفی میشد واگرهم احیاناً معرفی میشد با نمایندگان محترم شانس انتخاب شدن داشت؟
انتخاب حمید سجادی با اون همه تخلف و پرونده در قوه قضاییه ، عملا لگد آخر به تابوت ورزش ایران بود. کسی که از عرضه اداره یک تیم فوتبال برنیومد می خواهد ورزش ایران را درست مدیریت کند.
روز بخیر ، جناب تابناک بالاخره نتیجه آرا را هم اعلام گردید
۱- در اعلام نظرات مخالفین بصراحت اتهام فساد و لابی گری و انقلابی نبودن به تعدادی از وزیران منتخب به
صراحت زده شد . خوب حالا چه میشود ؟ نمایندگان مخالف پوزش و حلالیت میطلبند؟ یا وزرا منتخب بر
علیه آنان ادعای حیثیت میکنند ؟
۲- تمامی ۱۲؛وزیر کابینه آقای احمدی نژاد با رای بالا از مجلس تائیدیه گرفتند ، خوب پس نتیجه گرفته
می شود عملکرد آنان در دوره آقای احمدی نژاد خوب و در حد عالی بوده !!!
الف - وقتی ۱۲ نفر از ۱۹ نفر برای وزارت تائید شدن. و قطعا این نشانه تائید عملکرد دولت آقای
آقای احمدی نژاد است در حالی که خود ایشان دو دوره است که برای ریاست‌جمهوری تائید
صلاحیت نشدن !!!!
ب- تائیدیه وزرا پیشنهادی نشانه قحط الرجال مملکت است .... ( تائید ۱۲نفر
از وزرا دولت احمدی نژاد آنهم نه در سمت قبلی بلکه در سمت جدید )

خوشحالم که در همین آغاز کار دولت جدید و بخصوص سابقه حداقل ۳۰ ساله جناب رئیسی درقوه قضائیه
مشکل زندان‌ها مطرح شد که رئیس زندان و ریاست جدید قوه قضائیه پوزش خواستند ولی جناب رئیسی فقط دستور رسیدگی دادند
که این هم نشانه خوبی نیست و نشان می‌دهد که متاسفانه ممکن است جناب رئیسی هم مثل جناب روحانی حاضر به پذیرش اشتباهات و خطا ها نیستند
خداوند بخیر کند
باسلام سید بزرگوار مجاهد انقلابی و تلاش گر حاج بابایی بغل دستت هست بسم الله شهر وند
من تا این حد رای مثبت در مجلس به یاد ندارم، امیدوارم واقعا جناحی نبوده باشد.
چرا؟؟؟ آخر چرا؟؟؟؟؟؟
واقعاً چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا دل آن جوان را شکستند؟؟؟؟؟
چرا به باغگلی رای اعتماد ندادند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از دیشب، از شدت ناراحتی آرام و قرار ندارم...
این نمایش هم به خوبی تمام و فرمان اجرا شد !!!
باز چه بهانه ای برای کار نکردن دارید ؟؟؟
ایشون هم میشه معاون فرهنگی رییس جمهور که وزیر آموزش وپرورش هم زیر نظرشه!!!
خیلی حرص نخورید از کار نابلدیه وزرا چون این اقایان بیشتر ماشین امضاء هستند و تصمیمات جای دیگری گرفته میشود که الیته از کار بلدی انها هم شواهدی در دست نیست.
واقعا بدبخت تر از اموزش و پرورش وزارت خونه ای سراعع ندارم این همه کودک و نوجوان و جوانهای دبیرستانی واقعا هیچ کسی فکرشون نیست اون از مدارس آشفته بازار اون از کنکور در انتظار .واقعا وزارت علوم مگر از اموزش و پرورش جداست مگر همین بچه ها نمیشن دانشجو چرا این دو وزارت خونه این همه فرق دارند و هیچ وقت اموزش و پرورش هیچ حساب میشه خدایا
اگه اونا که موقع رای گیری به عنوان اعتراض جلسه را ترک کردین حساب کنیم ۷وزیر رای نمی اورده یه یک وزیر
مجلس انقلابی دولت انقلابی سیاست انقلابی و همه چیز انقلابی و انقلابی و انقلابی نتیجش شده این!!!!!!یکبار هم غیر انقلابی عمل کنین بلکه کار درست بشه!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی