بازدید 5434
۱
سوژه

سیدجلال در ۳راهی: نیمکت نشینی، خداحافظی از فوتبال یا ترک پرسپولیس؟

حالا با گزینه هایی نظیر نعمتی که شنیده می شود در راه پرسپولیس اند و همچنین خرید ابراهیمی از گل گهر، جا برای حضور سیدجلال در ترکیب اصلی تنگ شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 11 August 2021

جذب مدافعان پرتعداد شایعه رسیدن سیدجلال حسینی به دوران بازنشستگی و پایان خط با پرسپولیس را قبل از لیگ بیست و یکم تقویت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدجلال حسینی با پرسپولیس فصلی پر فروغ را سپری کرد و در حالی که بیشتر از ۳۹ سال سن داشت در مسابقات مختلف برای پرسپولیس هم خوب دفاع کرد، هم با زدن گل‌های مهم منجی این تیم در صحنه‌های مختلف شد، اما در هفته‌های پایانی لیگ شرایط برای او تغییر کرد و کاپیتان، با دو مصدومیت سطحی و ساده به نیمکت الصاق شد. نمایش خوب فرشاد فرجی هم در این موضوع موثر بود.

سیدجلال در ۳راهی: نیمکت نشینی، خداحافظی از فوتبال یا ترک پرسپولیس؟

با یاد کردن از تجربه یحیی گل محمدی در استفاده کمتر از مهدی مهدوی کیا در روز‌های پایانی فوتبالش، این شایعه مطرح شده که ممکن است همین روند درباره سیدجلال هم تکرار شود. در نهایت باید دید سرنوشت سیدجلالی که آماده است تا بعد از ۴۰ سالگی هم در فوتبال ایران بدرخشد به کجا خواهد رسید؟

حالا با گزینه هایی نظیر علی نعمتی که شنیده می شود در راه پرسپولیس اند و همچنین خرید ابراهیمی از گل گهر، جا برای حضور سیدجلال در ترکیب اصلی تنگ شده است. کاپیتان حالا سه راه دارد؛ یا در پرسپولیس بماند و فصل آخر بازی اش را نیمکت نشین باشد. از فوتبال خداحافظی کند و کفش هایش را بیاویزد یا با ترک پرسپولیس، یکی از پیشنهادهای خوب را بپذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
♥️♥️♥️♥️♥️♥️⭐ با افتخار پرسپولیسی ام
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی